Marinista tulee Suomen Ensimmäinen Venäläinen Presidetti.

Anonyymi

Putin riemuitsee kommunistista tulevaisuutta Suomessa.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marin on esitelly jo taitojaan mm. eristyspolitiikallaan joka on erittäi kommunistinen politiikan toiminta tapa.

      Tuoko Marin myös Novitzhokin Suomalaiseen vallankäyttöön.

      • Anonyymi

        Hakeudu päivystykseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu päivystykseen!

        Sinä, jolle SDP on uskotellut ettei Suomessa voi sellaista tapahtua.

        Tutustu historiaan..........tai hakeudu hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä, jolle SDP on uskotellut ettei Suomessa voi sellaista tapahtua.

        Tutustu historiaan..........tai hakeudu hoitoon.

        Niin, kun ajattelen asiaa tarkemmin, niin kyllähän Suomessakin voi käydä niin, että Suomeen valitaan kommunisti Sanna Marin presidentiksi ja hän ottaa käyttöön Novitshokin

        PTT:n mukaanhan suomalaista 80 prosenttia on kommunisteja ja vain 20 prosenttia Suomen ja suomalaisten etuja ajavia Suomi ensin -persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu päivystykseen!

        Ette kyllä tule tukkimaan päivystyksiä. Oikeitakin potilaita on. terveisin hätäpäivystäjät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette kyllä tule tukkimaan päivystyksiä. Oikeitakin potilaita on. terveisin hätäpäivystäjät

        Aloittaja on terve ihminen, jote ei tarvitse tulla päivystykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on terve ihminen, jote ei tarvitse tulla päivystykseen.

        Niin on, mutta vain silloin kun toinen samanlainen tekee diagnoosin.


    • Anonyymi

      Mitähän historiankirjaa siellä persujen tupailloissa luetaan?
      Putin riemuitsee kommunismista..???

      • Anonyymi

        Haloskaudesta on ja pitkä aika, jota Putin kaipaa. Jos Marinista tulee presidentti on Putinilla jo kiire alkaa pennuttamaan kissoja lahjoakseen Marinin.


    • Anonyymi

      no, mä otan sovhoosin ylipäällikön viran

      • Anonyymi

        Siis Nurmisen!


    • Anonyymi

      Jollain on todella vanhoja kommunistimörköjä kaapissa, jätäättää pahasti useita vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Venäjä oli romahduksen jälkeen hiukan tulossa kohti demokratiaa, mutta sitä se ei enää ole, vaan nimenomaan kommunistisen vallan täysin omaava valtio.

        Hallintomenettelyt ja tavat ovat täysin kommunistisen ajan mukaisia.
        Suomen puoluekartalle on jälleen nousemassa venäjän nuoleskelusta kuuluisa SKP.


      • Anonyymi

        demarit aloittivat murhaterrorin1917 ja kapinan venäläisen sotaväen tuella ja aseilla1918


    • Anonyymi

      Enpä tiennytkään että Marinilla on niin paljon karismaa että venäjäkin haluaa liittyä suomeen mutta jos näin on niin loistavaa Sanna.

      • Anonyymi

        Se on vain Valesuomalaisten haave.


      • Anonyymi

        Enkä minä tiennyt, että Marin on venäläinen. Minä olen luullut että hän on syntynyt Helsingissä suomalaisten vanhempien lapsena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain Valesuomalaisten haave.

        Valesuomalinen = maahanmuuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valesuomalinen = maahanmuuttaja.

        Milloin esim. Halla-aho on muuttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä tiennyt, että Marin on venäläinen. Minä olen luullut että hän on syntynyt Helsingissä suomalaisten vanhempien lapsena.

        Tuokin sosialistin väittämä on pelkkä feikki.

        Marin on syntynyt Vieremäläisen juopon alullepanemana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin sosialistin väittämä on pelkkä feikki.

        Marin on syntynyt Vieremäläisen juopon alullepanemana.

        Vieremäläisetkö eivät ole suomalaisia?


    • Anonyymi

      Sanna Marinista tulee koko Suuren Venäjänmaan ja Suomen ikuinen presidentti, jolla on oleva syytesuoja vielä kuolemansa jälkeenkin.
      Silloin Sannalla on myös enemmän rahaa jaettavana ulkomaille sekä enemmän polttomoottoriautoja kiellettäväksi.
      Sannasta tulisi miljardööri alle aikayksikön ja Ohisalokin saisi velat maksetuiksi.

      Entäs koko Suuren Venäjänmaan Krista Kiuru? Yhdeltä luukulta kaikki palvelut, venäläisethän ovat tottuneet jonottamaan.

      Silloin vasta Sannan sanoilla Minun hallitukseni on todellista painoarvoa. Tähän asti ne ovat olleet lähinmä tuuleen huutamista, koska esim. Istanbulissa on liki 3X Suomea asukasmäärä, Bosporinsalmen Euroopan puoleisessa osassakin yli 2X.

    • Anonyymi

      Mutta juurihan te persut sanoitte että Marinista tulisi myöskin venäjän pressa ja se ei ole mahdollita muuten kuin että venäjä päättää liittyä suomeen itse kuitenkin epäilen että vaikka Marin on loistava ja karismaattinen johtaja niin ei kuitenkaan ihan niin karismaattinen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Venäjän liittymisestä Suomeen järjestetään kansanäänestys ja siihen se sitten tyssää. Minä ainakin äänestän vastaan.


    • Anonyymi

      Marin täyttää Halosen jättämän aukon venäläisessä hallinnossa.

      • Anonyymi

        Elämä ei ole reilua. Halla-aho on iät palvonut Putinia ja nyt joku tulokas vie paikan. Nyyh


    • Anonyymi

      Marin ka Vladimir Putin. Suomen hallitsijaperhe. :)

      • Anonyymi

        Sanna Marinovitsh.

        Esteenä yhdistymiselle on Venäjän kansanäänestys. Ei ole niinkään varmaa, että venäläiset tänään haluaisivat presidentikseen sateenkaariperheessä kasvaneen sosialistin.
        Lisäksi venäläiset joutuisivat elättämään suomalaiset nykyisillä tulonsiirtoautomaateilla ja itse saisivat tilalle yhden luukun kaikkiin tarpeisiinsa.


    • Anonyymi

      Milläköhän vuosikymmenellä aloittaja oikein elää,totta Putler olisi EU vastasesta populistisesta natsista täällä paljon onnellisempi.

    • Anonyymi

      Minun mielestä me suomalaiset olemme mentaliteetiltamme venäläisiä, perustelen:
      Vastustamme valinnanan vapautta, joka kaikissa länsimaissa on aina ollut itsestään selvyys että kaikille palvelun tuottajille valtio tai vakuutus maksaa tasan saman korvauksen kustakin leikkauksesta tai hoidosta, riippumatta palvelua tuottavan laitoksen omistajan puoluekannasta.

      Venäläiseksi meidät tekee myös se että meillä on vahva julkkskeskus hallinto, joka piirtää joka askeleen Mitä pitikin kuljet ja jos joku virkailija ei anna sinulle aivokavaimessa lähetettä aivokirurgin arvioon (oma kokemus) , olet lempattu kehän ulkopuolelle, ja maksat hoitosi hotelleineen lentoloppuineen, kontrollikäynteineen ulkomailla ja arvaa kuinka ihastunut olet meidän syrjintä julkiseen.
      maksat veroja, että virkamiehet saa terveyden hoitoa, mutta sinä maksat itse terveyden hoitosi tai kuolet, lähetteitä annetaan puoluekanta parusteella.

      Länsimaissa lähetteitä ei tarvita koska vakuutus terveys kouluttaa 90%tohtoreista erikoislääkäriksi ja jokainen menee suoraan erikoislääkärille lupia keneltäkään kyselemättä.

      Meidän venäläis luonteeseen tallainen suora toiminta ei käy, ihmisiä kyykkyytetään kerjäämässä yleislääkäriltä lähetteitä kymmeniä kertoja koska virkamiehet jotka ovat järjestelmämme tehneet kouluttavat 90% tohtoreista tulpiksi eli yleislääkäriksi, jotka valvoo että ainoastaan virkamiesten suosiossa olevat saa lähetteitä ja yksityisen lähete aivokirurgille ainakin minun tapauksessa mitätöitiin vain siksi että olin vaatinut Suomen lain noudattamista ja korjaamista aiemmin.

      Tämä kaikki on venäläistä mentaliteettia.
      Vakuutus terveydessä yleislääkärille menee vain ne kierto influenssa potilaat jotka yleislääkäri voi loppuun hoitaa.

      Verrattavissa siihen että jos haluat ostaa pesukoneen, niin sinun pitää hakea lähete kahvikonemyyjältä, ja maksumääräys pölynimuri myyjältä ja vasta sitten voit mennä pesukone myyjälle.

      Julkisterveys on kuin soviet kahvila, ensin menet kassa
      1 jossa kerrot että haluat suklaa leivoksen ja kahvin kermalla ja limsalla . Maksettuasi sait 3 lapun nipun, joista 1 oikeutti menemään kakku tiskille ojensit lapun jolla sait kakkusi, sitten menit kahvi tiskille josta lappua vastaan sait kahvin.
      Menit juoma kassalle, josta lappua vastaan sait limsasi.
      Kierroskessa kului 20 minuuttia jos olit ainoa asiakas.
      Jos asiakkaita oli useampi sait kahvisi 40 minuuttia seisottuasi jonossa hörpittäväksi.
      Turvallisuus viranomaisille ja virkamiehille oli omat varatut pöydät joihin kahvi tarjoiltiin kultakannuista ja he vain istui ja palvelu pelasi ja he kehui järjestelmää.

      Sama on meidän Julkisterveys kuin jäänne soviet kahvilasta, lähetteet menee virkamiehille ja Ay jäsenille ja muut ei pääse eteenpäin kuin itse maksaen yksityisellä, oli tauti mikä tahansa,, näiden sorto järjestelmien ylläpito tekee suomesta venäläisen.
      Kaikki länsimaat toimivat vakuutuksilla ja se on ainut syrjimätön ja tasavertainen järjestelmä, mutta koska olemme venäläisiä niin meille ei käy objektiivinen asioiden tarkastelu,
      Koska sosialismissa sinä olet paha, jos näät hyviä puolia muissa järjestelmissä
      Ja jos puhut mitä olet hyväksi nähnyt, sinut suljetaan mielisairaalaan, koska et pidä tätä paratiisina.

      Eli olemme 80% sesti venäläisiä ja 20% länsimaisia mentaliteetiltamme.
      Kansan äänestys demokratia ei tule kuuloonkaan tallaisille vahvaan julkiskeskushallintoon sitoutuneille veltiollle,

      On siis päivän selvää että kaikki media Suomessa tukee vahvaa keskushallintoa ja äänestää puolueita SDP, vihervasemmisto jotka siirtää yksin yksilölle itselleen kuuluvan päätösvallan julkiskeskushallinnolle.. Ei tämä julkiskeskushallintoon juuri mitenkään poikkea neuvosto systeemistä.
      Ja jos olet poliittisesti erimieltä, maksat terveyden hoitosi itse.
      Veroja joita sinulta kerätään luvaten että sinua niillä hoidetaan on valhe,
      Huomaat että hoidetaan vain ja ainoastaan, mikäli siirryt poliittisesti tämän jäykän autoritaarisen ja toimimattoman systeemin kannattajaksi.

      Julkinen hoitaa hyvin virkamiehet ja Ay jäsenet, muut ei ole sinne tervetulleita, ellei ole virka asemaa, jos virka asema on, niin silloin kokoomukselainen saa julkiselta hyvän hoidon, mutta ilman virka asemaa älä odota julkiselta hoitoa.

      • Anonyymi

        Et sitten saanut tilattua sitä aikaa päälääkärille. Voi kauheeta. Yritä hyvä veli uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe