Ensin ei ole ketään ja sitten yhtäkkiä kaksi miestä. Miksi he jouluna yrittävät kumppaneiksi tiiviisti? On kyllä hämäävää. Mitä tässä nyt tekisi. Kaksi yhtä aikaa iholle tunkemassa. Outoa on sattumat. Molemmat ilmaisivat kaksi päivää ennen joulua, että jos ihan vaan tavattaisiin ja katusoittaisiin? No vttuako ne nyt yhtä aikaa sitten tunkee kun koko vuosi on ollut aikaa, on ollut aikaa valita kuukausista. Niin sitten vielä samana päivänä! Ihan kuin tässä ei olisi ollut muutenkin stressiä. En sanonut kummallekaan mitään, niin suutuin.
Joulu on ihmeellistä aikaa
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielensäpahoittaja 😆
- Anonyymi
Kyllä olin.
- Anonyymi
Ajattele silti positiivisesti, paljon on niitä naisia jotka ei saa oikeastaan ikinä mitään huomiota miehiltä 🙄
- Anonyymi
Säästyvät pelleilyltä.
Pane niitä kumpaakin ja sitten valitset paremman.
- Anonyymi
Loppiaisen jälkeen.
- Anonyymi
Tossa on vaan se juttu, että alottaja on nainen. Mies varmaan paniikin ensin ja valkkais paremman sen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tossa on vaan se juttu, että alottaja on nainen. Mies varmaan paniikin ensin ja valkkais paremman sen mukaan.
Tiedän. Eikö termin "panna" liittäminen pelkästään miehiin ole sovinistista?
Joulu aiheuttaa kaikenlaista katusoittamista..
Ja ähkyä.. äh.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jotenkin mukava olo kun on kupu ravittu..
Kovera malli onkin paljon vaikeampi lähestyä.
- Anonyymi
Tais miehillä alkaa kiima nousta jouluna ja päättivät yrittää naisen reikään laukeamista!
- Anonyymi
Aivan sama, ei kiinnosta! Tulin niin ärsyyntyneeksi ettei rajaa.
Annatko monoa niille rakeille?
- Anonyymi
Kuka idiootti lähestyy naista jouluna!?!??? Maailman stressaavin aika! Tolvanat vielä vtun samana päivänä! Ei yhtään mitään ajatusta! Pitäskö muka kiinnostua!?!,!
Anonyymi kirjoitti:
Kuka idiootti lähestyy naista jouluna!?!??? Maailman stressaavin aika! Tolvanat vielä vtun samana päivänä! Ei yhtään mitään ajatusta! Pitäskö muka kiinnostua!?!,!
Hmm, joku joka kuvitteli ilahduttavansa sua ja itseään lähestymällä sua?
Joulu on lahjojen ja rakkauden aikaa, vai onko?JanK kirjoitti:
Joulu on lahjojen ja rakkauden aikaa, vai onko?Voisihan tuota runoillenkin lähestyä, vaikkapa näin?
Jokaisella on heikkoutensa
– sinä olet minun.
En halua sinua elääkseni kanssasi, haluan sinut, koska tiedän, että en voi elää ilman sinua.
Ei auttaisi yhtään? 🤔- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Joulu on lahjojen ja rakkauden aikaa, vai onko?No eipä menny mun kohdalla putkeen. Ei todella. Olisko ollu niin, että ajattelivat vain itsejään, eiköhän vaan ollu.
Anonyymi kirjoitti:
No eipä menny mun kohdalla putkeen. Ei todella. Olisko ollu niin, että ajattelivat vain itsejään, eiköhän vaan ollu.
Okei.
Minulla on niin paljon sanottavaa sinulle.
Mutta joka kerta kun katsot minuun,
olen sanaton. :)
Muotoillaan uusiksi.
Minulla oli paljon sanottavaa sinulle.
Mutta joka kerta kun katsot minuun, munat surkastuu.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Okei.
Minulla on niin paljon sanottavaa sinulle.
Mutta joka kerta kun katsot minuun,
olen sanaton. :)
Muotoillaan uusiksi.
Minulla oli paljon sanottavaa sinulle.
Mutta joka kerta kun katsot minuun, munat surkastuu.Outoa liirumlaarumia.
Anonyymi kirjoitti:
Outoa liirumlaarumia.
Höh. Mutta muista!
Rakkautta ei mitata sanoilla, sitä ei mitata teoilla. Rakkauden voi vain tuntea, kun sydän huutaa ja räjähtää seinämistään. Rakkautta ei voi koskea, sitä ei voi haistaa. Sen voi vain tuntea silloin, kun hän ottaa syliinsä ja suutelee. Rakkautta ei voi rakentaa, sitä ei voi paikata.
Sen voi vain tuhota, kaiken muun se tekee itsekseen. Rakkautta on kaikkialla, kun se tulee omalle kohdalle, on pidettävä kiinni lujaa, sillä jo huomenna se voi lentää jossain kaukana unohtaen sinut, jonka luona se edellispäivänä vieraili. Rakkautta ei voi kahlita, sitä ei voi ryöstää. Se on aina vapaa ja aina uudelleen se pääsee yllättämään juuri silloin, kun vähiten sitä osaat odottaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jouluseksi innosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se kun tuollainen aloittajan kuvaama lähestyminen on niin läpinäkyvää. Kyllähän siinä tajuaa olevansa joku lohduke, hyväksikäytettävä sen miehen omien yksinäisten tunteiden lievittäjä jota ei parempana päivänä edes muisteta.
Oikeesti ihmisestä kiinnostunut ottaa hyvissä ajoin selvää olisiko yhteinen joulu mitenkään mahdollinen.
Ymmärrän ihan täysin että ärsyttää. Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se kun tuollainen aloittajan kuvaama lähestyminen on niin läpinäkyvää. Kyllähän siinä tajuaa olevansa joku lohduke, hyväksikäytettävä sen miehen omien yksinäisten tunteiden lievittäjä jota ei parempana päivänä edes muisteta.
Oikeesti ihmisestä kiinnostunut ottaa hyvissä ajoin selvää olisiko yhteinen joulu mitenkään mahdollinen.
Ymmärrän ihan täysin että ärsyttää. SivustaErittäin hyvin kommentoitu. Olitko mies vai nainen? Siis vieläkin.., kumpi?
Joku tajusi.
- Anonyymi
Näinä suvaitsevaisina, monimuotoisten parisuhteiden aikoina olisit voinut tehdä sen että olisit nuo yksinäisyyttään mouruavat jonnekin sopinut treffeille samaan paikkaan keskenään, niin että odottavat sinua mutta tuleekin toinen heppu sinne. Eivät varmaan enää jatkossa häiritsisi sua.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Ehkä vielä teenkin sen. Kyselkööt toisiltaan mitä tämä on. Jospa avautuvat siinä. Selitelkööt toisilleen.
- Anonyymi
Olitpa negatiivinen.
Kai sitä nyt saa jouluna tuntea erityistä läheisyydenkaipuuta, eihän siinä mitään pahaa ole??? Jouluhan on tunnejuhla oikein viimesen päälle, rakkaimpia muistetaan ja heidän kanssa vietetään aikaa.
Jos noinkin pitkäaikaisia, niin varmasti sinuun ihastuneita oikein kunnolla ja unelmoivat joulunvietosta kanssasi.- Anonyymi
Mulle riittää näiden kahden tolvanan sekoilu! Minä en heidän kanssaan, kummankaan, mitään jouluja vietä. Todellakin niin kuin joku tuolla ehdotti voisivat miehet tavata toisensa!
- Anonyymi
Tyypillistä.
Mä joskus ratkaisin asian niin, että kerroin molemmille naisille, että nyt on kaksi treffiehdokasta. Että ei ole tarkoitus, mutta kummatkin aion tavata ja jutella vähän nenätysten. Kumpikin kiitti rehellisyydestä ja näin tein. Ja toiselle sanoin suoraan teeffien jälkeen, että tämä oli tässä. Toista treffasin vielä pari kertaa.
Reilu meininki ja suora puhe auttoi.... jos oisivat molemmat hermostuneet, niin minkäs sille voi? 🤷♂️ - Anonyymi
Ette usko miten väsynyt olen tällaiseen! Eikö ole edes tajua, että toiset tekee pyhätkin töitä! Ja kun on vapaalla, niin vttu silloin haluaa nukkua! Jos on herroilla aikaa kukittaa romantiikkaa, niin katsokoot nyyhkyleffoja, mutta ei tarvii häiritä!
- Anonyymi
Eipä ne osaa sun elämän koukeroita tuosta vaan tietää. Kysyvä ei tieltä eksy.
Ja eipä sun tartte mitään vastata jos ei hotsita. Huilaat nyt ja sillä selvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne osaa sun elämän koukeroita tuosta vaan tietää. Kysyvä ei tieltä eksy.
Ja eipä sun tartte mitään vastata jos ei hotsita. Huilaat nyt ja sillä selvä.No niin huilaan!
- Anonyymi
Mutta tästäkin ketjusta näemme kuinka naisilla on asiat aina huonosti :( ei ole miestä, on mies mutta se ei ole jännä, on mies mutta se on liiankin jännä, miehiä on liian vähän, miehiä on liikaa, aina on jokin huonosti. Nainen elämä on olla karkkikaupassa jossa kaikkea saa maistaa ja ottaa mutta mikään karkki ei ole riittävän hyvä :(
- Anonyymi
No pitäs olla vähän tilannetajua.
- Anonyymi
Ihan niinku tavallisten miestenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinku tavallisten miestenkin.
Tavallisilla miehillä asiat on hyvin tai vähintään suht. kivasti 98 % ajasta.
Kyllä teillä naisilla on ankeaa. Tähän tulokseen olen tullut.
T. Tavallinen mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Tavallinen miesHyvä kommentti 😅 Tää on oikein hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Tavallinen miesOon miljoona kertaa mieluummin nainen kuin mies. Miesten elämä on surkeaa orjan elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Oon miljoona kertaa mieluummin nainen kuin mies. Miesten elämä on surkeaa orjan elämää.
Se pitää sikäli paikkansa, jos mies ryhtyy naiselle narriksi tai rengiksi, elämä on todellakin surkeampaa kuin naisilla. Noin muuten taas huomattavasti mutkattomampaa.
- Anonyymi
Vähän sama juttu. Kaksi naista pyysi tapaamisen ja huomenna tapaan toisen naisen. Tinderissä tullut osumia kahdeksantoista keskiviikosta lähtien. Aika outoa että osumia tulee paljon nyt jouluna.
- Anonyymi
Jouluvonkaajiin ei kannata luottaa. Joulu sekoittaa vonkaajat. Sitten sesonkien ulkopuolella tosisuhteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluvonkaajiin ei kannata luottaa. Joulu sekoittaa vonkaajat. Sitten sesonkien ulkopuolella tosisuhteisiin.
Ihan totta. Joillekin tämä joulu on niin tunteellista aikaa, että se ajaa epätoivoisiin tekoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta. Joillekin tämä joulu on niin tunteellista aikaa, että se ajaa epätoivoisiin tekoihin.
Huomattu..
- Anonyymi
Ihmisillä on kerrankin aikaa!
xLiner
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001