Koijärvelle. Saataisin rakentaa mamuille uusi asutoalue veronmaksajien rahoilla.
Metrokin on jo valmiina. Vantaa on hyvä paikka ghetolle.
Vantaan lentokenttä pitää lakkauttaa ja siirtää.....
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kaksi ghettoa lähekkäin. Mamujen ruokkiminen olisi näin joustavaa ja siitä syntyisi säästöjä veronmaksajille.
Vihreät voisivat näistä gheroista käydä ostamassa huumeensa ja pyörittää lapsikauppaa Syyriasta tuoduilla lapsila. Bisneksen vuoksihan vihreät ovat ne sieltä tänne tuoneetkin. - Anonyymi
Vantaalla ei ole metroa!
- Anonyymi
Lähijuna lentoasemalle , vastaa metroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ole. Metro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadin metro Sörkan aseman jälkeen itään vastaa myös lähijunaa.
- Anonyymi
Kyllähän eduskuntatalo myös voidaan siirtää Jyväskylään? Näin se olisi keskellä Suomea ja paperittomat voisi viihtyä hyvin rautatieaseman takana ja Töölönlahdella
- Anonyymi
Siinä olisi hyvä paikka punavihreiden piikitellä maahantulijoiden kanssa.
- Anonyymi
Ja Eduskuntalosta Töölössä saa hienot tilat asunnoiksi ja moskeijaksi umpitylsän impivaaralaiskulttuurimme Rikastuttajille.
- Anonyymi
Kivistö on jo ghetto!
- Anonyymi
Vähissä on ne Vantaan mestat, mitkä eivät ole ghettoja.
- Anonyymi
Tarkoitatteko tuota pahenevaa slummia Kehä 3 ulkopuolella?
- Anonyymi
Hyvä idea, olemmehan monikulttuurinen maa, siellä on jättimäinen alue joka kaipaa jumalattomasti matuja. Kohta tulee perheenyhdistämisen kautta isisämmien sukulaiset, miehet, miesten vaimot ja lapset jne. Mankkinen sanoi että erittäin epätodennäköistä eli tulee.
- Anonyymi
Suomen historiassa merkittävässä roolissa oleva Malmin kenttä ajetaan katepillareilla kasaan ja tilalle rakennetaan betonislummeja matuherroille ja säkkimuijille pentueineen. Noiden loisten tulolle ei loppuja näy.
Siitä pitävät huolen vihreät märännäisyydet Havisto ja mätäsalo Marinskin tuella.
Yksityiskoneet UM:n korkea-arvoisten virkamiesten saattelemina ilmasillalla tuovat suoraan alholista. - Anonyymi
Pitäkää vaan siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282210Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391504
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281035Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327877Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722