Kyllä pakastekinkku on suolaista, ihan silmiä kirvelee kun sitä syö.
yhden palan pystyi maistamaan. en tiedä mitä lopulle tekis, ei varmaan ole
tarkoitettu ihmisravinnoksi
Suolaista on
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
älä osta atriaa vaikka oot siellä töissä
- Anonyymi
Kinkku on atrialla, minä en. Onko kokemuksia muiden lahtadeiden linnuista, ovatko vähän suolaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkku on atrialla, minä en. Onko kokemuksia muiden lahtadeiden linnuista, ovatko vähän suolaisia
Hihi, piti olla kinkuista, puhe elin kirjoittelee väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihi, piti olla kinkuista, puhe elin kirjoittelee väärin
pari vuotta oon jo pysyny erossa rehuista(atrian kinkuista) ja ostanut muutenkin tuoresuolattuna. on ollut kyllä joulumieltä...toki paikalliset kaarnansyöjät jotka tykkää käristeistäkin varmaan löytää atrian pakaste potkallisesta jotakin hyvääkin
- Anonyymi
Vie suola komiakylän tielle sinne se katoaa suolapaskan sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740