Kyllä pakastekinkku on suolaista, ihan silmiä kirvelee kun sitä syö.
yhden palan pystyi maistamaan. en tiedä mitä lopulle tekis, ei varmaan ole
tarkoitettu ihmisravinnoksi
Suolaista on
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
älä osta atriaa vaikka oot siellä töissä
- Anonyymi
Kinkku on atrialla, minä en. Onko kokemuksia muiden lahtadeiden linnuista, ovatko vähän suolaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkku on atrialla, minä en. Onko kokemuksia muiden lahtadeiden linnuista, ovatko vähän suolaisia
Hihi, piti olla kinkuista, puhe elin kirjoittelee väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihi, piti olla kinkuista, puhe elin kirjoittelee väärin
pari vuotta oon jo pysyny erossa rehuista(atrian kinkuista) ja ostanut muutenkin tuoresuolattuna. on ollut kyllä joulumieltä...toki paikalliset kaarnansyöjät jotka tykkää käristeistäkin varmaan löytää atrian pakaste potkallisesta jotakin hyvääkin
- Anonyymi
Vie suola komiakylän tielle sinne se katoaa suolapaskan sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392773Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702402Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1161134
- 991099
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57881Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62844Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.289844