Hyvä, että saadaan Suomeen maahanmuuttajia, joilla on rytmi veressä.
Suomalaisilta miehiltä puuttuu rytmitaju ja tanssitaito
82
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa:
https://www.youtube.com/watch?v=bdY5bEkFYGo- Anonyymi
Tosi hyvä!!!!
- Anonyymi
Paras pysyä siellä saamapuolella, ettei jano yllätä.
- Anonyymi
Kannatan. Heillä on notkeaa liikettä.
- Anonyymi
Jaa, noinkohan,, tää Turun torilla puukkonsa kanssa heilunut karvaturri ei kyllä mun mielestä vaikuta ihan Michael Jacksonilta,, tokko edes nähnyt kuvaa hepusta.
Aivan veen sama kummonen rytmiorkesteri sieltä on sulle tulossa, kunhan sä tai frendis maksatte niiden elatuksen. - Anonyymi
Joillakin on miehestä hyvin vieraantunut käsitys. Lieneekö pekkahaavistolaisia peräpekkoja nuo keikuttelijat.
Naisen tanssi on kaunista miehen silmissä. Se on terveyden perinne. Jos mies alkaa keikkumaan on mieli sairastunut jo. Se menee enää vain pahempaan suuntaan siitä.- Anonyymi
Terveyden perinne?? Taas joku uusiotermi, jossa ei ole mitään sisältöä. :-DD
- Anonyymi
Minusta tulijat ovat komeita miehiä. Hyväkäytöksisiä.
- Anonyymi
Kunnioittavat myös vanhempia ihmisiä.
- Anonyymi
Rikollisia on kantaväestössäkin. Sinäkin voit olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikollisia on kantaväestössäkin. Sinäkin voit olla.
Niin on, mutta prosentuaalisesti paljon paljon vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mutta prosentuaalisesti paljon paljon vähemmän.
Ulkomaalaisia on prosentuaalisesti taas täällä vähemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaisia on prosentuaalisesti taas täällä vähemmän.
Ja prosentuaalisesti syyllistyvät enemmän raiskausrikoksiin.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ja prosentuaalisesti syyllistyvät enemmän raiskausrikoksiin.
Ei meidän Suomen prosenteissa. Entäs itse?
Anonyymi kirjoitti:
Ei meidän Suomen prosenteissa. Entäs itse?
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää. Matut ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää. Matut ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa.
Eivät ole. Se on vain pieni korostettu ryhmä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Itse ovat maineensa pilanneet.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kyllä on. Itse ovat maineensa pilanneet.
Eivät ole. Olet vain rasistinen...
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kyllä ovat. Perehdy tilastoihin.
Perehdy sinä ihmisiin ja hanki heitä ystäviksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, mutta pitäydyn sellaisissa ihmisissä jotka eivät raiskaa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kiitos, mutta pitäydyn sellaisissa ihmisissä jotka eivät raiskaa.
Tuo on vain mielikuvitustasi ja kaikkien mustamaalaamista.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei ole.
Kyllä SE on jo nähty .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pummi on oikeassa. Etenkin raiskausrikoksissa maahanmuuttajat ovat yliedustettuina. Mutta ei tietenkään kaikki maahanmuuttajat ja etenkään kaikista maista. Tietynmaalaiset ovat yliedustettuina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitsen ystäväni tarkkaan. Ulkomaalaisiakin ystäviä on... britti, belgialainen, venäläinen, itävaltalainen. Mm. heitä ei näy raiskaustilastoissa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei ole.
On se.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei ole.
Ei ole.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
On se.
HahhHahah on, juuri näin, on :))
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
On se.
Menitkö vanhanaikaiseen? 😂😂😂
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
En mennyt.
Menit hahahah elokuvakikkaan menit partahapsu 😂😅
Anonyymi kirjoitti:
Menit hahahah elokuvakikkaan menit partahapsu 😂😅
Kuule, en mennyt vaan pelaan vaan peliäsi. Pusun vielä moiskautan sulle, kun olet tuommoinen hupsu.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kuule, en mennyt vaan pelaan vaan peliäsi. Pusun vielä moiskautan sulle, kun olet tuommoinen hupsu.
En minä pelaa :)
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Elä tyttö höpsötä.
Elä hapsu pöpsötä.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Pöppö pöppö.
no jo on
- Anonyymi
Ei oikea MIES tanssi ja kukkuloi. Oikea MIES seisoo jämäkästi ja käsi käy vain, kun ärhäkkä maahanmuuttaja mies hyökkää kimppuun.
- Anonyymi
Höpöhöpö! Miehiä on MONENLAISIA, eikä vain yhteen muottiin meneviä. Siis ihan OIKEITA miehiä.
- Anonyymi
Kyllä täällä tilaa on.
- Anonyymi
Minä pidän näistä maahanmuuttajista. Olen saanut monta hyvää ruokateseptiäkin heiltä 💕
- Anonyymi
Etpä ole kohdannut mua etkä kavereitani.
- Anonyymi
Vihapuhetta!!!
- Anonyymi
Minultakin puuttuu, vaikka olen nainen. Olen noin muuten aika lahjakas ja älykäs, mutta tanssia en osaa ja olen rytmisokea. Sävelkorva taas on ihan normaali.
- Anonyymi
Oho, nyt en ajatellut yhtään mitä kirjoitin kun teen täällä montaa asiaa samaan aikaan. Rytmikuuro piti kirjoittaa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, nyt en ajatellut yhtään mitä kirjoitin kun teen täällä montaa asiaa samaan aikaan. Rytmikuuro piti kirjoittaa 😅
Hups :(
"Tutkimus: Rytmikuurous vakava epämusikaalisuuden muoto
Tutkimuksessa todettiin, että rytmikuuron henkilön kuulo ja motoriset toiminnot ovat normaaleja. Tutkijat olettavat, että ongelma johtuu musiikillista pulssia ja rytmiä prosessoivien hermoverkkojen puutteista. Tutkimustilanteessa rytmikuuroksi todettu henkilö pystyi seuraamaan toisen henkilön liikkeitä niin kauan, kun musiikki ei kantautunut hänen korviinsa."
https://yle.fi/uutiset/3-5095707
- Anonyymi
Ja komeus!
- Anonyymi
Lapsellinen ja tarkoituksella provosoivaksi tarkoitettu aloitus.
- Anonyymi
Jos tanssimalla Suomessa eläisi olisin tanssinut koko elämäni, riippumatta siitä koulutuksen vajaavaisuudesta tanssin saralla jonka rakas yhteiskuntamme on meille maan toivoille kouluissaan järjestänyt. Kyllä sillä tanssikoulutuksen määrällä on ihme ettei ole syntynyt satojatuhansia Markoja marakasseineen.
Fin De Fiesta...ole`
AsianVierestä - Anonyymi
Suomalaisilla miehillä löytyy rytmi lantiosta.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Taikka viinapullosta.
Sano vielä että vain Suomessa.
Ylistetään toisten maiden miehiä ihan yhdessä, jos se sinua helpottaa:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Sano vielä että vain Suomessa.
Ylistetään toisten maiden miehiä ihan yhdessä, jos se sinua helpottaa:)
AsianVierestäEn ala sanomaan. :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Taikka viinapullosta.
😂🤣😂😂😂👍
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
En ala sanomaan. :)
Mikä siinä on että kehun kaikkia naisia kansalaisuudesta riippumatta joita olen tavannut? Erilaisia mutta hetkessä minulle niin sopivia.
Mikä siinä on että kehun kaikkia naisia kansalaisuudesta riippumatta joita olen tavannut? Erilaisia mutta hetkessä minulle niin sopivia.
AsianVierestäNo sä oletkin öljykauppias, sun työ on öljytä. :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
No sä oletkin öljykauppias, sun työ on öljytä. :)
Sitäkin mutta taidan tiedostaa sen omien valintojen tärkeyden ja kun sen tiedostaa ei valita ollenkaan ihmisistä joita ympärillä on liikkunut. Ei pahaa sanottavaa, ihmiset ovat keskimäärin ihan mukavia.
Sitäkin mutta taidan tiedostaa sen omien valintojen tärkeyden ja kun sen tiedostaa ei valita ollenkaan ihmisistä joita ympärillä on liikkunut. Ei pahaa sanottavaa, ihmiset ovat keskimäärin ihan mukavia.
AsianVierestäNiin. Kai sinä suomalaista huumoria ymmärrät?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Niin. Kai sinä suomalaista huumoria ymmärrät?
Tällä palstalla se taitaa olla melkoisen feminististä:)
Taidan jupettaa ton funskun kirjoittaman kaunottaren sääret ja töllätä lopun iltaa...
AsianVierestä JanK kirjoitti:
Niin. Kai sinä suomalaista huumoria ymmärrät?
Osaa ne muuallakin houkutella rytmin pullon hengestä. Ihan yhtä Suomalaiselta kuitenkin näyttää.
https://youtu.be/SimnR5pr1roAnonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla se taitaa olla melkoisen feminististä:)
Taidan jupettaa ton funskun kirjoittaman kaunottaren sääret ja töllätä lopun iltaa...
AsianVierestäSiinähän se ilta sujuu riemukkaasti sääriä ja veijaria veivatessa. :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Siinähän se ilta sujuu riemukkaasti sääriä ja veijaria veivatessa. :)
Jalka sekin, omaa salsan rytmit.
Jalka sekin, omaa salsan rytmit.
AsianVierestäHahah, askelkuvio taitaa olla tuttu? :D
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Hahah, askelkuvio taitaa olla tuttu? :D
Alan katsomaan Gozillaa, se tanssii autojen päällä ihan miten itse tykkää.
Tämän päivän kirjoitettu anti palstalla taitaa nyt olla suomalainen selkärangaton mies joka ei osaa tanssia.
Jatkakaa vielä muutamalla negaatiolla ja hyvää yötä.
Tämän päivän kirjoitettu anti palstalla taitaa nyt olla suomalainen selkärangaton mies joka ei osaa tanssia.
AsianVierestäYym. Kumma kun mun sanat satuttaa, mun jolla ei muista kokemusta olekkaan kuin Suomalaisista. Liekö syy siinä, että osaan nauraa itsellenikin.
Öitä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNaiset kirei nä pimpelipom ?
JanK kirjoitti:
Osaa ne muuallakin houkutella rytmin pullon hengestä. Ihan yhtä Suomalaiselta kuitenkin näyttää.
https://youtu.be/SimnR5pr1roEikä näyttänyt. Suomalaiset juopot istua nöpöttävät paikallaan, tai hakkaavat toisiaan puukolla.
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä näyttänyt. Suomalaiset juopot istua nöpöttävät paikallaan, tai hakkaavat toisiaan puukolla.
Kyllä mun tutut ainakin hilluu just noin.
- Anonyymi
Kaikkea on, ja niin ettei paskalle taivu.
- Anonyymi
Ja letku letkeä eivätkä käytä alkoholia ja viettävät kaiken aikansa kahviloissa kavereiden kanssa kaikki päivät ja illat sillä aikaa kun nainen on töissä tienaamassa rahaa maahanmuuttajan kahvihetkiä varten...
- Anonyymi
Kankia löytyy joka maitolaiturin ja saunan takaa.
- Anonyymi
Kyll suomalaiselt puuttuu melkeen kaikki lähes täysin joo.
- Anonyymi
Ja nainen 😜
- Anonyymi
Emme halua maahanmuuttajia
- Anonyymi
Me haluamme!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286