Joulu on anteeksiannon ja hyvän tahdon juhlaa
Silloin mm. kaikki vievät kynttilän edesmenneiden vanhempiensa ja muiden läheistensä haudoille. Paitsi meidän pääministerimme, joka jätti menemättä jopa isänsä hautajaisiinkin.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän pääministerimme onkin tunteeton robotti
- Anonyymi
Vanhempansa ovat aivopesseet tyttöparan vihaamaan omaa isäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempansa ovat aivopesseet tyttöparan vihaamaan omaa isäänsä.
Luulisi kuitenkin että näin jo aikuisiällä ihminen pystyisi tomun laskeuduttua olemaan asiallisissa väleissä omaan isäänsä tämän vielä ollessa elossa ja kunnioittamaan hänen muistoaan tämän kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi kuitenkin että näin jo aikuisiällä ihminen pystyisi tomun laskeuduttua olemaan asiallisissa väleissä omaan isäänsä tämän vielä ollessa elossa ja kunnioittamaan hänen muistoaan tämän kuoleman jälkeen.
Täytyy olla jotenkin vinksahtanut kun käyttäytyy omaa isäänsä kohtaan tuolla tavalla vielä aikuisena.
- Anonyymi
On saanut palavan sielun syntymälahjana. Ilmankos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin21614572Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013403Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2868960- 406412
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2303731