Kauheaa miten olen syönyt

Anonyymi

Itseni nyt valtavaksi läskiksi. Koko joulu vedetty ruokaa kaksin käsin. Vatsa painaa, oikein roikkuu housun kauluksen yli, eikä sohvasta pääse ylös. Huh huh. Rintaliivitkin piti jättää jo pois kun ei yltänyt ensimmäiseen hakaseenkaan.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kesäkunto jää saavuttamatta. Läski ei lähde.

• Anonyymi

Jatka klemmarilla.

• Anonyymi

Aika hyvä!

• Anonyymi

Älä ala vaan valittamaan, et pitää lähteä kinkkurasvoja sulattamaan joulun jälkeen, älälä v***u vaan tuu mulle jauhaan, että lenkille siitä ja ota minusta mallia, kun olen lähtenyt kuntoilemaan ja lenkkeilemään kinkkurasvoja sulattamaan.
      Minä en ole jouluna ahminut jouluruokia, enkä kinkkua, kun en ole sellaisa edes ostanut ja muutenkin liikun ja lenkkeilen enemmän vuoden ympäri, kuin yksikään kinkkurasvojen sulattaja sohvaperuna, joka ei muulloin vuodesta liiku, kuin autolla, eikä kuntoile, eikä lenkkeile.
      Ihme uhriutumista näiltä jouluruuilla mässäiljöiltä, että heitä muka pitäisi vielä sääliä, kun ovat koko joulun ahmineet jouluruokia ja herkkuja, on tullut lisää läskiä ja pitäs raahautua lenkkipolulle kinkkurasvoja sulattamaan.
      Itsepä ovat siihen syypäitä, eivätkä ole oikeutettuja määräämään muita kinkunrasvoja sulattamaan.

• Anonyymi

Kakkua olis vielä iltapäiväksi. Tapaninpäivän kahville ja kaikkea herkkua. Mulla on löysä mekko niin jos sais vielä vähän mahtumaan kun on oikeasti niin hyvät ruoat ollu nyt. Mietitään sitten myöhemmin.

• Anonyymi

Ei se kerran vuodessa haittaa.

• Anonyymi

Niinpä, muttei pidä sitten alkaa kailoittamaan, kun pitää raahautua lenkille ja kuntoilemaan kerran vuodessa kinkunsulatus rasvoja sulattamaan ja syyllistää muita siitä, että on tullut lisäkiloja, vaikka ne on itse hankittu.
        Sitten kehutaan, kun on saatu 1-2 kiloa painoa pudotettua, että ei enää tarvi rehkiä lenkkipolulla, kun on kinkkurasvat sulatettu ja voi taas ajaa autolla postilaatikolle, kun ei viitsi muutamaa kymmentä metriä kävellä.
        Ne on nämä kinkkurasvojen sularramista kailottavat niitä, jotka eivät muulloin lenkkeilei, kuin joulun jälkeen- korkeintaan helmikuuhun saakka ja lopettavat sitten lenkkeilyn.
        Kuitenkin kailottavat sivullisille, että kyllä teidänkin pitäisi lenkkeillä ja ottaa mallia minusta, kun minäkin olen aloittanut lenkkeilyn joulun jälkeen kinkunrasvojen sulatuksella, niinkuin kaikilla muillakin olisi saman verran kinkkurasvoja kertynyt.
        Nämä kuuluvat samaan kastiin, kuin uudenvuoden lupauksien tekijät, jotka kailottavat, että lupaavat alkaa kuntoilemaan ja lenkkeilemään.
        Se on jo monta kertaa nähty, muutaman viikon kuntoilevat ja lopettavat siihen, kun paikat kipeytyy ja voihkivat, puuuuuh, puuuuh, on tämä raskasta, en kyllä enää jaksa ja kaikki lihaksetkin tuli niin kipeiksi, että kyllä tämä saa riittää.
        Ette te oikeita kuntoilijoita ole, vaan läskejä sohvaperunoita, jotka lopettaa kuntoilun heti, kun vähänkin johonkin koskee tai tuntuu raskaalta.
        Oikeat kuntoilijat ei kailota kinkkurasvojen sulatus kidutus treeneitä, eivätkä tee huuhaa uudenvuoden lupauksia aloittaa kuntoilu.
        Oikeat kuntoilijat kuntoilevat vuoden ympäri ilman taukoja, joulunakin kuntoilevat, eivät mässäile joulupöydässä vatsaansa täyteen ähkien ja voivotellen, että kun tuli ähky ja vielä pitäs jaksaa syödä tuota ja tuota herkkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, muttei pidä sitten alkaa kailoittamaan, kun pitää raahautua lenkille ja kuntoilemaan kerran vuodessa kinkunsulatus rasvoja sulattamaan ja syyllistää muita siitä, että on tullut lisäkiloja, vaikka ne on itse hankittu.
        Sitten kehutaan, kun on saatu 1-2 kiloa painoa pudotettua, että ei enää tarvi rehkiä lenkkipolulla, kun on kinkkurasvat sulatettu ja voi taas ajaa autolla postilaatikolle, kun ei viitsi muutamaa kymmentä metriä kävellä.
        Ne on nämä kinkkurasvojen sularramista kailottavat niitä, jotka eivät muulloin lenkkeilei, kuin joulun jälkeen- korkeintaan helmikuuhun saakka ja lopettavat sitten lenkkeilyn.
        Kuitenkin kailottavat sivullisille, että kyllä teidänkin pitäisi lenkkeillä ja ottaa mallia minusta, kun minäkin olen aloittanut lenkkeilyn joulun jälkeen kinkunrasvojen sulatuksella, niinkuin kaikilla muillakin olisi saman verran kinkkurasvoja kertynyt.
        Nämä kuuluvat samaan kastiin, kuin uudenvuoden lupauksien tekijät, jotka kailottavat, että lupaavat alkaa kuntoilemaan ja lenkkeilemään.
        Se on jo monta kertaa nähty, muutaman viikon kuntoilevat ja lopettavat siihen, kun paikat kipeytyy ja voihkivat, puuuuuh, puuuuh, on tämä raskasta, en kyllä enää jaksa ja kaikki lihaksetkin tuli niin kipeiksi, että kyllä tämä saa riittää.
        Ette te oikeita kuntoilijoita ole, vaan läskejä sohvaperunoita, jotka lopettaa kuntoilun heti, kun vähänkin johonkin koskee tai tuntuu raskaalta.
        Oikeat kuntoilijat ei kailota kinkkurasvojen sulatus kidutus treeneitä, eivätkä tee huuhaa uudenvuoden lupauksia aloittaa kuntoilu.
        Oikeat kuntoilijat kuntoilevat vuoden ympäri ilman taukoja, joulunakin kuntoilevat, eivät mässäile joulupöydässä vatsaansa täyteen ähkien ja voivotellen, että kun tuli ähky ja vielä pitäs jaksaa syödä tuota ja tuota herkkua.

En minä aio näitä sulattaa?

• Anonyymi

Mulle sanoi tuntematon mies jo ennen joulua, että onpa siinä lihava nainen. No nyt kun syö vähän lisää, niin ei sanoisi aiheetta.

• Anonyymi

Niin kyllä se on pahinta jos sanoo aiheetta. Muoto pitää olla, että sitten on syytä.

• Ei kahdessa päivässä hirveästi kerkeä lihomaan.

• Anonyymi

Juu, eipä juuri. Kyllä ne joulupyöydässä muutama kilo lisäpainoa on sitä vatsassa olevaa ruokaa ja käy vaan wc:ssä istunnolla, niin saa ne sieltä ulos punnerrettua.

• Anonyymi

Kyllä minä ehdin! Säilön tiiviimmin :)

• Anonyymi

Ei kannata stressata. Laulaahan edesmennyt Göstakin, että sopivasti lihava.

• Anonyymi

Ei niin. Haen tammi-alesta xxxl-tunikan :)

• Anonyymi

Lihavat on lepposampia. Ei niin pienistä suututa.

• Niin, kun ei jaksa..☺

• Anonyymi

Äkkiäkös se paino putoo kun polkee kuntopyörää. Itse just 50 minsaa poljin ja tässä kuussa olen polkenut yli 400 km kuntopyörää niin ei ehdi lihoamaan.

• Anonyymi

Omalla crosstrainerilla voi leikkiä jopa ylämäkeä. Siinä on esiasennettuna hauskoja harjoitustreenejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla crosstrainerilla voi leikkiä jopa ylämäkeä. Siinä on esiasennettuna hauskoja harjoitustreenejä.

Ehhei mitään tuollaisia. Ruokailu jatkuu. Pyhät jatkuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehhei mitään tuollaisia. Ruokailu jatkuu. Pyhät jatkuvat.

Enhän toki ole moiseen tuomion vehkeeseen koskenutkaan. Totesin vain, että siinä on sellaisia ominaisuuksia. Kuntoillaan sitten joskus ensi vuoden puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän toki ole moiseen tuomion vehkeeseen koskenutkaan. Totesin vain, että siinä on sellaisia ominaisuuksia. Kuntoillaan sitten joskus ensi vuoden puolella.

Jännää kun kattoo masua miten sen venymisestä on tullu arpia tuohon sivuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää kun kattoo masua miten sen venymisestä on tullu arpia tuohon sivuille.

Minullakin on raskausarpia vaikka olen mies. Tosin ne ovat haalentuneet ja osin kadonneet, koska diapeteksen takia laihdutin 40Kg.

• Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on crosstraineri.. Mä oon sillä nyt kuntouttanu tätä mun murtunutta koipea.. ilman vastuksia.

• Anonyymi

Joo, kävin ja olin vaa'alla ja olin lentää seljälleni. 62 kiloa en ole painanut sitten raskaana olon :( Miten näistä joulukiloista pääsee????? On jo tukala olo vatsassakin. Hyvä kun liikkumaan pääsee.

• Anonyymi

Mä tykkään tää masu roikkuu :) valuu ikään kuin varpaille :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään tää masu roikkuu :) valuu ikään kuin varpaille :)

Laihduttamisen ikävistä puolista harvoin puhutaan, mutta yksi on se, että laihana on sitten koko ajan kylmä! Vaatetuskulutkin kasvavat toiseen potenssiin. Tosin hyvänä puolena todettakoon, että niitä vanhoja vaatteita voi sitten käyttää telttana tai parisänky peitteenä.

• 62 kiloa ei ole paljoa, ellet ole tonttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihduttamisen ikävistä puolista harvoin puhutaan, mutta yksi on se, että laihana on sitten koko ajan kylmä! Vaatetuskulutkin kasvavat toiseen potenssiin. Tosin hyvänä puolena todettakoon, että niitä vanhoja vaatteita voi sitten käyttää telttana tai parisänky peitteenä.

No niin on! Nyt on hyvä kun on koko ajan kuuma :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe