Kuka hiljentäisi Ismo Lehkosen?

Anonyymi

Tämä jääkiekkoasiantuntijana esiintyvä pelle laukoo jatkuvasti pienen miehen uholla varustettua tekstiä jääkiekosta kovien jätkien rajuna taklauspelinä.

Äijä on jäänyt jonnekin 1980-luvulle, jolloin hän lienee pelannut aikalaistensa kanssa keskikokoisten valkoisten poikien hidasta peliä nimeltä jääkiekko, jolla ei ole mitään tekemistä nykykiekon kanssa.

Hyvä ettei Ismoja ole enemmän ja jääkiekkosäännöt ja tuomaritoiminta kehittyvät pelin kehittyessä ja luovat nykypelaajille mielekkään ja turvallisen peliympäristön. Ismon kaipaamat kovat selästätaklaukset, puuntakaa tulevat vastapallot ym pienen henkisen kapasiteetin omaavien tyyppien temput saavat jäädä Ismon mielikuvitukseen.

7

1245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, ei kaivata kommentaattoriksi millekään kanavalle eikä mihinkään mediaan!

Uuden sukupolven fiksut tyypit tilalle.

• Anonyymi

Ika on paras kommentaattei. Osalat, Timoset ja Selänteet ei ole mitään Ikaan verrattuna.

• Anonyymi

Pelle se on!

Uhoo, mut ajeltais äijä iteheti jos jäälle uskailtais.

Muistaakseni oli ite just sellanen, joka taklas selästä, meni taklattavana kyyryyn ym rottamaista

• Anonyymi

Kunnon VITUN IDIOOTTI.

MIETTIKÄÄ: Harri Aholan kavereita. Se kertokoon kaiken.

• Anonyymi

Ilo oli ennenaikainen, kun saatiin pois liigapeleistä ja tuoreutta tilalle. Nyt kaikilla kanavilla joka lähetyksessä taas.

Oskuolli mä sanon sulle: kiitti v*tusti mielikuvituksesta valinnoissa, televisioijat, ootte te hyviä poikia hei.

On tuo kardinaalijuontajakin kyllä jostain menneiltä ajoilta. Pakko vaihtaa kanavaa joka erätauolla väh. kerran.

• Anonyymi

No jos hän on niin hyvä kun väittää tietävänsä, valmentaisi itse. Olen omalla valmennusuralla törmännyt näihin asiantuntijoihin ja kriitikoihin. Joka kerran kun olen tarjonnut heille pilliä ei kiinnosta. Eipä tämänkään herran valmennus ura tainnut kummoinen olla. Kaikkein helpointa on olla asiantuntija silloin ei ole vastuussa mistään.
      Ei ole tulostavoitteita eikä tiedä mitä joukkueiden sisällä oikeasti tapahtuu. Pelkkää arvailua. Pellolle koko pelle. Jokainen lätkää seurannut tietää ihan samat asiat.

• Anonyymi

Kyllähän yleisellä tasolla ainoastaan ilman liukastetta suoritettava hanuriin poraus opettaa nöyryyttä. Ei siihen oikein muu auta.

Haaviston touhutippa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe