Kuka hiljentäisi Ismo Lehkosen?

Anonyymi

Tämä jääkiekkoasiantuntijana esiintyvä pelle laukoo jatkuvasti pienen miehen uholla varustettua tekstiä jääkiekosta kovien jätkien rajuna taklauspelinä.

Äijä on jäänyt jonnekin 1980-luvulle, jolloin hän lienee pelannut aikalaistensa kanssa keskikokoisten valkoisten poikien hidasta peliä nimeltä jääkiekko, jolla ei ole mitään tekemistä nykykiekon kanssa.

Hyvä ettei Ismoja ole enemmän ja jääkiekkosäännöt ja tuomaritoiminta kehittyvät pelin kehittyessä ja luovat nykypelaajille mielekkään ja turvallisen peliympäristön. Ismon kaipaamat kovat selästätaklaukset, puuntakaa tulevat vastapallot ym pienen henkisen kapasiteetin omaavien tyyppien temput saavat jäädä Ismon mielikuvitukseen.

7

1243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, ei kaivata kommentaattoriksi millekään kanavalle eikä mihinkään mediaan!

Uuden sukupolven fiksut tyypit tilalle.

• Anonyymi

Ika on paras kommentaattei. Osalat, Timoset ja Selänteet ei ole mitään Ikaan verrattuna.

• Anonyymi

Pelle se on!

Uhoo, mut ajeltais äijä iteheti jos jäälle uskailtais.

Muistaakseni oli ite just sellanen, joka taklas selästä, meni taklattavana kyyryyn ym rottamaista

• Anonyymi

Kunnon VITUN IDIOOTTI.

MIETTIKÄÄ: Harri Aholan kavereita. Se kertokoon kaiken.

• Anonyymi

Ilo oli ennenaikainen, kun saatiin pois liigapeleistä ja tuoreutta tilalle. Nyt kaikilla kanavilla joka lähetyksessä taas.

Oskuolli mä sanon sulle: kiitti v*tusti mielikuvituksesta valinnoissa, televisioijat, ootte te hyviä poikia hei.

On tuo kardinaalijuontajakin kyllä jostain menneiltä ajoilta. Pakko vaihtaa kanavaa joka erätauolla väh. kerran.

• Anonyymi

No jos hän on niin hyvä kun väittää tietävänsä, valmentaisi itse. Olen omalla valmennusuralla törmännyt näihin asiantuntijoihin ja kriitikoihin. Joka kerran kun olen tarjonnut heille pilliä ei kiinnosta. Eipä tämänkään herran valmennus ura tainnut kummoinen olla. Kaikkein helpointa on olla asiantuntija silloin ei ole vastuussa mistään.
      Ei ole tulostavoitteita eikä tiedä mitä joukkueiden sisällä oikeasti tapahtuu. Pelkkää arvailua. Pellolle koko pelle. Jokainen lätkää seurannut tietää ihan samat asiat.

• Anonyymi

Kyllähän yleisellä tasolla ainoastaan ilman liukastetta suoritettava hanuriin poraus opettaa nöyryyttä. Ei siihen oikein muu auta.

Haaviston touhutippa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe