Tämä jääkiekkoasiantuntijana esiintyvä pelle laukoo jatkuvasti pienen miehen uholla varustettua tekstiä jääkiekosta kovien jätkien rajuna taklauspelinä.
Äijä on jäänyt jonnekin 1980-luvulle, jolloin hän lienee pelannut aikalaistensa kanssa keskikokoisten valkoisten poikien hidasta peliä nimeltä jääkiekko, jolla ei ole mitään tekemistä nykykiekon kanssa.
Hyvä ettei Ismoja ole enemmän ja jääkiekkosäännöt ja tuomaritoiminta kehittyvät pelin kehittyessä ja luovat nykypelaajille mielekkään ja turvallisen peliympäristön. Ismon kaipaamat kovat selästätaklaukset, puuntakaa tulevat vastapallot ym pienen henkisen kapasiteetin omaavien tyyppien temput saavat jäädä Ismon mielikuvitukseen.
Kuka hiljentäisi Ismo Lehkosen?
7
1243
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei kaivata kommentaattoriksi millekään kanavalle eikä mihinkään mediaan!
Uuden sukupolven fiksut tyypit tilalle. - Anonyymi
Ika on paras kommentaattei. Osalat, Timoset ja Selänteet ei ole mitään Ikaan verrattuna.
- Anonyymi
Pelle se on!
Uhoo, mut ajeltais äijä iteheti jos jäälle uskailtais.
Muistaakseni oli ite just sellanen, joka taklas selästä, meni taklattavana kyyryyn ym rottamaista
- Anonyymi
Kunnon VITUN IDIOOTTI.
MIETTIKÄÄ: Harri Aholan kavereita. Se kertokoon kaiken. - Anonyymi
Ilo oli ennenaikainen, kun saatiin pois liigapeleistä ja tuoreutta tilalle. Nyt kaikilla kanavilla joka lähetyksessä taas.
Oskuolli mä sanon sulle: kiitti v*tusti mielikuvituksesta valinnoissa, televisioijat, ootte te hyviä poikia hei.
On tuo kardinaalijuontajakin kyllä jostain menneiltä ajoilta. Pakko vaihtaa kanavaa joka erätauolla väh. kerran. - Anonyymi
No jos hän on niin hyvä kun väittää tietävänsä, valmentaisi itse. Olen omalla valmennusuralla törmännyt näihin asiantuntijoihin ja kriitikoihin. Joka kerran kun olen tarjonnut heille pilliä ei kiinnosta. Eipä tämänkään herran valmennus ura tainnut kummoinen olla. Kaikkein helpointa on olla asiantuntija silloin ei ole vastuussa mistään.
Ei ole tulostavoitteita eikä tiedä mitä joukkueiden sisällä oikeasti tapahtuu. Pelkkää arvailua. Pellolle koko pelle. Jokainen lätkää seurannut tietää ihan samat asiat. - Anonyymi
Kyllähän yleisellä tasolla ainoastaan ilman liukastetta suoritettava hanuriin poraus opettaa nöyryyttä. Ei siihen oikein muu auta.
Haaviston touhutippa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197