kukas nyt o päässyt hengestään ilmajoella seppälän alueella kyttiä vaikka muille jakaa
MURHA ilmajoella
28
2322
Vastaukset
- Anonyymi
murha siellä on tapahtunut varmaa tietoa!
- Anonyymi
luulis jotta leheres tai tilannehuonees olis jotaki jos näin olis,taas jonku aivopieru ku koko juhlan ajan veretty muuta ku pulkkaa
- Anonyymi
Kertokaa nyt . Karhitielläkö sattui. Sieläpäin ainaki kyttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt . Karhitielläkö sattui. Sieläpäin ainaki kyttiä.
Mitä ne kytät on?
- Anonyymi
henkeen ja terveyteen kohdistuvat hälyt ei näy kumiankas!!ota asioista selvää!luotiliivit päällä kytät oli ja ruumisautokin oli paikalla varmaa tietoa!!
- Anonyymi
Soita poliisille ja kysy
- Anonyymi
Kyllä on mennyt elämä mallilleen täälläkin mettäkyläs. Näin siinä käy, kun hallitus koostuu suvakeista ja loput on lampaita (Keskusta), kansa ei ole tyytyväinen ja se näkyy tälläisenä pahoinvointina.
- Anonyymi
Kaikki on aina jonkun toisen vika?
- Anonyymi
huumeitakin löytynyt aika mukavasti kuulemma
- Anonyymi
mopojen rattaita olivat laskemassa
- Anonyymi
ihan normaalia ja joka päiväistä täälä eteläs!tervetuloa 2000luvulle!mitään ihmeellistä!
- Anonyymi
Iltalehden mukaan laiton uhkaus.
- Anonyymi
taas peitellään niin yleistä,no mitä se ruumisauto sielä sit teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas peitellään niin yleistä,no mitä se ruumisauto sielä sit teki
Vihreitä moitittiin vähä kova äänisimmin....ottivat nokkiin ja pyysivät apuun. Pelkäävät niin tuon Haaviston tekemisten takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreitä moitittiin vähä kova äänisimmin....ottivat nokkiin ja pyysivät apuun. Pelkäävät niin tuon Haaviston tekemisten takia.
Anonyymi. No saatoihan sen arvata,että persu tai persut,sen laittoman uhkauksen takana. KUN ON AIKA YLEISTÄ . NIILTÄ
- Anonyymi
Hippiheinä laillistettava? t. Kokoomus/Vihreät
- Anonyymi
viinapäis sielä riehuttu!!valtion hyvä laillinen vero huume!!kaikkista pahin mitä on!!saa joka päivä joka kioskista huoltsikalta!mut hys hys ei sitä saa ääneen sanoa!!
- Anonyymi
Uhattiinko perunakuokalla?
- Anonyymi
eikun tukijussien tuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikun tukijussien tuilla
pyhät on poikamiehille ikävää aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pyhät on poikamiehille ikävää aikaa
Poliisi taltioi viiden tuuman naulat haltuunsa?
- Anonyymi
Aller Media pyytää anteeksi luuseriuuttaan.
- Anonyymi
Puukko on heilunut junkkareilla.
Karhuryhmä paikalla.
Ruumiihien laskenta alootettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puukko on heilunut junkkareilla.
Karhuryhmä paikalla.
Ruumiihien laskenta alootettu.Puukoot jäi erellisehen rumiiiseen
- Anonyymi
Meno niin kun Malmössä, Vihreä unelma saavutettiin ennätys ajassa.
- Anonyymi
Local White Trash.
- Anonyymi
Kepun päämajalla rähisty. Ahti taas
- Anonyymi
hyvää meininkii happijokisillekin!lintukotohan toi tukijussien keskittymä on täysin!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388