Aihe

Kuka näistä on mielestänne

Anonyymi

Iloisin, positiivisin ja elämän myönteisin ihminen?
Teemu Keskisarja
Pepe Willberg
Jere Karalahti

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jere😚

• Anonyymi

Jos nuo kolme tulisivat yhtäaikaa eteeni Niin varmaan homehtuisin siihen paikkaan. On ne sellaisia ilopillereitä että.

• Anonyymi

mä muuten tunnen Teemu Keskisarjan, suomi on pieni maa lopulta.

• Anonyymi

Luulen että Teemu Keskisarjan kanssa minulla olisi jotain yhteistä puhuttavaa.

• Anonyymi

Ketä nuo kaks on? En oikeastaan tiedä tai muista heitä.
      Jeren tiedän, että on jääkiekkoilija. Jos listalla olisi ollut Teemu Selänne, olisin hänetkin tunnistanut jääkiekkoilijaksi.

• Anonyymi

Teemu Keskisarja on noista ainoa jolla on älyä ja viisautta.

• Anonyymi

Hänen serkkunsa Keijo Kevytsarja on sen sijaan äärettömän tyhmä. Pelkkä kansakoulu pohja.

• Anonyymi
        UUSI

Missä äly ja viisaus? Mies on täysi idiootti.

• Anonyymi

Teemu Keskisarja saa ainakin minut aina hyvälle tuulelle. Röykyttipä hän sitten oikealle tai vasemmalle, hän antaa tuta mitä pitääkin.

• Anonyymi
      UUSI

Pepe Willberg on ikävällä tavalla väärässä seurassa. Hienoa muusikkoa ja taiteilijaa ei kuulu manita samana päivänä huumehörhön rikollisen ja paskanjauhajan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      11188
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      131
      5008
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1798