Jos nyt tekisitte uudenvuodenlupauksen josta teille tulee hyvä mieli ja hymy kavoille.
Lahjoitatte joka kuukauden tilista 200 e työttömille ja käyhille, se voi olla työttömien yhdistys tai se voi olla joku tuntemanne kyhä tai työtön vaikka naapuri tai joku tuntematon.
Annatte hänelle 200 e rahaa tai käytte joka viiko kaupassa ja viette hänelle ruokakasseja. Se olisi varmasti teistä ihana kun saa auttaa.
Olisi erilaista kun ainanen teidän suullinen mollaaminen ja haukkuminen. Tulisi teillekin hyvä mieli ja hymy naamalle. Ei ole paljon vaadittu.
Kaikki auttaa nykysin, minäkin, käyn laulamassa arvekkeeltani joka kolmas päivä, ja siitäkin tulee hyvä mieli mulle ja kuulijoille. Taputtavat seinään kun eivät jaksa tulla sanomaan että olit ihana.
Auttaminen kannattaa aina.
Miten olisi työläiset
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan vapaaehtoisesti rahoista luovu, tuo pitäisi laittaa pakolliseksi, 200 käyhyyteen.
- Anonyymi
työläiset maksaa veroja, joilla meitö loisia elätetään, joten ollaan kiitollsia siitä mitä saadaan tai ryvetaan vaikka puhelinmyyjiksi, paikkoja tuntuu olevan tarjolla
- Anonyymi
Minä tein uuden vuoden lupauksen. Teen kaikkeni sen eteen, että toimeentulotukea lasketaan 200 €/kk. Pitkäaikaisloisista vielä 2.000 €/loinen tapporaha!
- Anonyymi
Hyvinvointi suomi pitää huolta kaikista. Työssäolijoiden maksut nousee, verot nousee, bensavero nousee, sähkö, ruoka... palkat pysyy ennallaan.-
Työttömän korotetut maksut maksaa tt tuki, joka nousee kun elämäkallistuu. Työttömän tulot kompensoi aina tt tuki. Nytkin saatiin 75 e koronalisää, eikä tarvinnut tehdä sille mitään, se vaan tuli itsestään. ;))))) Ilmaiset maksit... ym ym... Kyl kelpaa.
- Anonyymi
Hienoa että kaikki saavat elämiseen rahaa. hllua edes puhua että työttömät eivät saisi rahaa. Sama oikeus kuin kellä tahansa.
- Anonyymi
Maksan jo veroja ja ayjäsenmaksua yli 200 eur/ kk.
- Anonyymi
Sittenhän toiset 200 e tunnu missään. Ja kun tietää että ne menee hyvään tarkoitukseen, toisten auttamiseen, siitä on iloa pitkään ja tulee hyvä mieli.
Mihin ihminen tarvii enempi rahaa kuin toinen, tuet ja palkat pitää tasoittaa että tukea ja palkkaa saadaan saman vierran. Toiset työllä ja toiset kotitöillä.
Jos palkk aja tuet olisivat 3 tonnia kk niin ie trvi kukaan lisätukia eikä toisten apua.
Hyvä idea.
- Anonyymi
Aloitus on pelkkää puuhastelua. Minäkin olen maksanut jo 10 vuotta yhteiseen kassaan eläkkeestä 600 €/kk ja olen varma, että kaikki tuo raha ohjautuu sosiaalipummien, loiseläjien ja vätysten sekä ulkomaisten kelaturistien elättämiseen. Itse en saa KELAsta kuin muutaman roposen lääkekorvauksia. Se on vääryys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909