Miten olisi työläiset

Anonyymi

Jos nyt tekisitte uudenvuodenlupauksen josta teille tulee hyvä mieli ja hymy kavoille.
Lahjoitatte joka kuukauden tilista 200 e työttömille ja käyhille, se voi olla työttömien yhdistys tai se voi olla joku tuntemanne kyhä tai työtön vaikka naapuri tai joku tuntematon.

Annatte hänelle 200 e rahaa tai käytte joka viiko kaupassa ja viette hänelle ruokakasseja. Se olisi varmasti teistä ihana kun saa auttaa.

Olisi erilaista kun ainanen teidän suullinen mollaaminen ja haukkuminen. Tulisi teillekin hyvä mieli ja hymy naamalle. Ei ole paljon vaadittu.

Kaikki auttaa nykysin, minäkin, käyn laulamassa arvekkeeltani joka kolmas päivä, ja siitäkin tulee hyvä mieli mulle ja kuulijoille. Taputtavat seinään kun eivät jaksa tulla sanomaan että olit ihana.

Auttaminen kannattaa aina.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan vapaaehtoisesti rahoista luovu, tuo pitäisi laittaa pakolliseksi, 200 käyhyyteen.

    • Anonyymi

      työläiset maksaa veroja, joilla meitö loisia elätetään, joten ollaan kiitollsia siitä mitä saadaan tai ryvetaan vaikka puhelinmyyjiksi, paikkoja tuntuu olevan tarjolla

    • Anonyymi

      Minä tein uuden vuoden lupauksen. Teen kaikkeni sen eteen, että toimeentulotukea lasketaan 200 €/kk. Pitkäaikaisloisista vielä 2.000 €/loinen tapporaha!

      • Anonyymi

        Hyvinvointi suomi pitää huolta kaikista. Työssäolijoiden maksut nousee, verot nousee, bensavero nousee, sähkö, ruoka... palkat pysyy ennallaan.-

        Työttömän korotetut maksut maksaa tt tuki, joka nousee kun elämäkallistuu. Työttömän tulot kompensoi aina tt tuki. Nytkin saatiin 75 e koronalisää, eikä tarvinnut tehdä sille mitään, se vaan tuli itsestään. ;))))) Ilmaiset maksit... ym ym... Kyl kelpaa.


    • Anonyymi

      Hienoa että kaikki saavat elämiseen rahaa. hllua edes puhua että työttömät eivät saisi rahaa. Sama oikeus kuin kellä tahansa.

    • Anonyymi

      Maksan jo veroja ja ayjäsenmaksua yli 200 eur/ kk.

      • Anonyymi

        Sittenhän toiset 200 e tunnu missään. Ja kun tietää että ne menee hyvään tarkoitukseen, toisten auttamiseen, siitä on iloa pitkään ja tulee hyvä mieli.

        Mihin ihminen tarvii enempi rahaa kuin toinen, tuet ja palkat pitää tasoittaa että tukea ja palkkaa saadaan saman vierran. Toiset työllä ja toiset kotitöillä.

        Jos palkk aja tuet olisivat 3 tonnia kk niin ie trvi kukaan lisätukia eikä toisten apua.

        Hyvä idea.


    • Anonyymi

      Aloitus on pelkkää puuhastelua. Minäkin olen maksanut jo 10 vuotta yhteiseen kassaan eläkkeestä 600 €/kk ja olen varma, että kaikki tuo raha ohjautuu sosiaalipummien, loiseläjien ja vätysten sekä ulkomaisten kelaturistien elättämiseen. Itse en saa KELAsta kuin muutaman roposen lääkekorvauksia. Se on vääryys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe