Suomalaisesta naisesta on tullut ällöttävä ja itserakas.

Anonyymi

Koko naisen identiteetti keskittyy itsensä palvontaan. Pois alta marjat ja männynkävyt kun täältä tullaan. Elämän perustehtävä ei kiinnosta mutta minun vartaloni on minun ja piste. Oksettava lehtiartikkeli. Mihin tuollaista paskaa tarvitaan? Mikä ekologinen lokero tuollaisella naistyypillä on täytettävänä?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/19ef5972-8afb-43ce-bec9-ec0f84a46581

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se menee. Telkkarimainoksetkin pursuavat tuota itseriittoista minä minä naiskuvaa. Minun hetkeni minun buenoni minun vartaloni jne,,,

      • Anonyymi

        Naisen vartalon ei pitäisi olla naisen oma eikä hänellä pitäisi ollaa valtaa päättää omasta vartalostaan, tuosta miesten ikiaikaisesta leikkikalusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen vartalon ei pitäisi olla naisen oma eikä hänellä pitäisi ollaa valtaa päättää omasta vartalostaan, tuosta miesten ikiaikaisesta leikkikalusta.

        Tuohan oli sen Persujen ajatuspajan julkaisseen teoksen ydinsisältö. Sen mukaan naisen pitäisi luopua kaikista oikeuksista omaan vartaloonsa ja lisäksi raiskaus tulisi poistaa rikoslaista kokonaan, ts. naisen saisi ottaa väkisin aina kun miestä sattuu huvittamaan. Ja tämän teoksen julkaisutilaisuudessa pöydän takana hymyilivät kilpaa Riikka Purra, Jussi Halla-Aho ja ennen kaikkea Matti Putkonen.


      • Anonyymi

        ISIS vaimojen syyttämättä jättäminen luo mielenkiintoisen juridisen dilemman. Suomen hallitus ja oikeuslaitos siis julistaa nyt että naisia ei aseteta syytteeseen terroristijärjestöön kuulumisesta koska he kuten nuo lapsetkin ovat ilmeisesti syyntakeettomia. Mistä heidän syyntakeettomuus siis johtuu? Eikai tässä nyt syrjitä sukupuolta? Silloinhan olisi aiheellista keskustella että pitäisikö tällaisten syyntakeettomien ylipäätänsä toimia missään luottamustehtävissä. Pitäisikö heillä olla äänioikeus, perintöoikeus tai omistusoikeus? Tähänhän vielä noin sata vuotta sitten vallitseva sukupuolinen eriarvoisuus perustui. Naisten katsottiin silloinkin olevan syyntakeettomia ja ikuisesti alaikäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ISIS vaimojen syyttämättä jättäminen luo mielenkiintoisen juridisen dilemman. Suomen hallitus ja oikeuslaitos siis julistaa nyt että naisia ei aseteta syytteeseen terroristijärjestöön kuulumisesta koska he kuten nuo lapsetkin ovat ilmeisesti syyntakeettomia. Mistä heidän syyntakeettomuus siis johtuu? Eikai tässä nyt syrjitä sukupuolta? Silloinhan olisi aiheellista keskustella että pitäisikö tällaisten syyntakeettomien ylipäätänsä toimia missään luottamustehtävissä. Pitäisikö heillä olla äänioikeus, perintöoikeus tai omistusoikeus? Tähänhän vielä noin sata vuotta sitten vallitseva sukupuolinen eriarvoisuus perustui. Naisten katsottiin silloinkin olevan syyntakeettomia ja ikuisesti alaikäisiä

        Norjaan tuotiin ensimmäiset Isis-perheet jo noin vuosi sitten. Samoin Venäjälle, jonne niitä on lennätetty jo useamman kerran, viimeksi eilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Norjaan tuotiin ensimmäiset Isis-perheet jo noin vuosi sitten. Samoin Venäjälle, jonne niitä on lennätetty jo useamman kerran, viimeksi eilen.

        Ei ole ikinä venäjälle isis vaimoja haettu vaan ainoastaan niiden lapsia kuten juuri äsken ja AINOASTAAN lapsia jotka pakkohuostaanotettu isis vaimoilta eli eivät ikinä näe lapsiaan enään vaikka pääsisi venä'jälle jossa ne joutuu siperiaan jonnekkin unohdettuun suolakaivokseen.Näin pitää meidänkin toimia eli lapset pakkohuostaan ja nauset Venäjälle jolle voismme maksaa niiden hävittämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli sen Persujen ajatuspajan julkaisseen teoksen ydinsisältö. Sen mukaan naisen pitäisi luopua kaikista oikeuksista omaan vartaloonsa ja lisäksi raiskaus tulisi poistaa rikoslaista kokonaan, ts. naisen saisi ottaa väkisin aina kun miestä sattuu huvittamaan. Ja tämän teoksen julkaisutilaisuudessa pöydän takana hymyilivät kilpaa Riikka Purra, Jussi Halla-Aho ja ennen kaikkea Matti Putkonen.

        Persut haluavat naiselle saman aseman kuin muslimimaissa!


    • Anonyymi

      Jaa, sellainen kokemus - siis joka kätkeytyy ilmeisemmin omaan kokemukseen pettymysten kautta?
      Jos kommentoija on mies!?
      En ole samaa mieltä ja yleistys on pahasta kuten kaikissa muissakin asioissa!

      Ja älykäs ihminen ei tee ja rakenna käsitystään "yhden pissiksen" ( maisatorpat sun muut itsekeskeiset eivät ole normaaleja) kautta jos sellaisen on joutunut kohtaamaan eikä koe että itse olisi osallinen siinä mielikuvan kokonaisuudessa, niin vatsainen mielikuva syntyy!

      Suomen naiset ja tytöt ovat itsenäisiä ja vapaita, kuten miehetkin.
      He ovat suurimmalta osin luotettavia ja kunniallisia kansalaisia pikkutytöistä alkaen !
      Ihailen miten osaavia ja nokkelia ja reippaita jo nuoret tytöt ovat!

      Suomen naiset vastasivat kodeista ja lapsista, kuten maaseudusta tiluksineen sodan aikaan ja sen jälkeen. He työllistyivät tehtaisiin ja muille aloille ja rakensivat seuraavan polven ja polvien tulevaisuuden - meidän ja aikamme yhteiskunnan!
      Suomalainen nainen on maailman mittapuussa ykkösluokan naisia!

      Jatkakaa samaan malliin niin myös "mamu-naiset" ym. maahamme tulleet omaksuvat saman kunnian ja arvon! Näiden tulijoiden rasitteena on vanhoillisuus ja sen rasitteet joten aikaa menee...

    • Anonyymi

      Kun kaksi naisihmistä alkaa kaakattamaan kädet puuskassa juttujaan, niin huomaa, että siinä koko muu maailma ympärillä unohtuu, kun ollaan niin hurmiossa omista tarinoista.
      Eräskin nuorempi nainen seisoi maitohyllyn edessä leuka vatkaten ja katsoin hetken häntä, josko hoksaisi väistää . EI - eikä se vastapäätä seisonut nainenkaan vinkannut tälle, että siirry siitä vähän.

      • Anonyymi

        Se väistämättömyys on evoluution tekemä jippo, törmäyskurssilla usein törmää lasten tulevaan isään, siitä se alkaa ja kohta jo selkä hiessä peitto heiluu.


    • Anonyymi

      Persut ja krooninen naisvihansa. Sille on kuulkaas ihan hyvät syyt miksi Perussuomalaisen puolueen jäsenistä naisia on alle 20 %, eli naisten määrä jäsenistössä on vähemmän kuin millään toisella puolueella ja reilusti.

      • Anonyymi

        Samalla matematiikalla laskettuna niin miksi Vihreissä on kovin vähän miehiä. Ei edes 20%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla matematiikalla laskettuna niin miksi Vihreissä on kovin vähän miehiä. Ei edes 20%.

        Itse asiassa noin 40 % Vihreän Liiton jäsenistä on miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla matematiikalla laskettuna niin miksi Vihreissä on kovin vähän miehiä. Ei edes 20%.

        Entä jos Vihreät ja Perussuomalaiset lisääntyisivät keskenään, tulisiko heidän lapsistaan ropellihattuisia natseja vai täysiä persereikiä jotka äänestäisivät Kokoomusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos Vihreät ja Perussuomalaiset lisääntyisivät keskenään, tulisiko heidän lapsistaan ropellihattuisia natseja vai täysiä persereikiä jotka äänestäisivät Kokoomusta?

        Tulisi
        Minulla äiti oli kleptomaani ja isä pyromaani. minusta tuli germaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa noin 40 % Vihreän Liiton jäsenistä on miehiä.

        4% on lähempänä kun ei lasketa miesoletettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa noin 40 % Vihreän Liiton jäsenistä on miehiä.

        Onko ne vihreet miehet muka miehi
        Jotain pojan ressukoita ja jimoeleita hömöyiaisia.
        akuuvat vaan bensa verro ja haitta työläisille


      • Anonyymi

        Persut vihaavat muita suomalaisia


    • Anonyymi

      Minuakin kismittää suuresti etten ole saanut pillua aikoihin..

      • Anonyymi

        Ei sitä yleensä tulla kotiin tyrkyttämään.
        Saanti on varmempaa kun käyt suihkussa, ajat partasi ja leikkuutat tukkasi siistiksi.
        Hakeudu paikkoihin, missä liikkuu naisia.
        Älä ryntää oikopäätä vaatimaan seksiä, vaan näytä että olet hänen mielipiteistään kiinnostunut.
        Ehdota jotain yhteistä neutraalia menoa sen mukaan mikä naista saattaa kiinnostaa.
        Jos ensi yrittämällä olet törmännyt lepakkoon, älä lannistu vaan kohteliaasti vetäydy tilanteesta.
        Kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä yleensä tulla kotiin tyrkyttämään.
        Saanti on varmempaa kun käyt suihkussa, ajat partasi ja leikkuutat tukkasi siistiksi.
        Hakeudu paikkoihin, missä liikkuu naisia.
        Älä ryntää oikopäätä vaatimaan seksiä, vaan näytä että olet hänen mielipiteistään kiinnostunut.
        Ehdota jotain yhteistä neutraalia menoa sen mukaan mikä naista saattaa kiinnostaa.
        Jos ensi yrittämällä olet törmännyt lepakkoon, älä lannistu vaan kohteliaasti vetäydy tilanteesta.
        Kyllä se siitä.

        Tulee halvemmaksi ja on terveellisempää kun vetää hanskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee halvemmaksi ja on terveellisempää kun vetää hanskaan

        Joo ja muista pestä käsiäsi aina toimituksen jälkeen viimeistään!
        Jos desinfioit sen parempi!


    • Anonyymi

      Tämä on tärkeä osa transsekventiaalista läpilyövää feminismiä, joka tuo voimaannuttavaa naisseksuaalisuutta patriarkkojen yhteiskuntaan. Kyseessä on seksuaalisuuden yhteiskunnallistaminen, jossa samalla estetään patriarkkoja hyötymästä naisten seksuaslisella tarpeella.Tarvittaessa tämä voimaannuttamisohjelma viedään läpi kepittämällä ja voimaannuttajia tuodaan konsulikyydillä.

    • Anonyymi

      Mikään ei pakota olemaan missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin aivan välttämättömimmissä tilanteissa kuten työasioissa. Tee niin kuin minäkin teen ja säästyt ongelmilta.

      • Anonyymi

        Hahhaa! Elikkä persut pelkää, kaiken muun lisäksi, myös NAISIA!


    • Anonyymi

      Suuri osa naisista ei ole kiinnostuneet kuin itsestään, etupäässä miltä näytän.
      Päässä tyhjää.

      • Anonyymi

        Joo ketä kiinnostaa ylimielinen pelkkä kävelevä perse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ketä kiinnostaa ylimielinen pelkkä kävelevä perse?

        Pelkkää mulkkua sellainen kiinnostaa


      • Anonyymi

        Mulla kun nykyään rahaa . Naiset ei lähde kulumallakna pois.

        Hanki sinäkin l makotitaloja. Ja masto sähköauto nelivedolla. Niin ei välii ulkonäollälään.

        Ei duunari


      • Anonyymi

        Kuinka monta naista tunnet? Tarvitsetko laskemiseen edes kaikki sormesi? - Nm. Yleistäminen on typerän merkki


    • Anonyymi

      TLC näyttää näitä avioliittoja joita amerikkalaiset perustavat/aikovat perustaa ulkomaalaisten kanssa. Eräskin matami meni johonkin savimajaan tapaamaan mahdollista anoppiaan. Vävykokelas ja anoppi edustaa siis erästä uskontoa. Kyllä sillä naisella lopulta taisi tippua suomut silmiltä, kun se sulhon kotipaikka ja sen elämä ei miellyttänytkään. Vävykokelaalla oli halu lähteä tuon matamin kanssa Amerikkaan, mutta sitten varmastikin olisi heti jättänyt sen naisen kun kansalaisuus olisi selvä. Ei voi kuin ihmetellä kuinka ihmiset voivat olla höynäytettäviä.

    • Anonyymi

      "”Älä vähättele itseäsi, varsinkaan seksin aikana.” ”Lepää rauhassa seksuaalinen häpeä”. ”Elämä on liian lyhyt sen murehtimiseen, miltä näytät, kun istut heidän naamalleen”.

      Hyi helvetti. Kuka puoliapina suoltaa tuollaista saastaa?

    • Anonyymi

      Avaus oli hyvin katkeran betapersumiehen tunteenpurkaus.

      • Anonyymi

        Enpä usko että muunlaisia persumiehiä juuri on olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että muunlaisia persumiehiä juuri on olemassakaan.

        Mikä on uberpersu??


    • Anonyymi

      Selityksiä riittää ja silmissä lähes führerin hullunkatse kun omaa valheellista huuhaa narratiivia syötetään. Peräpää kuvilla kohti tähtiä. Paljasta pintaa herutetaan cuck miehen siunauksella, samalla vaaditaan että naisia ei katsella "objekteina" ja ties mitä oikeuksia.

      https://www.youtube.com/watch?v=QR7d9oGhm3Q

      • Anonyymi

        Onneksi puolet naisista on aivan normaaleja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi puolet naisista on aivan normaaleja

        25%-50% jotain siitä väliltä on normaaleja, ei kaikki jätkätkään normaaleja ole, varsinkaan ne jotka cuckmaisuuttaan tukevat tuollaista asmr, fitness pinnallista skeidaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=Ct0k5kjpBa0


    • Anonyymi

      Kiinteistövälittäjäharjoittelijakin on löytänyt taas naisen, onnittelut hänelle!

    • Anonyymi

      Onneksi on paljon isoja kauniita pyllyjä

    • Anonyymi

      Moniko mies kuvittelee olevansa älykkäämpi
      pelkän sukupuolen perusteella?

      Jos se mrd karvanaamaa olis runkannu kotoaan,
      ennekuin lähtivät euroopan matkalle,
      olisimme välttyneet aika monelta
      murheelta.

      Jos niiden karvanaamojen äipät olisivat opettaneet pojilleen,
      että nainen päättää - jalat kiinni, emme lisäänny
      Maapallolla olisi pari mrd ihmistä vähemmän.

      • Anonyymi

        Valkea hetero mies on maailman herra ja on ollut aina. Nainen on keksinyt kuivauskaapin ja kahvin suodatuksen. Valkea hetero mies on keksinyt kaiken muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkea hetero mies on maailman herra ja on ollut aina. Nainen on keksinyt kuivauskaapin ja kahvin suodatuksen. Valkea hetero mies on keksinyt kaiken muun.

        Keitä ensin oma aamukahvi, ja pese oma pyykkisi.
        Ensin oma elämä kondikseen.


    • Anonyymi

      Nainen haluaa päättää omasta vartalostaan silloinkin kun kohdussa on sikiö. Minä päätän tapanko lapsen vai jätänkö henkiin koska minulla on oikeus omaan vartaloon. Tämän itsekäänpää otusta ei maailmankaikkeudessa ole.

      • Anonyymi

        sinä päätät olla laittamatta siemeniäsi
        kenekään kohtuun


      • Anonyymi

        Puurosi ja vellisi ovat pahasti sekaasin. - Nm. Miksi vaivauduit


    • Anonyymi

      Naiset omistavat vähemmän,koska ovat tyhmempiä T:hiihtäjä 47 härmästä

      • Anonyymi

        Sanovat minua idiootiksi, en ymmärrä miiksi
        T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi

        Todistat tässä mustaa valkoisella aivan muuta. - Nm. Hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanovat minua idiootiksi, en ymmärrä miiksi
        T:hiihtäjä 47 härmästä

        En ole saanut pesää tällävuosisadalla. T. Hiihtäjä 47 perceectä.


    • Anonyymi

      Naisista on vain vihdoinkin tullut samanlaisia kuin mieähet ovat olleet aina ja iankaikkisesti. Miksi se on niiin pelottavaa, iljettävää, inhottavaa ja "ällöttävää"? Siksikö, että on epämiellyttävää katsella ja kuunnella, minkälainen oma alistava sukukunta on aina ollut. - Nm. Ladyt lahjakkaampia

    • Anonyymi

      Veikkaan että se on ihan luonnonvalinnan aiheuttamaa että naiset miettivät vain ja ainoastaan ulkonäköään ja etsivät aina kyvykkäintä puolisoa. Jos vuosisatojen aikana sukua on päässyt jatkamaan pääasiassa ne eniten itsestään huolta pitävät niin eihän nainen vaistoilleen mitään voi siinä missä susikaan luonnolleen. Samaan hengenvetoon sanoisin että miehetkin käytöksellään toimivat vain luonnonvalinnan opettamilla tavoilla.

    • Anonyymi

      perinnemalli:
      mies nai äitityypin ja teettää sillä lapset
      mies jättää kasvatuspuuhat naiselle, ie. pakenee paikalta
      mies huoraa vapaajalla ihan toisentyyppisten naisten kanssa
      mies ei käytä kumia, koska sitä hävettää.. ei sen väliä, että nainen maksaa sen hinnan
      ( raskaus, hpv, muut taudit, ehkäisyhormonien sivuvaikutukset jne.)

      uudempi malli:
      naisväki päättää olla avioitumatta ja ottaa osansa nautinnosta, vaikka ilman miestä


      Miksiköhän näin kävi?

    • Anonyymi

      4Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa. 5Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden. -1 Kor. 7

    • Anonyymi

      Suomalainen mieäs on ollut sellainen aina. - Nm. Esimerkin voimalla

    • Anonyymi

      Tulisi luoda kansanperinne, että aina kerran vuodessa, vaikkapa sitten joulun tai uuden vuoden alla, naiset varustettaisiin rynnäkkökivääreillä ja yhden päivän ajan saisivat ampua ampumisen arvoiseksi katsomiaan miehiä ilman seuraamuksia.

    • Anonyymi

      Vihreet tuo kokoomuksen apupuolue haluaa veen verojakansaliislle jotta saadaan verokassaan enepi rahaa jaettavaksi yrityksill eyritystukena.
      Bensavero ei rikkaita haitaa kun firmat maksaa bensat ja saa veroetn tatakas

    • Anonyymi

      Kyllä suomessa on vielä ihan hyviäkin bånaisia jitka arvostaa hyvin toimeen tulevaa maastu t illa ajvaa omakotitlo miestä

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että bueno patukat ovat aina loppu joka paikasta.

    • Anonyymi

      Vaginani on minun ja tungen sinne mitä haluan. Nytkin siellä on eino leinon pienoispatsas. Viimeviikolla naapurin Mobutun suonikas.

    • Anonyymi

      Sekö se leikkikalu on naisen vartalo. Minä, minä, minä päätän ja olen päättänyt aina omasta vartalostani minä.

    • Anonyymi

      Tarkemmin ajateltuani,asiassa saattaa olla perää.

    • Anonyymi

      Se on paljon mukavampaa elää kun on jokin rooli vedettävänä. Todellisuus on tylsää.

      • Anonyymi

        Kasvon ilmeitä on mukava harjoitella peilin edessä. Toispuoliset hymyt ovat nyt hottia.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe