Aihe

IHANAA OLLA KÄYHÄ

Anonyymi

En tajuu misk pitäs olla rahaa niin paljon kun sielu sietää? Kunhan toimeen tulee, se on pääasia.
Köyhyyson varakkaiden hallusinaatio, he kuvittelevat että kun heillä rahaa, niin kaikki on kateellisia ja se on onnellisuuden merkki.
Päinvastoin, se aiheuttaa ylimielisyyttä ja katkeruutta ja ilkeämielistä mielialaa. Kaikki tai ei mitään, mutta vähemmälläkin pärjää ja on onnellisempi kuin painetun paperin omistajana.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, vähemmälmäkin pärjää, siitä olen samaa mieltä!

Mutta se vähäkin pitää ansaita itse, ei loisimalla kunnon kansalaisten verorahoilla!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Kyllä ne tukirahat on itse ansaittu siloon kun on tissä oltu, veroja on maksettu., ja nytkin työttömyyskorvauksista menee n 22 % veroa, et revi siitä. Palkasta 7...%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne tukirahat on itse ansaittu siloon kun on tissä oltu, veroja on maksettu., ja nytkin työttömyyskorvauksista menee n 22 % veroa, et revi siitä. Palkasta 7...%

Mutta mun eläkkeestä menee veroja peräti 25 %:a, mikä on selkeä vääryys.
        Eikä eläkeläinen saa edes lomaltapaluurahoja. Sekin syrjintä on oikaistava !

• Anonyymi

Kyllä köyhäkin voi onnellinen olla.

• Anonyymi

Aivan, vähemmän on lopulta enemmän.

• Anonyymi

Ihminen on onnellisimmilaan työttömänä. MUTTA sitä ei kukaan kehtaa ilmeisesti sanoa, kun täällä on katkeria hyökkääviä sopuleita, jotka kehuvat itseään mutta muut ovat roskaa. Sairaat, vanhukset, opiskelijat, kotiäidit, lapset... ym he kaikki ovat kotna eikä töissä. Heitä haukkuvat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      99
      4496