Riitelyn ja räyhäämisen sijaan pieni söpö hetki tähän päivään.
https://youtu.be/tbbKjDjMDok
:)
Söpöä ketju
16
60
Vastaukset
- Anonyymi
Näistä tuli hyvä mieli:
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/78a72b57-6993-4ba0-959e-bbcf07239af9
Hau-hau :)
xLiner- Anonyymi
Joo, elikot on paljon suloisempia kuin ihmiset.
https://www.youtube.com/watch?v=kJZOeDQDF64
Tuosta tuli vähän kaksijokoisesti, paha ja hyvä mieli:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a915e7a0-9bf0-4947-8eb9-921b22e64ed5
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, elikot on paljon suloisempia kuin ihmiset.
https://www.youtube.com/watch?v=kJZOeDQDF64
Tuosta tuli vähän kaksijokoisesti, paha ja hyvä mieli:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a915e7a0-9bf0-4947-8eb9-921b22e64ed5
-harmiseikirj-Karrrhu.. voi hulja 😁
Ton pingviinijutun luin kans joskus, liikuttava.. ja hyviä kuvia.
xLiner
Cornflakes, cornflakes..
Trolleillekin jotain.
https://youtu.be/oWgTqLCLE8kTykkään kaikista söpöistä palstatytöistä :3
JanK kirjoitti:
Kaikki palstatytöt vaan ei ole söpöjä.
Ei sitä tiedä. Kaikissa ihmisissä on kauneutta. Jotkut vaan kolahtaa toisiin kovempaa kuin toiset.
Pummi kirjoitti:
Ei sitä tiedä. Kaikissa ihmisissä on kauneutta. Jotkut vaan kolahtaa toisiin kovempaa kuin toiset.
Niin kai.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Kaikki palstatytöt vaan ei ole söpöjä.
Jaahas. Ja sitten esimerkit riviin.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Yym.
Yym. Pitää sanoa jos aloittaa.
En keksinyt nyt mitään söpöä. Monesti vaan ajatellut miksi monikin palstalainen on tai on ollut jokin eläinhahmo.
No siksi laitoin tämän, kaikki tän jo tietää
https://www.youtube.com/watch?v=fiq2pEGhZLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439