Aihe

KPMHY:N TILINPÄÄTÖS.

Anonyymi

Kaikkien aikojen huonoin tilinpäätös:

2,4 miljoonaa velkaa, kukaan palkollinen eikä urakoitsija saanut joulukuun tiliään, ja tammikuukin epävarma. VAIN TOIMINNANJOHTAJA SAI PALKKANSA.

Ivaa netissä erityisesti urakoitsijoita. Katso Kokkolan sivustolta äärimmäisen härski kannanotto. Katso : Kokkola, 24 KPMHY, 23.12.2020 kello 23.09

EIKÖ ME POHJALAISET OLLA MIEHIÄ? PITÄÄKÖ MEIDÄN SIETÄÄ RÄÄVITTÖMYYTTÄ SEN JÄÄLKEEN, KUN PALKKOJAMME EI OLE MAKSETTU?

8

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit liittynyt ammattiliitton. Jos olet ammattiliiton jäsen, niin soitto liittoon aloittaa prosessin.

• Anonyymi

Sen jälkeen Pohjanmaalla töitä ei tule. Pidätkö minua tyhmänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen jälkeen Pohjanmaalla töitä ei tule. Pidätkö minua tyhmänä?

Vai ei pääse talkoukseen, jos on ammattiliiton jäsen. No talkouksessa ovatkin, kun katsoopi tilastoista palkkatuloa pohjanmaalla.
        Miksi pitäisi voida jatkaa töitä työpaikassa, josta ei palkka tule ajallaan?

• Anonyymi

OTTAKAA NYT HYVÄTIHMISET KANTAA, ja pelastetaan MHY. Painostetaan, että rahat eivät saa mennä pelkkästään "toimiin ja taimiin", kuten nykyinen toiminnanjohtaja selittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Tämä ei halua pelastaa Metsänhoitoyhdistystä. TAITAA OLLA TULEVA MAKSUMIES.

• Anonyymi

Vimpelin edustajilta edellisessä valtuustossa on puuttunut testosteroneja ja tappajasoluja. Eivät ne ole olleet MIEHIÄ!!!!!!!!!!!

EIVÄT OLE INFORMOINEET MEITÄ TILANTEESTA!!!!!!!!

• Anonyymi

Valtuusto antoi vastuuvapauden hallitukselle, niin että kyllä sinä olet maksumies.

• Anonyymi

Kannattiko Vimpelin edustaja valtuustossa, että hallitukselle pitää antaavstuu vapautus?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      74
      10815
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      136
      7189
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      6057
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      3303
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      146
      2303