Kaikkien aikojen huonoin tilinpäätös:
2,4 miljoonaa velkaa, kukaan palkollinen eikä urakoitsija saanut joulukuun tiliään, ja tammikuukin epävarma. VAIN TOIMINNANJOHTAJA SAI PALKKANSA.
Ivaa netissä erityisesti urakoitsijoita. Katso Kokkolan sivustolta äärimmäisen härski kannanotto. Katso : Kokkola, 24 KPMHY, 23.12.2020 kello 23.09
EIKÖ ME POHJALAISET OLLA MIEHIÄ? PITÄÄKÖ MEIDÄN SIETÄÄ RÄÄVITTÖMYYTTÄ SEN JÄÄLKEEN, KUN PALKKOJAMME EI OLE MAKSETTU?
KPMHY:N TILINPÄÄTÖS.
14
237
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit liittynyt ammattiliitton. Jos olet ammattiliiton jäsen, niin soitto liittoon aloittaa prosessin.
- Anonyymi
Sen jälkeen Pohjanmaalla töitä ei tule. Pidätkö minua tyhmänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen Pohjanmaalla töitä ei tule. Pidätkö minua tyhmänä?
Vai ei pääse talkoukseen, jos on ammattiliiton jäsen. No talkouksessa ovatkin, kun katsoopi tilastoista palkkatuloa pohjanmaalla.
Miksi pitäisi voida jatkaa töitä työpaikassa, josta ei palkka tule ajallaan?
- Anonyymi
OTTAKAA NYT HYVÄTIHMISET KANTAA, ja pelastetaan MHY. Painostetaan, että rahat eivät saa mennä pelkkästään "toimiin ja taimiin", kuten nykyinen toiminnanjohtaja selittää.
- Anonyymi
Tämä ei halua pelastaa Metsänhoitoyhdistystä. TAITAA OLLA TULEVA MAKSUMIES.
- Anonyymi
Vimpelin edustajilta edellisessä valtuustossa on puuttunut testosteroneja ja tappajasoluja. Eivät ne ole olleet MIEHIÄ!!!!!!!!!!!
EIVÄT OLE INFORMOINEET MEITÄ TILANTEESTA!!!!!!!!- Anonyymi
Valtuusto antoi vastuuvapauden hallitukselle, niin että kyllä sinä olet maksumies.
- Anonyymi
Kannattiko Vimpelin edustaja valtuustossa, että hallitukselle pitää antaavstuu vapautus?
- Anonyymi
NYT KANNUS EROTETAAN KESKI-POHJAN MHY:STÄ. Lue asiaa koskeva Kannuksen 24 - palsta.
- Anonyymi
Kyllä tullaan aisaparinpuoleltakin
- Anonyymi
Kunnantalolla on kaikki mallit ja koot.
- Anonyymi
KAUHAVALLA KÄY KUIN INTIASSA: CORONA RYÖPSÄHTÄÄ . Vastuutonta väkeä, joka räjäyttää juuri katoamassa olevan epidemian jälleen raivoonsa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984