Loppui uutisten katsominen !

Anonyymi

Eikö media voi mitään muuta näyttää kuin rokottamista ällöttävä koko homma lopettakaa tuo rokottamisen näyttäminen !

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistä silmät tai jopa koko telkkari kiinni niinki muutamaksi minuutiksi kun näytetään rokottamista, jos et kestä nähdä pistämistä.

      Mitenhän pärjäisit jos olisit samassa tilanteessa kuin minä että joutuu pistämään itseensä päivittäin insuliinia. Ei se pistäminen ole loppujen lopuksi niin ällöttävää.

    • Anonyymi

      Huvittavinta tuossa on kun rokotetut sanoo että ei tunnu missään. No ei hemmetissä se tunnu missään rokotusvaiheessa jos ei tule allergista reaktiota. Vasta muutaman päivän sisällä ne tuntemukset tulee. Tai sitten pidemmän ajan kuluessa joku sivutauti tai ongelma. Että niin. Turhaa vouhkamista kuin pelastus olisi tuossa rokotteesta. Eihän se edes takaa sitä että rokotetut ei virusta levitä! Kyllä levittää.

      • Anonyymi

        Jossain netissä pyöri ainakin vähän aikaa sitten video, jossa amerikkalaisen sairaanhoitajan rokotus videoitiin. Vähän rokotuksen jälkeen hän alkoi voida huonosti ja pyörtyi. Tilanteessa oli tiettyä tragikomiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain netissä pyöri ainakin vähän aikaa sitten video, jossa amerikkalaisen sairaanhoitajan rokotus videoitiin. Vähän rokotuksen jälkeen hän alkoi voida huonosti ja pyörtyi. Tilanteessa oli tiettyä tragikomiikkaa.

        No jotkut tosiaan jännittää rokotusta niin paljon että jopa pyörtyy tilanteessa.


    • Anonyymi

      Jos julkisilla rokottajaisilla on tarkoitus herättää rokotusmyönteisyyttä, niin kaikkiin se ei todellakaan vaikuta niin.

      Ehkä kannattaisi alkaa näyttää myös kuvia sukupuolitautien aiheuttamista vaurioista, tupakan aiheuttamista vaurioista ja jopa kuolemisesta tupakka- ja alkoholisairauksiin. Samoin voisi kuvata liikkumattoman ja sairaan ylipainoisen ihmisen verisuonia.

      Nyt ilmeisesti löytyi tehokas keino valistaa kansaa. Näytetään kaikki ällörealistisesti ja mitään salaamatta!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe