Joskus vituttaa

Vaikka ei ole edes mitään syytä. Vituttaa vaan ihmisyys ja kaikki sen tuomat riippakivet. Haluaisin olla oikeastaan ihan mitä tahansa muuta kuin ihminen (no ehkä en nyt kärpänen kuitenkaan). En pidä ihmisistä/ihmisyydestä!

https://www.youtube.com/watch?v=WhZBMxt0GPM

20

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Hahaa. Muitakin Nirvana faneja, ilmeisesti?


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Hahaa. Muitakin Nirvana faneja, ilmeisesti?

        Joitain hyviä biisejä. En nyt varsinaisesti kuitenkaan fani.


    • Anonyymi

      Otatko pataljoonan murheet niskoillesi? - cu-

      • En oikeastaan. Joskus vaan keljuttaa ilman syytä.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        En oikeastaan. Joskus vaan keljuttaa ilman syytä.

        Sun pitää lähteä lenkille tai kävelemään hieman.


      • Sepä se.


    • Ala ketuksi :)

      • Kettu on yksi lempieläimistäni. Mieluummin olisin repolainen :)


      • Pummi kirjoitti:

        Kettu on yksi lempieläimistäni. Mieluummin olisin repolainen :)

        No Repo sitten.

        Ja vaihda tuo kuva.


      • elisakettu kirjoitti:

        No Repo sitten.

        Ja vaihda tuo kuva.

        Kurt Cobainin kuva? Mitä siinä on vikaa :(


      • Pummi kirjoitti:

        Kurt Cobainin kuva? Mitä siinä on vikaa :(

        Luulin sinun juuri sanoneen, että ihmiset ja ihmisyys vituttaa sinua.

        Tulkitsin väärin.

        Eihän toi elukalta näytä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Luulin sinun juuri sanoneen, että ihmiset ja ihmisyys vituttaa sinua.

        Tulkitsin väärin.

        Eihän toi elukalta näytä.

        Ai :D. Kurt Cobain on aina ollut suosikki artistini.

        Mutta eikö ketun kuva vähän niin kuin loukkaisi sinua, kun sulla on se ekana ollut...


      • Pummi kirjoitti:

        Ai :D. Kurt Cobain on aina ollut suosikki artistini.

        Mutta eikö ketun kuva vähän niin kuin loukkaisi sinua, kun sulla on se ekana ollut...

        Eikä loukkaa. Onhan noita repolaisten kuvia. Naama kun naama.

        Oliko eräketulla joku kuva? Ei muistaakseni


    • Anonyymi

      Njaa, joskus vituttaa toisinaan ei. Oikeastaan nykyään ei vituta kun ihmisten vähä älyisyys, itsekeskeisyys ja tyhmyys. Muuten kaikki ok.

    • Anonyymi

      Sinun täytyisi nyt nähdä pomppivia tissejä tai keinuvia peppuja taikka alastomia naisia niin piristyisit ja tykkäät taas ihmisistä

      • Niin totta.


    • Anonyymi

      Mä keksin just uuden bändin nimen: Lietelanta

    • Anonyymi

      Nyt kyl vituttaa, kun piti ihastua naiseen, jota ei ikimaailmassa voi saada, voi saakutti sentään, kun vituttaa ja asuu nainen vielä isolla mantereella monen tuhannen kilsan päässä, nyt vituttaa.

      • Ei ihastumisen tarvitse aina johtaa mihinkään. Tärkeintä on nauttia ihastumisen tunteesta. Se tarkoittaa ettet ole vielä kyynnistynyt niin, ettet tuntisi edes ihastusta enää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe