Jussi Halla-aho: "äänestin vihreitä"

Anonyymi

Perussuomalaisten Helsingin kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-aho myöntää v.2008 Aamulehdessä äänestäneensä vihreitä.

Sivarihippi, vihreiden kannattaja ja nyt ääripersu. Äärimmäisyydestä toiseen hyppäävä epävakaa persoona.

22

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matti Viialainen: entinen taistolainen, nykyisin markkinakiimainen liberaali.
      Nalle Wahlroos: entinen taistolainen, nykyinen kiihkokapitalisti ja työläisten nylkijä.

      • Anonyymi

        Nämä ovat väkeviä todisteita siitä miten idiotismista voi parantua


    • Anonyymi

      Minäkin äänestin vihreitä joskus kauan sitten. Nuorena sitä innostui luonnonsuojelusta. Sen ideologian kannatus loppui kauan sitten.

      • Anonyymi

        Ei luonnonsuojelussa ole mitään vikaa. Vihreät vain käyttävät sitä verukkeena kaikelle muulle oudolle hulluudelle.


      • Anonyymi

        Sama täällä, olin vihreiden kannattaja, kävin jopa paikallisissa kokouksissa siihen aikaan kun olivat luonnon-ja ympäristönsuojelun asioilla.

        Mutta siitä on selvitty, vuosikymmenet nää vihreät on olleet jo mätiä tomaatteja, osa tullut "kaapista uloskin"ja näkyy olevan niin tärkeä hyypiö, että vesilasitestissä jäänee veteen sormen jäljiltä reikä:(

        Nykyinen vihreät on moni-ja ylikansallinen liberaali-globalistinen, islamia ihannoiva, omituisten otusten kerho.


    • Anonyymi

      Hitlerkin oli aikansa kallellaan sosialistiseen puolueeseen. Mussolini oli virallisestikin entinen sosialisti. Paul Wolfowitz trotskilainen sosialisti 1960-luvulla. Vuonna 2003 tapaamme saman tyypin Irakin tuhoamisen ideologisena pääarkkitehtinä.

      • Anonyymi

        Natsismi on sama aate kuin kommunismi. Ainoa ero on että sen päällä oli vapaa markkinatalous eikä ollut pakko ostaa LADA:a


    • Anonyymi

      Entinen sinimusta , sittemmin sosiaalidemokraattinen Alkon johtaja Pekka Kuusi..

    • Anonyymi

      No onhan vihreä puolue itsensä Adolf Hitlerin perustama, ja sen kyllä huomas.

      • Anonyymi

        卐卐卐卐卐卐卐卐 Jawohl , Herr Untersturmfuehrer! 卐卐卐卐卐卐卐卐


      • Anonyymi

        Hitler sääti Euroopan ensimmäiset luonnonsuojelu ja eläinsuojelulait. Hän voitti sillä varsinkin naisten ihailun ja suosion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitler sääti Euroopan ensimmäiset luonnonsuojelu ja eläinsuojelulait. Hän voitti sillä varsinkin naisten ihailun ja suosion.

        Ilman Hitleriä ihminen ei olisi käynyt kuussa koska rakettimoottoria ei olisi olemassa, ilman Hitleriä ei olisi suihkumoottorilentokoneita, ilman Hitleriä ei olisi partiota, ei 4H-kerhoa, ei...


    • Anonyymi

      Kyky kehittyä ja muuttaa näkemyksiä tiedon karttuessa kertoo älykkyydestä. Tunnen monia jotka ovat vuosikymmeniä äänestäneet vihreitä ja ovat aina kironneet pottoaineiden korkeita hintoja.

      • Anonyymi

        Se voi myös kertoa tyypin olevan poliittinen tuuliviiri. Itse olen ollut traditionaalinen konservatiivi parikymppisestä lähtien. Ei ole tarvinnut näkemyksiäni muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi myös kertoa tyypin olevan poliittinen tuuliviiri. Itse olen ollut traditionaalinen konservatiivi parikymppisestä lähtien. Ei ole tarvinnut näkemyksiäni muuttaa.

        Ei yksi vaihto vielä tuuliviiriä tee. Itse olen 30 vuoteen äänestänyt kolmea eri puoluetta. Konservatiiviksi tullaan yleensä iän, kokemuksen ja viisauden myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi myös kertoa tyypin olevan poliittinen tuuliviiri. Itse olen ollut traditionaalinen konservatiivi parikymppisestä lähtien. Ei ole tarvinnut näkemyksiäni muuttaa.

        No ei sitä ole mikään tuuliviiri jos nuorena on idealisti ja vanhana konservatiivi. Se on ihan normaalia ihmiselle. Epänormaalia on että utopistinen idealismi säilyy aikuisuuteen. Siihen tarvitaan usein jotain päihteitä


    • Anonyymi

      Ihminen saa tehdä parannuksen hairahduksestaan kyllä. Se on kunniotettavaa.

      • Anonyymi

        Minäkin olen hairahtanut äänestämään kokkareita sekä kepuleita. Ikinä en niitä punikkipuolueita äänestä. Niitä ei erota mikään viherpunikeista eli samaa lössiä ovat.


    • Anonyymi

      Viisas tekee parannuksen ,tyhmä ei opi.

      • Anonyymi

        Miten koskee Halla-ahoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten koskee Halla-ahoa?

        Etkö lukenut aloitusta? Siinähän sanotaan että Halla-Aho oli Vihreä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut aloitusta? Siinähän sanotaan että Halla-Aho oli Vihreä

        Ei ole synti parantua näennäisvihreydestä, voi silti olla oikeasti luonnon-ja ympäristön puolesta, ei siihen mätäpuolue vihreitä tarvita, en ole PS kannattajana luopunut ympäristö-luonnonsuojelullisista teoista ja ajatuksista.

        Perussuomalaisten linjaukset muissa asioissa ovat maamme ja kansamme kannalta parempia, ei innosta olla orjan asemassa, meille ei pidä kuulua haittamaahanmuuttajien elatusvelvollisuus siinä mitassa kuin nykyään.

        Suomen ja meidän suomalaisten etu ajettu pohjatappiin nykyisellään lähes kaikessa, meitä velkaannutetaan ennätysvauhtia, kuuluisan "velkakellon" viisarit pyörii niin, ettei lukemasta enää kiinni saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe