Perussuomalaisten Helsingin kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-aho myöntää v.2008 Aamulehdessä äänestäneensä  vihreitä.
Sivarihippi, vihreiden kannattaja ja nyt ääripersu. Äärimmäisyydestä toiseen hyppäävä epävakaa persoona.
Jussi Halla-aho: "äänestin vihreitä"
22
103
Vastaukset
- AnonyymiMatti Viialainen: entinen taistolainen, nykyisin markkinakiimainen liberaali. 
 Nalle Wahlroos: entinen taistolainen, nykyinen kiihkokapitalisti ja työläisten nylkijä.- AnonyymiNämä ovat väkeviä todisteita siitä miten idiotismista voi parantua 

- AnonyymiMinäkin äänestin vihreitä joskus kauan sitten. Nuorena sitä innostui luonnonsuojelusta. Sen ideologian kannatus loppui kauan sitten. - AnonyymiEi luonnonsuojelussa ole mitään vikaa. Vihreät vain käyttävät sitä verukkeena kaikelle muulle oudolle hulluudelle. 
- AnonyymiSama täällä, olin vihreiden kannattaja, kävin jopa paikallisissa kokouksissa siihen aikaan kun olivat luonnon-ja ympäristönsuojelun asioilla. 
 Mutta siitä on selvitty, vuosikymmenet nää vihreät on olleet jo mätiä tomaatteja, osa tullut "kaapista uloskin"ja näkyy olevan niin tärkeä hyypiö, että vesilasitestissä jäänee veteen sormen jäljiltä reikä:(
 Nykyinen vihreät on moni-ja ylikansallinen liberaali-globalistinen, islamia ihannoiva, omituisten otusten kerho.

- AnonyymiHitlerkin oli aikansa kallellaan sosialistiseen puolueeseen. Mussolini oli virallisestikin entinen sosialisti. Paul Wolfowitz trotskilainen sosialisti 1960-luvulla. Vuonna 2003 tapaamme saman tyypin Irakin tuhoamisen ideologisena pääarkkitehtinä. - AnonyymiNatsismi on sama aate kuin kommunismi. Ainoa ero on että sen päällä oli vapaa markkinatalous eikä ollut pakko ostaa LADA:a 

- AnonyymiEntinen sinimusta , sittemmin sosiaalidemokraattinen Alkon johtaja Pekka Kuusi.. 
- AnonyymiNo onhan vihreä puolue itsensä Adolf Hitlerin perustama, ja sen kyllä huomas. - Anonyymi卐卐卐卐卐卐卐卐 Jawohl , Herr Untersturmfuehrer! 卐卐卐卐卐卐卐卐 
- AnonyymiHitler sääti Euroopan ensimmäiset luonnonsuojelu ja eläinsuojelulait. Hän voitti sillä varsinkin naisten ihailun ja suosion. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hitler sääti Euroopan ensimmäiset luonnonsuojelu ja eläinsuojelulait. Hän voitti sillä varsinkin naisten ihailun ja suosion. Ilman Hitleriä ihminen ei olisi käynyt kuussa koska rakettimoottoria ei olisi olemassa, ilman Hitleriä ei olisi suihkumoottorilentokoneita, ilman Hitleriä ei olisi partiota, ei 4H-kerhoa, ei... 

- AnonyymiKyky kehittyä ja muuttaa näkemyksiä tiedon karttuessa kertoo älykkyydestä. Tunnen monia jotka ovat vuosikymmeniä äänestäneet vihreitä ja ovat aina kironneet pottoaineiden korkeita hintoja. - AnonyymiSe voi myös kertoa tyypin olevan poliittinen tuuliviiri. Itse olen ollut traditionaalinen konservatiivi parikymppisestä lähtien. Ei ole tarvinnut näkemyksiäni muuttaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se voi myös kertoa tyypin olevan poliittinen tuuliviiri. Itse olen ollut traditionaalinen konservatiivi parikymppisestä lähtien. Ei ole tarvinnut näkemyksiäni muuttaa. Ei yksi vaihto vielä tuuliviiriä tee. Itse olen 30 vuoteen äänestänyt kolmea eri puoluetta. Konservatiiviksi tullaan yleensä iän, kokemuksen ja viisauden myötä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se voi myös kertoa tyypin olevan poliittinen tuuliviiri. Itse olen ollut traditionaalinen konservatiivi parikymppisestä lähtien. Ei ole tarvinnut näkemyksiäni muuttaa. No ei sitä ole mikään tuuliviiri jos nuorena on idealisti ja vanhana konservatiivi. Se on ihan normaalia ihmiselle. Epänormaalia on että utopistinen idealismi säilyy aikuisuuteen. Siihen tarvitaan usein jotain päihteitä 

- AnonyymiIhminen saa tehdä parannuksen hairahduksestaan kyllä. Se on kunniotettavaa. - AnonyymiMinäkin olen hairahtanut äänestämään kokkareita sekä kepuleita. Ikinä en niitä punikkipuolueita äänestä. Niitä ei erota mikään viherpunikeista eli samaa lössiä ovat. 

- AnonyymiViisas tekee parannuksen ,tyhmä ei opi. - AnonyymiMiten koskee Halla-ahoa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten koskee Halla-ahoa? Etkö lukenut aloitusta? Siinähän sanotaan että Halla-Aho oli Vihreä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Etkö lukenut aloitusta? Siinähän sanotaan että Halla-Aho oli Vihreä Ei ole synti parantua näennäisvihreydestä, voi silti olla oikeasti luonnon-ja ympäristön puolesta, ei siihen mätäpuolue vihreitä tarvita, en ole PS kannattajana luopunut ympäristö-luonnonsuojelullisista teoista ja ajatuksista. 
 Perussuomalaisten linjaukset muissa asioissa ovat maamme ja kansamme kannalta parempia, ei innosta olla orjan asemassa, meille ei pidä kuulua haittamaahanmuuttajien elatusvelvollisuus siinä mitassa kuin nykyään.
 Suomen ja meidän suomalaisten etu ajettu pohjatappiin nykyisellään lähes kaikessa, meitä velkaannutetaan ennätysvauhtia, kuuluisan "velkakellon" viisarit pyörii niin, ettei lukemasta enää kiinni saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset485061
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut273724
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131871
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351