Minulla kohta leikkaus ja jännittää eniten kipu... 0-10 asteikolla kuinka kipeäksi tulit? Ja herääkö heti leikkauksen jälkeen kauheaan kipuun (tästä olen eniten peloissani).
Onko rintojen suurennus lihaksen alle kuinka kivulias?
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän toipuminen on kivuliasta kuten missä tahansa leikkauksessa, mutta sitä varten saa kipulääkkeet. Sairaalassa annettiin kipulääke piikkeinä ja pyysin vielä "läksiäiseksi" piikin kankkuun niin selvisin hyvin usean tunnin kotimatkan. Kipujen voimakkuus on henkilökohtainen kokemus, mutta ainakin minä selvisin ihan hyvin niin sairaalassa kuin kotimatkan laivalla. Taksissa kotona tärähtely teki vähän kipeää, mutta sen sietää.
Minullakin laitettiin implantit kokonaan rintalihaksen alle ja ensimmäinen yllätys tuli kun sairaalassa piti lähteä vessaan. Sitä ei edes huomaa kuinka paljon tulee käsin autettua jo sängystä noustessa ja rintalihakset ovat niin kipeät ettei käsillä pysty kovin paljon tekemään. Kaikki nostaminenkin on kielletty usean viikon leikkauksen jälkeen (maitopurkki on painavin mitä saa nostaa). Lisäksi käsiä ei saa vaakatasoa ylemmäs ilman suuria kipuja, joten ylähyllyille ei sitten kurkotella. - Anonyymi
Kyllä itse olin todella kipeä muutaman ekan päivän. 1,5 h kotimatka auton repsikkana oli kamala kokemus. En muista enää montako päivää olin tosi kipeä.. sängystä ei pystynyt aluksi yksin nousta ilman apua. Viikon päästä oli vielä mahdoton vetää työpaikan ovea auki. Mutta kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698