Rintojen suurennus Siim Simmo? VAIN suurennus

Anonyymi

Mitkä on teidän kokemukset hänen kanssaan? Olen kiinnostunut vain rintojen suurennusleikkaus kokemuksista. Muista esimerkiksi kohotuksista en ole kiinnostunut. Mielestäni ne on vaativimpia ja sen takia epäonnistuvat.

7

935

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seurasin työni puolesta Siimin leikkauksia Töölön sairaalassa. En ole koskaan aiemmin, enkä sen jälkeen nähnyt kirurgin "hakkaavan" sitkeämpää kudosta veitsellä..

• Anonyymi

Toinen rinta epäonnistui
      Lupasi korjata
      Ei vastaa edes viesteihin puheluihin enää

• Anonyymi

Simmo kohotti rintani. Toisessa rinnassa pystyarpi on vetäytynyt sisäänpäin ja saa rinnan näyttämään takapuolelta. Simmo myönsi että virhe ja hän korjaa. Tähän päivään mennessä ei ole korjannut. Ja painostin alussa hyvinkin voimakkaasti. Nyt en enää jaksa. Varoitus muille.

• Anonyymi

Rintojen suurennus meni loistavasti, vuosi sitten laitettiin Simmon päätöksellä anatomiset 425 implantaatit, sanoi että sopisivat mun vartaloon hyvin ja näin on. Rinnat näyttää upealta.

• Anonyymi

Monet ovat tehneet näitä rintojen suurennuksia ,syytä en ole koskaan ymmärtänyt. Joten toisille se on. Ihan luonnollinen asia tehdä isot rinnat , joku toinen on tyytyväinen itseensä sellaisena kun hän on. Ja sehän siinä onkin pääasia että ihminen osaa olla tyytyväinen itseensä .
        Oli sitten luonnollinen tai tekorintojen kanssa .

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa.. kadun että menin Simmolle kohotukseen. Järkyttävät arvet.

• Anonyymi

Muut kirurgit korjailevat Siimin leikkauksia. Varsinkin rintoja. Ei ole salaisuus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2462
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1642
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      83
      760
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      728
    Aihe