”Englantia puhuvia kohdeltiin muukalaisvihamielisesti”.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007706776.html
Noin 200 brittituristin öinen pako koronakaranteenista Sveitsissä nousi sunnuntaina kansainväliseksi uutiseksi, kun Euroopassa on yritetty padota koronaviruksen uuden muunnoksen leviämistä.
Paot havaittiin, kun majoitushuoneisiin karanteenin aikana toimitettuihin aamupaloihin ei ollut koskettu.
Monia syyteltiin aiheetta karanteenin rikkomisesta vain heidän puhumansa kielen takia, Sandoz kommentoi Tages-Anzeigerin mukaan.
Hän luonnehti tilannetta jopa ”muukalaisvihamieliseksi vainoksi”.
Pettyneitä turisteja oli yritetty hyvitellä esimerkiksi ilmaisella samppanjalla.
Brittituristit olivat jumissa Verbierissä myös siksi, että heille ei ollut tarjolla paluulentoja. Siksi paikallisviranomaiset ymmärtävät, että niin suuri osa heistä teki oman ratkaisun ja lähti jo joulun alla vaivihkaa pois.
Kenelläkään ei ole tarkkaa käsitystä, mihin kaikki turistit suuntasivat. Ainakin osa heistä meni Ranskaan, jossa brittejä ei ole asetettu karanteeniin.
Britit pakeni Sveitsitä muukalaisvihamielistä vainoa
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Harry lähti Kanadaan Meghanin kanssa. Osasi ennakoida että BREXIT on ihan v...tu.
- Anonyymi
Sveitsissä ei taida olla samanlaista nollatoleranssia rasismille kuin täällä pohjoisessa Suomessa..
- Anonyymi
Britit alkaneet katsoa suomalaia pitkin nenänvartta kirjoitus eilen.
- Anonyymi
Englantilaiset ovat yleensä sikailevia sikoja, joten ei ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749