Eihän meillä ole nitään hätää kun on rokote. Kesäkuuhun menessä optisimman arvion mukaan 70% väestöstä on rokotettu. siis koko väestö sen mukaan lokakuuhun mennessä. Tavallinen kansalainen saa optisimman ennusteen mukaan kesällä rokotteen. Entä normaali ennusteen mukaan. Tästä hallitus vaikenee yhtä paljo kuin kasvomaski sotkustaan.
Hallitus vähättelee
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin hallinto on ollut paljon tehokkaampi.
- Anonyymi
Meneekö sinulta käsitteet optimistinen ja pessimistinen sekaisin? Pessimistisimmän arvion mukaan koko kansa pakkorokotetaan, optimistisin vaihtoehto on se, että koko kansa herää ajoissa. Itselleni on muodostunut käsitys, että suomalaiset valitettavasti ovat suurimmaksi osaksi yltiötottelevaisia, ja liian laiskoja ja/tai kielitaidottomia ottamaan asioista selvää ja menevät piikille, koska muuten eivät saisi rokotetodistusta 'etuineen'. Nuo edut ovat tietysti normaalin elämän eri osa-alueita, jotka meiltä on viety pois ja joita ehkä saa osittain takaisin, jos suostuu piikitettäväksi. Minä en suostu. Tiedän asiasta sen verran, että mieluummin otan luodin kuin myrkkypiikin. Jossain vaiheessa terveet järkevät myrkytyksestä kieltäytyjät suljettaneen Suomessakin vankiloihin. Niitä kutsutaan ehkä uudelleenkoulutuskeskuksiksi tai mielisairaaloiksi, mutta vankileirejähän ne todellisuudessa ovat. Geenimuunteluun en silti suostu. Puhun niin kauan kuin vielä puhua voi; sananvapauden rippeetkin varmaan viedään pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899