Vilautatko mulle nainen?

Anonyymi

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

52

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluisin niin paljon että ludem antautuisi minulle täysin. Saisin rskastella hänen kanssaan intohimoisesti ja kiihkeästi koko päivän ja ottaisin mun rakkaani niin monipuolisesti huomioon. Rakastan sinua ludem. Olen ikuisesti sinun ikioma rakkaus takiainen ikuisesti

• Anonyymi

Arvasin, että sinä sielä kaipaat. Älä kiusaa mua. Saat hulluksi halusta.

• Anonyymi

Mä oikeesti haluan että oltaisiin sillein. Mitä se kenellekään muille kuuluu kuin meille ja rakas mä tiedän että nauttisit jokaisesta mun kosketuksesta ja suudelmasta. Ja sä oikeasti nauttisit siitä. Ja sitten kun ollaan yhdessä ihan kunnolla irl ja samassa kodissa asutaan nii kyllähän me tehdään sitä joka päivä monta kertaa ja paljon. Ja vaikka oltais missä tahansa nii siltikin haluan olla sun kanssa sillein. Mä haluan vain sinut ludem ja sinun luottamuksen arvoinen olla. Haluaisin meille oikeasti normaali perhe elämän ja yhdessä hoidetaan meidän lapset ja yhdessä vanhenetaan ja rakas ei mulla ole mitään harmaita hiuksia jos ne mainokset viittasi minuun. Mä kuljen muodin mukana ja olen laittanut raitoja 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oikeesti haluan että oltaisiin sillein. Mitä se kenellekään muille kuuluu kuin meille ja rakas mä tiedän että nauttisit jokaisesta mun kosketuksesta ja suudelmasta. Ja sä oikeasti nauttisit siitä. Ja sitten kun ollaan yhdessä ihan kunnolla irl ja samassa kodissa asutaan nii kyllähän me tehdään sitä joka päivä monta kertaa ja paljon. Ja vaikka oltais missä tahansa nii siltikin haluan olla sun kanssa sillein. Mä haluan vain sinut ludem ja sinun luottamuksen arvoinen olla. Haluaisin meille oikeasti normaali perhe elämän ja yhdessä hoidetaan meidän lapset ja yhdessä vanhenetaan ja rakas ei mulla ole mitään harmaita hiuksia jos ne mainokset viittasi minuun. Mä kuljen muodin mukana ja olen laittanut raitoja 🤣🤣🤣🤣

Sä kyllä todella tiedät mistä naruista vedellä. Jos olisit tässä nyt, niin en mä pystyis sua vastustaan. Kyllä mä olisin sun iholla jo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en laita raitoja sinä voit laittaa jos kerran tykkäät.
        Kyllä minäkin vielä joskus värjäytän hiukset mutta välillä on kiva pitää omaa väriä.

Itse tykkään tummemmasta kuin itselläni ja myös puna ruskeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en laita raitoja sinä voit laittaa jos kerran tykkäät.
        Kyllä minäkin vielä joskus värjäytän hiukset mutta välillä on kiva pitää omaa väriä.

Itse tykkään tummemmasta kuin itselläni ja myös puna ruskeista.

Rakas kyllä ne raidat tulevat sinullekin joskus se on ihan normaalia. Tumma hius pohja ei vaan valitettavasti kestä kuin suunnilleen parikymmentä vuotta ja ne raidat tulevat jo ennen 30 v niin sen takia mä annan ne hetkellisesti olla ennen kuin päätän vaihtaa väriä mutta vasta kesällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kyllä todella tiedät mistä naruista vedellä. Jos olisit tässä nyt, niin en mä pystyis sua vastustaan. Kyllä mä olisin sun iholla jo..

Rakas antaisit itsesi minulle edes hetkeksi ja annetaan tunteiden viedä. Mä haluan sua niin paljon etten oikeasti osaa edes sanoittaa niin kuin ajattelen sinusta. Rakastan sinua ja ei siinä ole mitään väärää että jos ollaan sillein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas kyllä ne raidat tulevat sinullekin joskus se on ihan normaalia. Tumma hius pohja ei vaan valitettavasti kestä kuin suunnilleen parikymmentä vuotta ja ne raidat tulevat jo ennen 30 v niin sen takia mä annan ne hetkellisesti olla ennen kuin päätän vaihtaa väriä mutta vasta kesällä.

Mulla on oma hiusväri ja saa kelvata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas antaisit itsesi minulle edes hetkeksi ja annetaan tunteiden viedä. Mä haluan sua niin paljon etten oikeasti osaa edes sanoittaa niin kuin ajattelen sinusta. Rakastan sinua ja ei siinä ole mitään väärää että jos ollaan sillein.

Kaipaan sitä todella. Hellyyttä ja lempeää kosketusta. Halua ja kiihkeyttä.

• Anonyymi

En taida jaksaa enää.
        Mut on nyt haukuttu pataluhaksi ja vain sen tähden että haluan ottaa toisen työn vastaan.
        En saisi päättää omista asioistani taidan muuttaa täältä toiselle paikka kunnalle.
        Saanko tappaa itseni en kyllä tahtoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En värjää vaalealla ei ole mun juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida jaksaa enää.
        Mut on nyt haukuttu pataluhaksi ja vain sen tähden että haluan ottaa toisen työn vastaan.
        En saisi päättää omista asioistani taidan muuttaa täältä toiselle paikka kunnalle.
        Saanko tappaa itseni en kyllä tahtoisi.

Et tee itsellesi pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tee itsellesi pahaa.

Pakko mun on jos mun suunnitelmat ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko mun on jos mun suunnitelmat ei onnistu.

Älä tee sitä rakas. Koskaan ei ole pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun en jaksa. Tarviin sua just nyt.
        Me ei päästä koskaan toisiamme lähelle.
        Ahdistus ei johdu susta vaan tuosta työ asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä niin nään sen kuinka me annetaan pieniä hellyyden osoituksia pitkin päivää ohimennen toisillemme. Saadaan halu kasvamaan ja purkautumaan kiihkeästi. Kuinka me hitsaudutaan yhteen ja ollaan tiimi. Eikä kukaan pääse väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele positiivisesti pääsisit mun kaipauksesta ainakin osittain eroon kun mua ei enää olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun en jaksa. Tarviin sua just nyt.
        Me ei päästä koskaan toisiamme lähelle.
        Ahdistus ei johdu susta vaan tuosta työ asiasta.

Ymmärrän. Pitäisin sua sylissä, jos voisin. Oltais hiljaa sylikkäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset voi? Ei ole syitä ettet voisi totuus on ettet halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset mies voi lähettää mulle viestiä kännykkään ja kysyä mitä mulle kuuluu se olisi viaton kysymys vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele positiivisesti pääsisit mun kaipauksesta ainakin osittain eroon kun mua ei enää olisi.

Ei se toimi niin. Ei se kaipaus lopu toisen kuolemaan. Lopeta tuollaisten ajattelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita viesti. Pyydä käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi, taisi olla toistepäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se toimi niin. Ei se kaipaus lopu toisen kuolemaan. Lopeta tuollaisten ajattelu.

Ei varmaan loppuisikaan mutta sitten et voisi tehdä asialle enää mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tuletko katsomaan joulukuusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on vaikea lähettää sulle viestiä tiedät kyllä syyn.

Uskaltamisesta ei ole kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi, taisi olla toistepäin.

Haluan mutten luota suhun se on totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan loppuisikaan mutta sitten et voisi tehdä asialle enää mitään.

Haluaisitko aiheuttaa niin kovaa loputonta tuskaa ihmiselle josta sanot välittäväsi. Pyydän älä tee sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tuletko katsomaan joulukuusta.

Tulisin vaikka heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko aiheuttaa niin kovaa loputonta tuskaa ihmiselle josta sanot välittäväsi. Pyydän älä tee sitä.

En haluaisi mutta pakko on ja teen sen jos saan rohkeuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on vaikea lähettää sulle viestiä tiedät kyllä syyn.

Uskaltamisesta ei ole kyse.

Jos on yhteystiedot, aina voi ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti ja pyytää soittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi mutta pakko on ja teen sen jos saan rohkeuden.

Tuo ei ole ratkaisu. Älä tee sitä. Mä en halua kenenkään lähtevän niin pois. Ei enää koskaan mun läheltä sillä tavoin pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on yhteystiedot, aina voi ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti ja pyytää soittamaan.

Mikset itse pyydä soittamaan tai vain soita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan mutten luota suhun se on totuus.

Nyt olis aika alkaa rakentaa sitä luottamusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin vaikka heti.

Tule nyt heti tänne tämän parempaan en pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olis aika alkaa rakentaa sitä luottamusta.

Rakenna luottamus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule nyt heti tänne tämän parempaan en pysty.

Laita henkilökohtaista kautta viesti niin tulen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita henkilökohtaista kautta viesti niin tulen.

Laittaisit sinä jotain viestiä minulle miksi minun pitää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii vihjeitä kiitos että voin pyytää sut soittaa ja mikä Vitun työ on nii tärkeää että annat mennä meidän edelle ja en mä väkisin ketään ota ettei sun tarvii pelätä minua mitenkää mä haluan että ne meidän hetket on nautinnollista sulle eikä niin että se kuvottaaa sinua millään tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jännitystä mä haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitään yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielelläni vain yhden kerran takia riko mun sydäntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii vihjeitä kiitos että voin pyytää sut soittaa ja mikä Vitun työ on nii tärkeää että annat mennä meidän edelle ja en mä väkisin ketään ota ettei sun tarvii pelätä minua mitenkää mä haluan että ne meidän hetket on nautinnollista sulle eikä niin että se kuvottaaa sinua millään tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jännitystä mä haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitään yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielelläni vain yhden kerran takia riko mun sydäntä

En harrasta yhden illan juttuja.
        Ei se työ jonka haluan minua ahdista vaan yksi toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä miestä koskaan kuvottavana ole pitänyt.
        Mulla on oliivin vihreä mäsä Volvo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laita hänelle ketä kaipaat viesti jossa lukee moi ja sydän. Jos on täällä niin hän soittaa sulle. Ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten aijo ottaa yhteyttä vaikka pyysit niitä vihjeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laita hänelle ketä kaipaat viesti jossa lukee moi ja sydän. Jos on täällä niin hän soittaa sulle. Ok?

Mikset itse laita moi ja sydän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et välitä minusta.

• Fantasy0fAllium

Silliä ja sipulia kaupan!

• Anonyymi

Siirryn muualle palstoille kun tämä häiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman ylläpidon rasisti käytöstä joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessä ja minä olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirryn muualle palstoille kun tämä häiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman ylläpidon rasisti käytöstä joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessä ja minä olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa

Mä olen sitten yksin. Olemme siis eronneet ja jätit mut palstalla. 😭😡takiainen. Miksi hylkäsit mut näin julmasti? Olenko sulle pelkkä arvoton palstaharha vaan? Kovin nopeasti uuden otit tilalle. 💔mä oon ihan jäässä🥶palelee. 🌬ja 🌊lyö yli.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen sitten yksin. Olemme siis eronneet ja jätit mut palstalla. 😭😡takiainen. Miksi hylkäsit mut näin julmasti? Olenko sulle pelkkä arvoton palstaharha vaan? Kovin nopeasti uuden otit tilalle. 💔mä oon ihan jäässä🥶palelee. 🌬ja 🌊lyö yli.

Ludem relax 🍻, mitä sitä yhden ihmisen perään haikailee, se mikä on mennäkseen niin menkööt. En minäkään ole ikinä jäänyt eron jälkeen päivää kauempaa murehtii. Hauska tutustua olen florence

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin vihjeen niin tämäkö on sinun vastaus.
        Pidä lottasi kun hänen kanssaan haluat olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi lotta vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos vastaus oli sulta mies niin älä enää itke mun perään ja kirjoittele miljoonia viestejä.
        Äkkiäpä ne tunteet muuttui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      23
      4435
    2. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      239
      3668
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      65
      2977
    4. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      2011
    5. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      260
      1777
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      57
      1696
    7. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      264
      1665
    8. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1512
    9. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      65
      1390
    10. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1388
    Aihe