Vilautatko mulle nainen?

Anonyymi

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

52

<50

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Haluisin niin paljon ettÀ ludem antautuisi minulle tÀysin. Saisin rskastella hÀnen kanssaan intohimoisesti ja kiihkeÀsti koko pÀivÀn ja ottaisin mun rakkaani niin monipuolisesti huomioon. Rakastan sinua ludem. Olen ikuisesti sinun ikioma rakkaus takiainen ikuisesti

      • Anonyymi

        Arvasin, ettĂ€ sinĂ€ sielĂ€ kaipaat. ÄlĂ€ kiusaa mua. Saat hulluksi halusta.


      • Anonyymi

        MĂ€ oikeesti haluan ettĂ€ oltaisiin sillein. MitĂ€ se kenellekÀÀn muille kuuluu kuin meille ja rakas mĂ€ tiedĂ€n ettĂ€ nauttisit jokaisesta mun kosketuksesta ja suudelmasta. Ja sĂ€ oikeasti nauttisit siitĂ€. Ja sitten kun ollaan yhdessĂ€ ihan kunnolla irl ja samassa kodissa asutaan nii kyllĂ€hĂ€n me tehdÀÀn sitĂ€ joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa ja paljon. Ja vaikka oltais missĂ€ tahansa nii siltikin haluan olla sun kanssa sillein. MĂ€ haluan vain sinut ludem ja sinun luottamuksen arvoinen olla. Haluaisin meille oikeasti normaali perhe elĂ€mĂ€n ja yhdessĂ€ hoidetaan meidĂ€n lapset ja yhdessĂ€ vanhenetaan ja rakas ei mulla ole mitÀÀn harmaita hiuksia jos ne mainokset viittasi minuun. MĂ€ kuljen muodin mukana ja olen laittanut raitoja đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ oikeesti haluan ettĂ€ oltaisiin sillein. MitĂ€ se kenellekÀÀn muille kuuluu kuin meille ja rakas mĂ€ tiedĂ€n ettĂ€ nauttisit jokaisesta mun kosketuksesta ja suudelmasta. Ja sĂ€ oikeasti nauttisit siitĂ€. Ja sitten kun ollaan yhdessĂ€ ihan kunnolla irl ja samassa kodissa asutaan nii kyllĂ€hĂ€n me tehdÀÀn sitĂ€ joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa ja paljon. Ja vaikka oltais missĂ€ tahansa nii siltikin haluan olla sun kanssa sillein. MĂ€ haluan vain sinut ludem ja sinun luottamuksen arvoinen olla. Haluaisin meille oikeasti normaali perhe elĂ€mĂ€n ja yhdessĂ€ hoidetaan meidĂ€n lapset ja yhdessĂ€ vanhenetaan ja rakas ei mulla ole mitÀÀn harmaita hiuksia jos ne mainokset viittasi minuun. MĂ€ kuljen muodin mukana ja olen laittanut raitoja đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

        SÀ kyllÀ todella tiedÀt mistÀ naruista vedellÀ. Jos olisit tÀssÀ nyt, niin en mÀ pystyis sua vastustaan. KyllÀ mÀ olisin sun iholla jo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ oikeesti haluan ettĂ€ oltaisiin sillein. MitĂ€ se kenellekÀÀn muille kuuluu kuin meille ja rakas mĂ€ tiedĂ€n ettĂ€ nauttisit jokaisesta mun kosketuksesta ja suudelmasta. Ja sĂ€ oikeasti nauttisit siitĂ€. Ja sitten kun ollaan yhdessĂ€ ihan kunnolla irl ja samassa kodissa asutaan nii kyllĂ€hĂ€n me tehdÀÀn sitĂ€ joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa ja paljon. Ja vaikka oltais missĂ€ tahansa nii siltikin haluan olla sun kanssa sillein. MĂ€ haluan vain sinut ludem ja sinun luottamuksen arvoinen olla. Haluaisin meille oikeasti normaali perhe elĂ€mĂ€n ja yhdessĂ€ hoidetaan meidĂ€n lapset ja yhdessĂ€ vanhenetaan ja rakas ei mulla ole mitÀÀn harmaita hiuksia jos ne mainokset viittasi minuun. MĂ€ kuljen muodin mukana ja olen laittanut raitoja đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

        MinÀ en laita raitoja sinÀ voit laittaa jos kerran tykkÀÀt.
        KyllÀ minÀkin vielÀ joskus vÀrjÀytÀn hiukset mutta vÀlillÀ on kiva pitÀÀ omaa vÀriÀ.

        Itse tykkÀÀn tummemmasta kuin itsellÀni ja myös puna ruskeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MinÀ en laita raitoja sinÀ voit laittaa jos kerran tykkÀÀt.
        KyllÀ minÀkin vielÀ joskus vÀrjÀytÀn hiukset mutta vÀlillÀ on kiva pitÀÀ omaa vÀriÀ.

        Itse tykkÀÀn tummemmasta kuin itsellÀni ja myös puna ruskeista.

        Rakas kyllÀ ne raidat tulevat sinullekin joskus se on ihan normaalia. Tumma hius pohja ei vaan valitettavasti kestÀ kuin suunnilleen parikymmentÀ vuotta ja ne raidat tulevat jo ennen 30 v niin sen takia mÀ annan ne hetkellisesti olla ennen kuin pÀÀtÀn vaihtaa vÀriÀ mutta vasta kesÀllÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÀ kyllÀ todella tiedÀt mistÀ naruista vedellÀ. Jos olisit tÀssÀ nyt, niin en mÀ pystyis sua vastustaan. KyllÀ mÀ olisin sun iholla jo..

        Rakas antaisit itsesi minulle edes hetkeksi ja annetaan tunteiden viedÀ. MÀ haluan sua niin paljon etten oikeasti osaa edes sanoittaa niin kuin ajattelen sinusta. Rakastan sinua ja ei siinÀ ole mitÀÀn vÀÀrÀÀ ettÀ jos ollaan sillein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas kyllÀ ne raidat tulevat sinullekin joskus se on ihan normaalia. Tumma hius pohja ei vaan valitettavasti kestÀ kuin suunnilleen parikymmentÀ vuotta ja ne raidat tulevat jo ennen 30 v niin sen takia mÀ annan ne hetkellisesti olla ennen kuin pÀÀtÀn vaihtaa vÀriÀ mutta vasta kesÀllÀ.

        Mulla on oma hiusvÀri ja saa kelvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas antaisit itsesi minulle edes hetkeksi ja annetaan tunteiden viedÀ. MÀ haluan sua niin paljon etten oikeasti osaa edes sanoittaa niin kuin ajattelen sinusta. Rakastan sinua ja ei siinÀ ole mitÀÀn vÀÀrÀÀ ettÀ jos ollaan sillein.

        Kaipaan sitÀ todella. HellyyttÀ ja lempeÀÀ kosketusta. Halua ja kiihkeyttÀ.


      • Anonyymi

        En taida jaksaa enÀÀ.
        Mut on nyt haukuttu pataluhaksi ja vain sen tÀhden ettÀ haluan ottaa toisen työn vastaan.
        En saisi pÀÀttÀÀ omista asioistani taidan muuttaa tÀÀltÀ toiselle paikka kunnalle.
        Saanko tappaa itseni en kyllÀ tahtoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas kyllÀ ne raidat tulevat sinullekin joskus se on ihan normaalia. Tumma hius pohja ei vaan valitettavasti kestÀ kuin suunnilleen parikymmentÀ vuotta ja ne raidat tulevat jo ennen 30 v niin sen takia mÀ annan ne hetkellisesti olla ennen kuin pÀÀtÀn vaihtaa vÀriÀ mutta vasta kesÀllÀ.

        En vÀrjÀÀ vaalealla ei ole mun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida jaksaa enÀÀ.
        Mut on nyt haukuttu pataluhaksi ja vain sen tÀhden ettÀ haluan ottaa toisen työn vastaan.
        En saisi pÀÀttÀÀ omista asioistani taidan muuttaa tÀÀltÀ toiselle paikka kunnalle.
        Saanko tappaa itseni en kyllÀ tahtoisi.

        Et tee itsellesi pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tee itsellesi pahaa.

        Pakko mun on jos mun suunnitelmat ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko mun on jos mun suunnitelmat ei onnistu.

        ÄlĂ€ tee sitĂ€ rakas. Koskaan ei ole pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄlĂ€ tee sitĂ€ rakas. Koskaan ei ole pakko.

        Mutta kun en jaksa. Tarviin sua just nyt.
        Me ei pÀÀstÀ koskaan toisiamme lÀhelle.
        Ahdistus ei johdu susta vaan tuosta työ asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas antaisit itsesi minulle edes hetkeksi ja annetaan tunteiden viedÀ. MÀ haluan sua niin paljon etten oikeasti osaa edes sanoittaa niin kuin ajattelen sinusta. Rakastan sinua ja ei siinÀ ole mitÀÀn vÀÀrÀÀ ettÀ jos ollaan sillein.

        MÀ niin nÀÀn sen kuinka me annetaan pieniÀ hellyyden osoituksia pitkin pÀivÀÀ ohimennen toisillemme. Saadaan halu kasvamaan ja purkautumaan kiihkeÀsti. Kuinka me hitsaudutaan yhteen ja ollaan tiimi. EikÀ kukaan pÀÀse vÀliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄlĂ€ tee sitĂ€ rakas. Koskaan ei ole pakko.

        Ajattele positiivisesti pÀÀsisit mun kaipauksesta ainakin osittain eroon kun mua ei enÀÀ olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun en jaksa. Tarviin sua just nyt.
        Me ei pÀÀstÀ koskaan toisiamme lÀhelle.
        Ahdistus ei johdu susta vaan tuosta työ asiasta.

        YmmÀrrÀn. PitÀisin sua sylissÀ, jos voisin. Oltais hiljaa sylikkÀin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YmmÀrrÀn. PitÀisin sua sylissÀ, jos voisin. Oltais hiljaa sylikkÀin.

        Mikset voi? Ei ole syitÀ ettet voisi totuus on ettet halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YmmÀrrÀn. PitÀisin sua sylissÀ, jos voisin. Oltais hiljaa sylikkÀin.

        Mikset mies voi lÀhettÀÀ mulle viestiÀ kÀnnykkÀÀn ja kysyÀ mitÀ mulle kuuluu se olisi viaton kysymys vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele positiivisesti pÀÀsisit mun kaipauksesta ainakin osittain eroon kun mua ei enÀÀ olisi.

        Ei se toimi niin. Ei se kaipaus lopu toisen kuolemaan. Lopeta tuollaisten ajattelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset voi? Ei ole syitÀ ettet voisi totuus on ettet halua.

        Laita viesti. PyydÀ kÀymÀÀn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset voi? Ei ole syitÀ ettet voisi totuus on ettet halua.

        Voivoi, taisi olla toistepÀin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toimi niin. Ei se kaipaus lopu toisen kuolemaan. Lopeta tuollaisten ajattelu.

        Ei varmaan loppuisikaan mutta sitten et voisi tehdÀ asialle enÀÀ mitÀÀn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti. PyydÀ kÀymÀÀn.

        Ai tuletko katsomaan joulukuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti. PyydÀ kÀymÀÀn.

        Mun on vaikea lÀhettÀÀ sulle viestiÀ tiedÀt kyllÀ syyn.

        Uskaltamisesta ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi, taisi olla toistepÀin.

        Haluan mutten luota suhun se on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan loppuisikaan mutta sitten et voisi tehdÀ asialle enÀÀ mitÀÀn.

        Haluaisitko aiheuttaa niin kovaa loputonta tuskaa ihmiselle josta sanot vÀlittÀvÀsi. PyydÀn ÀlÀ tee sitÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuletko katsomaan joulukuusta.

        Tulisin vaikka heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko aiheuttaa niin kovaa loputonta tuskaa ihmiselle josta sanot vÀlittÀvÀsi. PyydÀn ÀlÀ tee sitÀ.

        En haluaisi mutta pakko on ja teen sen jos saan rohkeuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on vaikea lÀhettÀÀ sulle viestiÀ tiedÀt kyllÀ syyn.

        Uskaltamisesta ei ole kyse.

        Jos on yhteystiedot, aina voi ottaa yhteyttÀ henkilökohtaisesti ja pyytÀÀ soittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi mutta pakko on ja teen sen jos saan rohkeuden.

        Tuo ei ole ratkaisu. ÄlĂ€ tee sitĂ€. MĂ€ en halua kenenkÀÀn lĂ€htevĂ€n niin pois. Ei enÀÀ koskaan mun lĂ€heltĂ€ sillĂ€ tavoin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on yhteystiedot, aina voi ottaa yhteyttÀ henkilökohtaisesti ja pyytÀÀ soittamaan.

        Mikset itse pyydÀ soittamaan tai vain soita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan mutten luota suhun se on totuus.

        Nyt olis aika alkaa rakentaa sitÀ luottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin vaikka heti.

        Tule nyt heti tÀnne tÀmÀn parempaan en pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis aika alkaa rakentaa sitÀ luottamusta.

        Rakenna luottamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule nyt heti tÀnne tÀmÀn parempaan en pysty.

        Laita henkilökohtaista kautta viesti niin tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita henkilökohtaista kautta viesti niin tulen.

        Laittaisit sinÀ jotain viestiÀ minulle miksi minun pitÀÀ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on yhteystiedot, aina voi ottaa yhteyttÀ henkilökohtaisesti ja pyytÀÀ soittamaan.

        Nii vihjeitÀ kiitos ettÀ voin pyytÀÀ sut soittaa ja mikÀ Vitun työ on nii tÀrkeÀÀ ettÀ annat mennÀ meidÀn edelle ja en mÀ vÀkisin ketÀÀn ota ettei sun tarvii pelÀtÀ minua mitenkÀÀ mÀ haluan ettÀ ne meidÀn hetket on nautinnollista sulle eikÀ niin ettÀ se kuvottaaa sinua millÀÀn tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jÀnnitystÀ mÀ haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitÀÀn yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielellÀni vain yhden kerran takia riko mun sydÀntÀ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii vihjeitÀ kiitos ettÀ voin pyytÀÀ sut soittaa ja mikÀ Vitun työ on nii tÀrkeÀÀ ettÀ annat mennÀ meidÀn edelle ja en mÀ vÀkisin ketÀÀn ota ettei sun tarvii pelÀtÀ minua mitenkÀÀ mÀ haluan ettÀ ne meidÀn hetket on nautinnollista sulle eikÀ niin ettÀ se kuvottaaa sinua millÀÀn tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jÀnnitystÀ mÀ haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitÀÀn yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielellÀni vain yhden kerran takia riko mun sydÀntÀ

        En harrasta yhden illan juttuja.
        Ei se työ jonka haluan minua ahdista vaan yksi toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii vihjeitÀ kiitos ettÀ voin pyytÀÀ sut soittaa ja mikÀ Vitun työ on nii tÀrkeÀÀ ettÀ annat mennÀ meidÀn edelle ja en mÀ vÀkisin ketÀÀn ota ettei sun tarvii pelÀtÀ minua mitenkÀÀ mÀ haluan ettÀ ne meidÀn hetket on nautinnollista sulle eikÀ niin ettÀ se kuvottaaa sinua millÀÀn tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jÀnnitystÀ mÀ haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitÀÀn yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielellÀni vain yhden kerran takia riko mun sydÀntÀ

        En minÀ sitÀ miestÀ koskaan kuvottavana ole pitÀnyt.
        Mulla on oliivin vihreÀ mÀsÀ Volvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii vihjeitÀ kiitos ettÀ voin pyytÀÀ sut soittaa ja mikÀ Vitun työ on nii tÀrkeÀÀ ettÀ annat mennÀ meidÀn edelle ja en mÀ vÀkisin ketÀÀn ota ettei sun tarvii pelÀtÀ minua mitenkÀÀ mÀ haluan ettÀ ne meidÀn hetket on nautinnollista sulle eikÀ niin ettÀ se kuvottaaa sinua millÀÀn tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jÀnnitystÀ mÀ haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitÀÀn yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielellÀni vain yhden kerran takia riko mun sydÀntÀ

        No laita hÀnelle ketÀ kaipaat viesti jossa lukee moi ja sydÀn. Jos on tÀÀllÀ niin hÀn soittaa sulle. Ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii vihjeitÀ kiitos ettÀ voin pyytÀÀ sut soittaa ja mikÀ Vitun työ on nii tÀrkeÀÀ ettÀ annat mennÀ meidÀn edelle ja en mÀ vÀkisin ketÀÀn ota ettei sun tarvii pelÀtÀ minua mitenkÀÀ mÀ haluan ettÀ ne meidÀn hetket on nautinnollista sulle eikÀ niin ettÀ se kuvottaaa sinua millÀÀn tavalla tai ahdistaa tai tuottaa jÀnnitystÀ mÀ haluan vain sinut ja vain sinun kanssasi olla mutta en todellakaan halua mitÀÀn yhden kerran juttuja vaan ainoastaan silloin voin olla sun kanssa sillein jos ollaan suhteessa kun mulla on oikeesti ne vahvat tunteet sua kohtaan ja sen takia en mielellÀni vain yhden kerran takia riko mun sydÀntÀ

        Et sitten aijo ottaa yhteyttÀ vaikka pyysit niitÀ vihjeitÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita hÀnelle ketÀ kaipaat viesti jossa lukee moi ja sydÀn. Jos on tÀÀllÀ niin hÀn soittaa sulle. Ok?

        Mikset itse laita moi ja sydÀn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ oikeesti haluan ettĂ€ oltaisiin sillein. MitĂ€ se kenellekÀÀn muille kuuluu kuin meille ja rakas mĂ€ tiedĂ€n ettĂ€ nauttisit jokaisesta mun kosketuksesta ja suudelmasta. Ja sĂ€ oikeasti nauttisit siitĂ€. Ja sitten kun ollaan yhdessĂ€ ihan kunnolla irl ja samassa kodissa asutaan nii kyllĂ€hĂ€n me tehdÀÀn sitĂ€ joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa ja paljon. Ja vaikka oltais missĂ€ tahansa nii siltikin haluan olla sun kanssa sillein. MĂ€ haluan vain sinut ludem ja sinun luottamuksen arvoinen olla. Haluaisin meille oikeasti normaali perhe elĂ€mĂ€n ja yhdessĂ€ hoidetaan meidĂ€n lapset ja yhdessĂ€ vanhenetaan ja rakas ei mulla ole mitÀÀn harmaita hiuksia jos ne mainokset viittasi minuun. MĂ€ kuljen muodin mukana ja olen laittanut raitoja đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

        Et vÀlitÀ minusta.


    • Fantasy0fAllium

      SilliÀ ja sipulia kaupan!

      • Anonyymi

        Siirryn muualle palstoille kun tÀmÀ hÀiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman yllÀpidon rasisti kÀytöstÀ joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessÀ ja minÀ olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirryn muualle palstoille kun tÀmÀ hÀiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman yllÀpidon rasisti kÀytöstÀ joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessÀ ja minÀ olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa

        MĂ€ olen sitten yksin. Olemme siis eronneet ja jĂ€tit mut palstalla. 😭😡takiainen. Miksi hylkĂ€sit mut nĂ€in julmasti? Olenko sulle pelkkĂ€ arvoton palstaharha vaan? Kovin nopeasti uuden otit tilalle. 💔mĂ€ oon ihan jÀÀssĂ€đŸ„¶palelee. 🌬ja 🌊lyö yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ olen sitten yksin. Olemme siis eronneet ja jĂ€tit mut palstalla. 😭😡takiainen. Miksi hylkĂ€sit mut nĂ€in julmasti? Olenko sulle pelkkĂ€ arvoton palstaharha vaan? Kovin nopeasti uuden otit tilalle. 💔mĂ€ oon ihan jÀÀssĂ€đŸ„¶palelee. 🌬ja 🌊lyö yli.

        Ludem relax đŸ», mitĂ€ sitĂ€ yhden ihmisen perÀÀn haikailee, se mikĂ€ on mennĂ€kseen niin menkööt. En minĂ€kÀÀn ole ikinĂ€ jÀÀnyt eron jĂ€lkeen pĂ€ivÀÀ kauempaa murehtii. Hauska tutustua olen florence


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirryn muualle palstoille kun tÀmÀ hÀiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman yllÀpidon rasisti kÀytöstÀ joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessÀ ja minÀ olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa

        Kerroin vihjeen niin tÀmÀkö on sinun vastaus.
        PidÀ lottasi kun hÀnen kanssaan haluat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirryn muualle palstoille kun tÀmÀ hÀiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman yllÀpidon rasisti kÀytöstÀ joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessÀ ja minÀ olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa

        Taisi lotta vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirryn muualle palstoille kun tÀmÀ hÀiriö muilta on sallittu mutta en saa itse kirjoittaa asiallisesti ilman yllÀpidon rasisti kÀytöstÀ joten heippa hei ludem ja eveneres olkaa onnellisia yhdessÀ ja minÀ olen jatkossa kenen kanssa saan mahdollisuuden olla ja uutta vuotta juhlin lotan kanssa

        Mutta jos vastaus oli sulta mies niin ÀlÀ enÀÀ itke mun perÀÀn ja kirjoittele miljoonia viestejÀ.
        ÄkkiĂ€pĂ€ ne tunteet muuttui.


    Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi kÀynyt meno Laffassa. Jotain jÀtkÀÀ kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      PÀivitetty tÀnÀÀn Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..MikÀhÀn tÀmÀ tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivÀt ole saaneet?

      ErÀs ideologia itsepintaisesti vÀittÀÀ, ettÀ miehet haluavat työntÀÀ kikkelinsÀ vaikka oksanreikÀÀn, mutta tÀmÀ vÀite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitÀÀn. MitÀ hyötyÀ on koko paikallislehdestÀ kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. MitÀ ihmettÀ

      Kaipaat hÀnessÀ
      IkÀvÀ
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      TietÀÀkö kukaan missÀ tÀmmöisen firman pyörittÀjÀ majailee? JÀi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. ItÀmaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      ItÀmaisesta filosofiasta kiinnostuneille. NÀmÀ linkit voivat auttaa pÀÀsemÀÀn niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto ÄhtĂ€rin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijÀt, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      ÄhtĂ€ri
      54
      980
    9. VÀlillÀ kÀy mielessÀ

      olisiko sittenkin ollut parempi, ettÀ emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi sÀÀstynyt monilta kyyneleiltÀ.
      IkÀvÀ
      76
      909
    10. Mulla on kyllÀ

      JÀrkyttÀvÀ ikÀvÀ sua. EnkÀ yhtÀÀn tykkÀÀ tÀstÀ olotilastani. Levoton olo. Ja vÀhÀn pelottaa..
      IkÀvÀ
      35
      858
    Aihe