Kiinassa, Singaporessa ja Etelä - Koreassa on uusi aalto alkamassa. TV1 klo 18:00 uutiset.
Kiinassa ja sen lähialueilla alkoi uusi covid aalto
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin kiinalainen uusi vuosi vaihtuu? Viime vuonna juuri tuo kansainvaellus levitti taudin ympäri maailmaa. Sama pienemmässä mittakaavassa tapahtuu juuri nyt joulun ja uuden vuoden merkeissä.
- Anonyymi
Kiinan ilmoittamat luvut eivät ole olleet missään vaiheessa uskottavia.
- Anonyymi
Siitä syystä johtuen tuo toimittaja Zhang Zhan sai juuri 4 vuoden vankeutuomion. Kun hän siis kävi Wuhanissa itse katsomassa sairaaloissa ja krematorioissa tilannetta ja raportoi julkisesti ristiriidasta havaintojen ja totalitaarisen Kiinan valtion virallisten tiedotteiden välillä.
Totalitaaristen valtioiden yleinen tapa on valehdella maan sisäisistä asioista ulospäin ja ulkomaiden asioista oman maan kansalaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä syystä johtuen tuo toimittaja Zhang Zhan sai juuri 4 vuoden vankeutuomion. Kun hän siis kävi Wuhanissa itse katsomassa sairaaloissa ja krematorioissa tilannetta ja raportoi julkisesti ristiriidasta havaintojen ja totalitaarisen Kiinan valtion virallisten tiedotteiden välillä.
Totalitaaristen valtioiden yleinen tapa on valehdella maan sisäisistä asioista ulospäin ja ulkomaiden asioista oman maan kansalaisille.Kiinan viralliset lähteet puhuvat edelleenkin vain kymmenistä uusista tartunnoista.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china
Tuossa 7 vrk keskiarvo tartunnoille on jossakin 18 paikkeilla per vuorokausi. Yli miljardin ihmisen valtiossa luku ei ole uskottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672