Ovatko poliitikot täysiä tahvoja?
Vastatkaapa rehellisesti...
6
272
Vastaukset
- Kuitti
Mutta monet eivät välttämättä hahmota kaikkia mekanismeja ja riippuvuuksia eri asioiden
kesken. Sitten on poliittiset paineet.
Ja lopputulos on tällaista rämpimistä kuin
kuvasta näkyy!- viksu?
No ei ne tietenkään oo tyhmiä, ne saa kunnon palkan ja kesäloman ja talviloman täyden sairaanhoidon eläkkeen n12v kuluttua. Perheelleen paljon hyötyä yms. Lähtisin minäkin mukaan siihen jos olisi mahdollisuus. ei tarvitsisi tuskailla 1500€ kk palkalla. työpaikka ruokailu ja täydet kulukorvaukset kelpais varmaan sullekin. Helsinkiin kun menet on parkkipaikka keskikaupungilla vartioituna. Asunto maksettaisiin jos asut muualla ja joudut tänne muuttamaan sen takia. Ei ne oo tahvoja ne vaan ei halua kaivaa maata jalkojensa alta, kuka haluaisi luopua tuollaisista eduista?
- Hallitusnikkari
Poliitikon tärkein tavoite on saada mahdollisimman paljon palkkaa. Se on aina ja kaikessa ensimmäisenä.
Politikon ei tarvitse ajatella itse mitään, kunhan vain painaa oikeaa nappia oikeaan aikaan ja sanoo mitä on ohjeistettu.
Poliitikon työ kärsii jos hän alkaa itse ajattelemaan. Siksi on parempi olla ajattelematta, jottei synny paineita.
Esimerkiksi monet poliitikot tietävät, että muuttamalla työttömyysturvalakia sen verran, että kaikilla on automaattisesti sovitelti päiväraha, työttömyys poistuisi ja kaikkien tulot kasvaisivat. Mutta koska sen sanominen tai toimiminen sen puolesta on ylemmältä taholta määrätty kielletyksi, sitä ei voi työpaikan menettämisen vuoksi edes ajatella.
Tuodaan vielä tämä asia arkeen. Ajatellaan että ajat rekkaa ja olet kovasti tupakointia vastaan. Sinulle määrätään tehtäväksi kuljettaa rekallinen tupakkaa satamasta liikkeeseen. Vaikka kuinka vastustat tupakointia, sinun on ajettava se kuorma. Jos et aja, menetät työpaikan etkä saa myöskään mitään tukea. Se on kallis hinta siitä, että jätät yhden tupakkalastin ajamatta. sama on poliitikoilla. Työpaikka ja raha on tärkeämpiä kuin omat aatteet.- Donna Cloud
Tuohon ei voi muuta sanoa!
Funtsitaanpa hetki....Keneltäs nuo piliitikot saavat valtakirjan edustaa Sinua, Sinua ja
Sinua ? Juuri SINULTA ! Toisaalta, poliitikot ovat läpileikkaus äänestäjien älykkyysosa-
määrästä, joten pienempää suuta ! Ett´ ei tapahtuisi samanlaista vahinkoa ensivaaleissa,
ehdotan Bertolt Brecht´in tapaan; " Opi perusasiat, kun niiden aika on tullut.....
vom- Tahvo
Ihan idiootteja perseennuolijoita.
200 ruskeakielistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613