Aihe

Uusi koronasulku tarvitaan varmasti

Anonyymi

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pian kuulemme tosi pahoja uutisia.

• Anonyymi

Tänään klo 12 kuullaan jo tuoreimpia tietoja THL:n tiedotustilaisuudessa. Koronalukemat alkaa taas nousta viikon aikana ja sairaalaan joutuvien määrä lisääntyy parin viikon ajan.

• Anonyymi

Valmiuslaki ja sulkutoimet käyttöön välittömästi.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta Suomen tilanne edelleen parhainta Euroopassa. Koronahysteriaan enempi sairastuneiden maiden korona tilanne vain pahenee (esim. Espanja,Italia,Saksa,Ranska ja UK)

• Anonyymi

Ja talous taas pilataan. Mikä ihme teitä lockdown-pellejä vaivaa?

• Anonyymi

Kuka uskoo "koronaattori saarnaajien" juttuja. Joku maksettu puoskari taas koronoi ja hysterisoi mitä Kokoomus pyytää.

• Anonyymi

No kunhan nyt ensin saadaan tilastot ajantasalle Joulun juhlimisten jälkeen, ei hyvältä näytä alku tietojen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      27
      5541
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      470
      5418
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      2971
    4. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      168
      2684
    5. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      49
      2194