Aihe

Hysteerikot kaupoissa kassajonoissa

Anonyymi

Ihme käyttäytymistä kassajonoissa. Jos pitää vauhkota, niin parempi tilata ruoka kotiin. Kaksi hysteerikkoa ovat meuhkanneet jopa välimatkoista. Eräs pakeni ja yritti maksattaa ostoksensa mulla.

53

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olit siis niin tyhmä että tungit toisten lähelle. Ihme käyttäytymistä kassajonoissa. Jos ei osaa käyttätyä vastuullisesti niin parempi tilata ruoka kotiin.

• Anonyymi

Ei vaikutusta liikkumiseeni juoskoot arat pakoon ja pysykööt kotona.

• Anonyymi

Jonossa on kiva nojata kovalla kullilla muhevaan takamukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaa siis sitä, että kiva anonyyminä trollata palstalla. Monet peräkammarin pojat muuttuvat täällä todella rohkeiksi karjuiksi kun saavat puskista huudella.

Aika lailla rosoisen näköisiä elämämkoululaisia on ne muutamat olleet, joiden keväällä oli pakko ilman maskia ryhtyä köhimään kohdallani kaupan jonossa. Silloin meitä maskin käyttäjiä oli vielä vähän. Nykyisellään lähelle tungeksimista harrastavat sellaiset nuoriso-Joukot, joissa tyhmyys laumahenkisyyden vuoksi tiivistyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaa siis sitä, että kiva anonyyminä trollata palstalla. Monet peräkammarin pojat muuttuvat täällä todella rohkeiksi karjuiksi kun saavat puskista huudella.

Aika lailla rosoisen näköisiä elämämkoululaisia on ne muutamat olleet, joiden keväällä oli pakko ilman maskia ryhtyä köhimään kohdallani kaupan jonossa. Silloin meitä maskin käyttäjiä oli vielä vähän. Nykyisellään lähelle tungeksimista harrastavat sellaiset nuoriso-Joukot, joissa tyhmyys laumahenkisyyden vuoksi tiivistyy.

Kypsyppä siihen. Jokaisella on oikeus olla rennosti vapaastihengittävä. En välitä muutenkaan muiden tollotuksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyrkki puhuu, jos joku tunkee iholle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonossa on kiva nojata kovalla kullilla muhevaan takamukseen.

Siinä leikissä tuppaa tulemaan turpatälli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katotaan kaupassa ketkä karkuun pötkii. Maskipäiset ei edes kaus jaksa juosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä leikissä tuppaa tulemaan turpatälli.

Riippuu kiihotustilasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla arvauksia oikeaankin on. Kyllä vaimon kanssa näytämme kaupassakin rakkautemme, toisin kuin jörökit. Ihan varmaan rosoisen näköinenkin olen koska perseeseeni eikä muuallekkaan ole pumpattu uretaania. Peräkammarikin löytyy 180 neliön pitkänurkkaisesta pelkkohirsitalosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla arvauksia oikeaankin on. Kyllä vaimon kanssa näytämme kaupassakin rakkautemme, toisin kuin jörökit. Ihan varmaan rosoisen näköinenkin olen koska perseeseeni eikä muuallekkaan ole pumpattu uretaania. Peräkammarikin löytyy 180 neliön pitkänurkkaisesta pelkkohirsitalosta.

Ai teillä on päätilat muualla ja kammarina tuo 180 neliön mökki.

• Anonyymi

Ei kai aloittaja ole näitä karaokeja eli Oke selässä ja kara persiissä ns. tappituntumalla. Kyllä itseäkin ahistaa kun joku koittaa korona-aikaan selkään hypätä ja tirpasen kun tulee iholle.

• Anonyymi

Ahdistuneisiin auttaa, kun yskii niitä päin naamaa.

• Anonyymi

Näin eilen samanlaisen vouhottajan kadulla!

Huuteli vastaatunlijoille vihaisesti että "maski päähän!"

No en minä sitä pääni ympärille sido edes sisätiloissa ja ulkona se on täysin turha!

• Anonyymi

Minulle on ainakin neljä reuhannut turhaetäissyydestä.

Hauskin tapaus sattui asioidessani R-:ällä, oli aika viileä ilta ja sinne oli turhaetäisyyden takia jonoa oven ulkopuolella yli kymmenen henkilöä. Sitten kun sain pakettini ja tulin ulos, niin useamman kerran oikein huolella, pitkään ja äänekkästi selvittelin kurkkuani, jolloin yhtä pariskuntaa vaille koko jono sätkähti ja välittömästi kiemursi kuin käärme etäämmäksi. Pariskunta ilmeisesti oli itänaapurista, mies naureskeli.

• Anonyymi

itse olen kaupan eteisestä hakenut postipaketin automaatista ilman mitään maskeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse olen kaupan eteisestä hakenut postipaketin automaatista ilman mitään maskeja.

En ole vielä kokeillut maskia. Koska se ei suojaa viruksilta. jos pakko tulee, niin mulla on kaasunaamari valmiina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä kokeillut maskia. Koska se ei suojaa viruksilta. jos pakko tulee, niin mulla on kaasunaamari valmiina.

Kaasunaamari on varma suoja myös viruksilta, jos sellaista turvaa tarvitsee.

Tosin kannattaa pitää mielessä, että poliisi luokittelee kaasunaamarin voimankäyttövälineeksi, mikäli sellainen on väärän henkilön hallussa julkisella paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaasunaamari on varma suoja myös viruksilta, jos sellaista turvaa tarvitsee.

Tosin kannattaa pitää mielessä, että poliisi luokittelee kaasunaamarin voimankäyttövälineeksi, mikäli sellainen on väärän henkilön hallussa julkisella paikalla.

No mitä järkee tässä sitten on koko touhussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä järkee tässä sitten on koko touhussa?

Kohta joutuu putkaan kaasunaamarista ja rokotevastaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiitomaski/pipo on hyvä, se on niin pitkä että reunat voi kääntää ylös niin että peittää nenäaukon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiitomaski/pipo on hyvä, se on niin pitkä että reunat voi kääntää ylös niin että peittää nenäaukon.

Vaelluspuvun takin moskiittoverkko olisi varmasti yhtä tehokas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla 3x ollu maski käytössä muulloin pitäny turvaväliä. kaikki ei vaan tajua pitää turvaväliä. toiset jopa tosiaan tunkee lähelle yskimään tai niistämään nenää. ei näitten heikkopäisten kanssa maskit mitään auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla 3x ollu maski käytössä muulloin pitäny turvaväliä. kaikki ei vaan tajua pitää turvaväliä. toiset jopa tosiaan tunkee lähelle yskimään tai niistämään nenää. ei näitten heikkopäisten kanssa maskit mitään auta.

Pelottaako? Ota sitten rokote se helpottaa.

• Anonyymi

Monilla naisilla on taipumusta hysteriaan.

• Anonyymi

Kyllähän tuo on tarttunut naismaisiin miehiinkin.

• Anonyymi

Ja silti tulevat kaupan jonossa aivan selkään kiinni, imbesillit

• Anonyymi

Näkeehän noita maskihysteerikkoja kaupassa. Eivät uskalla maskia pitää. Säälittäviä tyyppejä. Kaipa ne luulevat, että maskeissa on siruja.

• Anonyymi

Miksi pitää jos voi olla huoletta ilman? En ole ennenkään pitänyt ja miksi nytkään pitäisin? Puutyö ja betonirälläköinti hommat erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää jos voi olla huoletta ilman? En ole ennenkään pitänyt ja miksi nytkään pitäisin? Puutyö ja betonirälläköinti hommat erikseen.

Ihmisistä on tullut vainoharhaisia. Jotkut pikkutytöt luulee näkevänsä hiilidioksidin ja jotkut luulee maskin suojaavan viruksilta.

• Anonyymi

ei ne uskalla, ovat arkoja reppanoita

• Anonyymi

Erään konttorin työhakuilmoituksessa luki aikoinaan "Haetaan sihteerikkö" sijasta "Haetaan hysteerikkö". Liekö syynä ollut erikoisempi tehtävänkuva vai ilmoituksen laatijan freudilainen lipsahdus.

• Anonyymi

Tänään vanhempi naishenkilö paistopisteellä kysyi, kun oli ottamassa karjalanpiirakoita, että tulenko liian lähelle, kun halusi myös ottaa paistotuotteita jotka olivat lähellä minua. Sanoin, että et ole liian lähellä. Ei siinä ollut kuin metri väliä, mutta ei oltu naamat vastakkain. Minusta riski tartunnasta oli olemattoman pieni.

Hissiin menossa on aina vähän arpomista mennäkö samaan hissiin toisten kanssa. Jotkut eivät sano mitään, mutta muutenkin huomaa että eivät halua minua/muita samaan hissiin, se on ihan ok.

Itse usein kysyn voidanko mennä samalla hissillä, toisille sopii toisille ei, sekin on ok. Meidän talossa hissi niin pieni, että ei kannatakaan tunkea samaan hissiin.

Kun käyn lounaalla siellä on 2 hissiä, iso ja pieni. Isossa voi mielestäni 2 ihmistä ihan hyvin matkustaa. Toinen takana toinen edessä.

• Anonyymi

ite vedän aina hissin oven nenän eestä kiinni jos joku luulee mukaan tulevansa. jos matkalla pysähtyy niin seison oviaukossa niin ettei sisään mahdu, jokakerta on tajunneet mennä portaita sanomatta

• Anonyymi

Pitäkää nyt vaan ne turvavälit ja käyttäkää maskeja julkisissa sisätiloissa missä on muitakin ihmisiä, ei se sen kummempaa ole.

• Anonyymi

Itse EN käytä, ei ne ole kummoisia. Paparirättejä tehty kiinassa, epidemia-alueella
        Miksi suomalaista puuta ei käytetä
        ENNEN EN KÄYTÄ MASKIA SIIS
        T. PAPERITYÖMIES

YLEISLAKKO JA TORILLE!

• Anonyymi

Levillä 45 minuutin hiihtohissijono – Lapin-lomalle matkannut Persu: ”En ole aikaisemmin tämmöistä nähnyt”

• Anonyymi

Sinäkö vihreiden tapaan halusit telakoitua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö vihreiden tapaan halusit telakoitua?

”En ole aikaisemmin tämmöistä nähnyt”

irtolausekommentti, ahaah mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Homokuntaisuus alkaa vaikuttamaan lestanipotukselta kaikessa väkivaltaisuudessa, kun ydinperheetkin hajoitetaan. Tuhontie on alkanut lainsäätäjien toimilla.

• Anonyymi

Kassajonossa kun pyllistää hanurin ihan kiinni siihen takaa tönivään ja päräyttää oikein alkukantaisen fartin niin takuulla ottaa pakkia ja tunnelmakin kevenee, ihan takuulla muutama saa nauruhepulin.

• Anonyymi

Ja sitten vasta maskia tarvitaankin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten vasta maskia tarvitaankin!

Koivusta tehdyt vasta.maskit suosioon
        älä käytä kummoisia kiinamasekeja!
        niistä saa koronan kun ovat kiinan
        punaisten tekemiä!

• Anonyymi

Kuka jotain rättiä, eikö ne oo akoille persiisiin. Täytyy olla vähäjärkinen ellei osaa laskea että maailmas on muutama miljardi hengis vielä. On pieni joukko sairaita mitkä on kaatanu ihan joku muu, mikä olis tapahtunu muutenki.

• Anonyymi

Mutta kun on kiva hössöttää!

• Anonyymi

Aloittajahan on se hysteerikko. Itse suhtaudun maskinkäyttöön aivan neutraalisti.

• Anonyymi

Ei maskit minnuu liikuta pitäkööt kuka haluaa. Mut ei minnuu piä siitä haukkuu.

• Anonyymi

Itse nähnyt kaupan työntekijänkin jolla ei ollut maskia!

Eli se siitä hysteriasta ja paheksunnasta, jos kerta itse työntekijätkään eivät viitsi pitää, mutta asiakkaita sillä kiusataan.

• Anonyymi

Jotkut vanhat äijät aivan vauhkona vaikka kaikilla kasvosuojat, vetävät oikein voimalla henkeä ja bakteereja kun pitää keuhkota kassajonossa :D

Mikä ne laittaa tulemaan ruuhka-aikaan kauppaan kun noin pelottaa, luulisi eläkeläiskääkillä olevan aikaa köydä muulloinkin tai tilaisivat ruuat kotiin.

• Anonyymi

Eräs rouva soitti poliisille kun tuli kadulla illalla vastaan kun kävelytin koiraani ulkona ilman maskia.

Kuulin ohikäveltyäni osan puheesta jossa rouva sanoi että "tässä kadulla tuli vastaan mies jolla ei ollut maskia".

Niinköhän poliisi tuli?

En jäänyt odottelemaan vaan jatkoin koiran kävelyttämistä ja menin kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs rouva soitti poliisille kun tuli kadulla illalla vastaan kun kävelytin koiraani ulkona ilman maskia.

Kuulin ohikäveltyäni osan puheesta jossa rouva sanoi että "tässä kadulla tuli vastaan mies jolla ei ollut maskia".

Niinköhän poliisi tuli?

Ei kukaan voi noin pöhkö olla, mutta julkisissa sisätiloissa missä on muitakin ihmisiä, on maskien käyttö ihan suotavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinköhän poliisi tuli?

Huomenna olet etsintäkuulutettujen listalla ja paikallislehdessä kerrotaan tuntomerkit! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan voi noin pöhkö olla, mutta julkisissa sisätiloissa missä on muitakin ihmisiä, on maskien käyttö ihan suotavaa.

Soitteleehan ne idiootit kytille siitäkin kun eivät pärjää kiihdytyksessä :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      427
      5018
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      129
      2037