Pirttikoski teköö päivähoitopäätöksiä

Anonyymi

Pirttikoski teköö suullisia sopimuksia eliittipäiväkotiin Seinäjoelle, jos lapsesi on päivähoidon tarpeessa, ota suoraan yhteys kunnanjohtajaan, omavastuitakaan ei tartte maksaa hoitamisesta 👍

22

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmittaa vietäväsi, ku oon ruma vanhapoika eikä ole itsellä lapsia. En saa verorahoilleni vastinetta päivähoidon tai koulujen muodossa.

      • Anonyymi

        Puratko siis katkeruutesi ilkeilyyn ?


    • Anonyymi

      Hik,..... mitäää sää sanoin?😨

      • Anonyymi

        mitähä me oomma kunta???


    • Anonyymi

      Lähtölaskenta alkanut. Mitta on täysi!

    • Anonyymi

      Kannattaa aina uskoa persujen omaa aviisia ja siihen kirjoitettuja juttuja. Ja itkeä niistä täällä.

      • Anonyymi

        Vaan kun tämä on totta....


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli tämä pitää paikkansa niin melko häikäilemätöntä touhua...

        Onko tämä nyt taas "se on *MUN* kaveri me hyysäämmä"


    • Anonyymi

      Onpa taas yksi turha uutinen Ilmajoelta lisää!

      • Anonyymi

        Onko sinusta turha uutinen kun ainakin 35 000 € veronmaksajien rahoja on laittomasti kenkätty...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta turha uutinen kun ainakin 35 000 € veronmaksajien rahoja on laittomasti kenkätty...

        Ilmajoen kunnan hallinto-ja talousjohtajan mukaan ”Olemme etsineet kirjallista ostopalvelusopimusta, mutta emme ole sellaista löytäneet. Jos kirjallista sopimusta ei ole, asiassa on tehty suullinen sopimus Härmän Häjyssä"


    • Anonyymi

      Luottamus kunnanjohtajaan horjuu jälleen. Kokoomus vatii kunnanjohtajalta selvityspyyntöä!

    • Anonyymi

      Kaikkien valtuutettujen olisi nyt syytä vaatia valtuustolle kunnolliset selvitykset, tuohan on ihan rikollista touhua!
      Miten varhaiskasvatusmaksut on tuloutettu kunnalle?

    • Anonyymi

      Kunnanjohtaja Seppo Pirttikoskelle( kesk) selvityspyyntöjä!
      Ilmajoen kunnanjohtajalle ja varhaiskasvatusjohtaja Eveliina Nokua-Keisaselle on saamamme tietojen mukaan useiden kokoomustaustaisten allekirjoittama selvityspyyntö liittyen erikoiseen salaiseen päivähoitosopimukseen jolla kuuluisalle ex-keihänheittäjälle mahdollistettiin lastensa päivähoito omistamassaan päiväkodissa Seinäjoella.

      Laskutietojen mukaan palvelu maksoi vuosina 2017-2019 yhteensä 34185 euroa.
      Kuuluisan ex-keihäänheittäjän vaimo työskentelee samaisessa päiväkodissa varhaiskasvatuksen opettajana.

      Ilmajoen kunnan hallitojohtaja Marko Lähde ei 14 vuorokauden etsimisen jälkeenkään ole löytänyt kirjallista sopimusta ostopalveluista kyseisen päiväkodin kanssa.
      Hän heittää ajatuksenaan että kyseessä olisikin ollut "suullinen sopimus"

      Myös muiden puolueiden taholta selvitetään tilapäisen valiokunnan asettamista epämääräisten sopimusten selvittämiseksi ja selvityspyyntöjä on tulossa eri valtuustoryhmiltä lisää.

      Asiassa alutaan selvittää myös mahdollinen rikoslain vastainen toiminta.

      Ilmajoen uutisten saamien sähköpostien ja muiden dokumenttien perusteella salaista sopimusta on pyritty laajentamaan ja kasvattamaan vielä vuonna 2019.

    • Anonyymi

      Antakaa sille Pirttikoskelle kultaa en kädenpuristus ja päästäkää se Perhoon takaisin.
      Aikanaan hän oli Ylihärmän kunnanjohtaja niin hyvin homma hoitui että Ylihärmä lakkasi olemasta.
      Jatkuvaa haittamainosta se tuo kunnalle.

    • Anonyymi

      Ne piirtää, joilla on liitua. :D Hyvä Seppo ja hyvä Tero! Just näin toimitaan.

      • Anonyymi

        Just just. Ja mieluimmin toisten rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just. Ja mieluimmin toisten rahoilla.

        Onkse tavallistakin että menöö sekaasin kepulaasen omat ja toisten omat


    • Anonyymi

      Onko kunnan veroeurot tarkoitettu henkilökohtaisten menojen maksamiseen?

    • Anonyymi

      Ainahan se on ollu, sulle, mulle ja vielä mulle...
      Sama touhu jatkuu vuodesta toiseen, eikö tähän saada mitään rotia?
      Sepon ympärille muodostunut hovi, joka omaa etua ajaen käyttää röyhkeästi kuntalaisten varoja omiin menoihinsa.
      Kuntavaalit tulee, miettikää ketä äänestätte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe