Pirttikoski teköö suullisia sopimuksia eliittipäiväkotiin Seinäjoelle, jos lapsesi on päivähoidon tarpeessa, ota suoraan yhteys kunnanjohtajaan, omavastuitakaan ei tartte maksaa hoitamisesta 👍
Pirttikoski teköö päivähoitopäätöksiä
22
759
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittaa vietäväsi, ku oon ruma vanhapoika eikä ole itsellä lapsia. En saa verorahoilleni vastinetta päivähoidon tai koulujen muodossa.
- Anonyymi
Puratko siis katkeruutesi ilkeilyyn ?
- Anonyymi
Hik,..... mitäää sää sanoin?😨
- Anonyymi
mitähä me oomma kunta???
- Anonyymi
Lähtölaskenta alkanut. Mitta on täysi!
- Anonyymi
Kannattaa aina uskoa persujen omaa aviisia ja siihen kirjoitettuja juttuja. Ja itkeä niistä täällä.
- Anonyymi
Vaan kun tämä on totta....
- Anonyymi
Entäs jos tämä on huomenna Ilkka-Pohjalaisessa? Ilmajoki-lehti ei kirjoita, sieltä saa potkut päätoimittaja jos kirjoittaa kunnasta totuuksia.
https://www.seinajokinen.fi/tero-pitkamaki-maksatti-ilmajoen-kunnalla-lastensa-paivahoidon-omistamassaan-paivakodissa-seinajoella-kirjallista-sopimusta-ei-ole/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos tämä on huomenna Ilkka-Pohjalaisessa? Ilmajoki-lehti ei kirjoita, sieltä saa potkut päätoimittaja jos kirjoittaa kunnasta totuuksia.
https://www.seinajokinen.fi/tero-pitkamaki-maksatti-ilmajoen-kunnalla-lastensa-paivahoidon-omistamassaan-paivakodissa-seinajoella-kirjallista-sopimusta-ei-ole/Mikäli tämä pitää paikkansa niin melko häikäilemätöntä touhua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli tämä pitää paikkansa niin melko häikäilemätöntä touhua...
Onko tämä nyt taas "se on *MUN* kaveri me hyysäämmä"
- Anonyymi
Onpa taas yksi turha uutinen Ilmajoelta lisää!
- Anonyymi
Onko sinusta turha uutinen kun ainakin 35 000 € veronmaksajien rahoja on laittomasti kenkätty...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinusta turha uutinen kun ainakin 35 000 € veronmaksajien rahoja on laittomasti kenkätty...
Ilmajoen kunnan hallinto-ja talousjohtajan mukaan ”Olemme etsineet kirjallista ostopalvelusopimusta, mutta emme ole sellaista löytäneet. Jos kirjallista sopimusta ei ole, asiassa on tehty suullinen sopimus Härmän Häjyssä"
- Anonyymi
Luottamus kunnanjohtajaan horjuu jälleen. Kokoomus vatii kunnanjohtajalta selvityspyyntöä!
- Anonyymi
Kaikkien valtuutettujen olisi nyt syytä vaatia valtuustolle kunnolliset selvitykset, tuohan on ihan rikollista touhua!
Miten varhaiskasvatusmaksut on tuloutettu kunnalle? - Anonyymi
Kunnanjohtaja Seppo Pirttikoskelle( kesk) selvityspyyntöjä!
Ilmajoen kunnanjohtajalle ja varhaiskasvatusjohtaja Eveliina Nokua-Keisaselle on saamamme tietojen mukaan useiden kokoomustaustaisten allekirjoittama selvityspyyntö liittyen erikoiseen salaiseen päivähoitosopimukseen jolla kuuluisalle ex-keihänheittäjälle mahdollistettiin lastensa päivähoito omistamassaan päiväkodissa Seinäjoella.
Laskutietojen mukaan palvelu maksoi vuosina 2017-2019 yhteensä 34185 euroa.
Kuuluisan ex-keihäänheittäjän vaimo työskentelee samaisessa päiväkodissa varhaiskasvatuksen opettajana.
Ilmajoen kunnan hallitojohtaja Marko Lähde ei 14 vuorokauden etsimisen jälkeenkään ole löytänyt kirjallista sopimusta ostopalveluista kyseisen päiväkodin kanssa.
Hän heittää ajatuksenaan että kyseessä olisikin ollut "suullinen sopimus"
Myös muiden puolueiden taholta selvitetään tilapäisen valiokunnan asettamista epämääräisten sopimusten selvittämiseksi ja selvityspyyntöjä on tulossa eri valtuustoryhmiltä lisää.
Asiassa alutaan selvittää myös mahdollinen rikoslain vastainen toiminta.
Ilmajoen uutisten saamien sähköpostien ja muiden dokumenttien perusteella salaista sopimusta on pyritty laajentamaan ja kasvattamaan vielä vuonna 2019. - Anonyymi
Antakaa sille Pirttikoskelle kultaa en kädenpuristus ja päästäkää se Perhoon takaisin.
Aikanaan hän oli Ylihärmän kunnanjohtaja niin hyvin homma hoitui että Ylihärmä lakkasi olemasta.
Jatkuvaa haittamainosta se tuo kunnalle. - Anonyymi
Ne piirtää, joilla on liitua. :D Hyvä Seppo ja hyvä Tero! Just näin toimitaan.
- Anonyymi
Just just. Ja mieluimmin toisten rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just. Ja mieluimmin toisten rahoilla.
Onkse tavallistakin että menöö sekaasin kepulaasen omat ja toisten omat
- Anonyymi
Onko kunnan veroeurot tarkoitettu henkilökohtaisten menojen maksamiseen?
- Anonyymi
Ainahan se on ollu, sulle, mulle ja vielä mulle...
Sama touhu jatkuu vuodesta toiseen, eikö tähän saada mitään rotia?
Sepon ympärille muodostunut hovi, joka omaa etua ajaen käyttää röyhkeästi kuntalaisten varoja omiin menoihinsa.
Kuntavaalit tulee, miettikää ketä äänestätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772