Aihe

Kolme teinimurhaajaa edelleen vangittuna

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007709937.html

Nyt taas lässytetään, kiusaamisesta ja siihen puuttumisesta.
Puhutaan lämpimikseen ja asia unohdetaan, kun tekijät ovat kaltereiden sisässä.

Kovasti oli uhoa puuttua kiusaamiseen Jokelan/Kauhajoen tapausten jälkeen, koska tekijtä olivat koulukiusattuja.

Nämä kaksi kiusattua surmasivat kiusaajiaan ja sen jälkeen surmasivat itsensä joten kiusaamiseen puuttuminen sammui samantein.

Suomessa kiusaaminen lävistää koko yhteiskunnan.
Suomi on maailman johtava kiusaamisvaltio.

Opettajat kiusaaat toisiaan, joten eivät he halua puuttua lasten välisiin kiusaamisiin ja pääsevät itse helpommalla., kun lapset kiusaaat toisiaan.

Olen itse aikuisena joutunut opettajan kiusaamisen kohteeksi.
Olin silloin ja olen nyt kun mietin tapausta järkyttynyt tilanteesta.
Tämä opettaja ei varmasti ole työpaikallaan puuttumassa koulu kiusaamiseen niin opettajan kuin lasten kesken

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohisalo on hommaamassa heille apua jotta pääsevät trauman yli ja sitten vapaalle jalalle. "He ovat uhreja, lapsia. Kuollut julmasti provosoi heitä tekoonsa". sanoo Ohisalo.

• Anonyymi

Nämä on näitä suvakkien vapaankasvatuksen tuotoksia

• Anonyymi

Voiko sisäministeriksi päästä vielä hullumpi ja ulkona todellisuudesta oleva ? Vai onko tämä jo kaikista hulluin Suomen historiassa ?

• Anonyymi

Järkyttävä tapaus, olikohan tuo uhri saanut koskaan elämänsä aikana olla onnellinen. Sai paskan alun elämäänsä, paskan sijaisperheen, paskat "kaverit" ja paskan lähdön. Joskus toivoisi että tällaisten ihmiskohtaloiden takia olisi joku paratiisi mitä ei tietenkään ole.

• Anonyymi

Puhut asiaa

• Anonyymi

Kunnon tuomio Amerikan malliin. Eivät olisi enää kenenkään riesana

• Anonyymi

Onko monikulttuuria ??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29514
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20721
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14053
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10826
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7966