Aihe

Tunnusta rikkomuksesi

Anonyymi

Jos olet varastanut Jumalalta sinun on tunnustettava pastorille rikkomuksesi Jumalan lakia kohtaan.
"Maksakoon velkansa" Adventtikirkolle.

Raamattu sanoo
- Tunnustakoon hän rikkomuksensa, jonka on tehnyt, ja maksakoon velkansa täyteen määrään sekä pankoon siihen lisäksi viidennen osan sen arvosta ja antakoon sen sille, jolle hän on velkaa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valehtelevien varkaiden kohtalosta kertoo Raamattu lisää.

• Anonyymi

Raamattu: "Joka rikkomuksensa salaa....."

• Anonyymi

Mitä satuolennolta voi varastaa? Kun jumala on Luonto, siltä olemme varastaneet paljon ja totisesti maksamme kaikki nyt sitä velkaa. Sen velan maksuun pastoreita, pippejä ja pappeja ei tarvita.

• Anonyymi

Luonto ei ole Jumala eikä edes jumala.

• Anonyymi

Jumala ei ole satuolento, vaan sinunkin tuomarisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      623
      30311
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      302
      22428
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14123
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11198
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      94
      8309