Miten käy jobbareiden?

Anonyymi

Käy sääliksi liikkeitä, joilla on rivit täynnä dieselautoja.

Saa nähdä kuinka moni liike panee lapun luukulle vuoden vaihteessa, kun kassavarat eivät riitä tuontihybridien ostoon.

Ei riitä vessapönttötarrat, ei kehut iltalehden sivuilla saatika mainostila Kaasujalka -lehdessä, kun ei ole kunnolla myytävää

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on ja Kamux vie kaikki loput autokaupat.

    • Anonyymi

      Oikein hyvin on dieslit tehneet kauppansa,
      yhtään koskaan siis ikinä ole jäänyt pihaan tai myymättä!

      Miten sinulla noi omat asiat ,
      kun ehdit huolehtiin muista,
      katsoitko pankkitilisi saldoa,
      jos et niin katso sitä ennenkuin tuut huolehtiin tänne muiden asioista!

    • Anonyymi

      Dieselit käy kaupaksi hyvin, parin vuoden takaiseen tilanteeseen nähden. Moni jo välillä bensaan vaihtanut ja takaisin dieseliin, niin minullekin kävi.
      Nuo hybridit jäävät muutaman vuoden päästä liikkeisiin seisoon, kun niitä ei kukaan uskalla ostaa . Uutena käyvät kaupaksi, mutta noin seitsemän vuoden jälkeen alkaa olemaan haasteellista ja riskialtista myytävää. Liikaa tekniikka, painoa, vanhenevat akustot, polttomoottori, osassa vaihteisto ja vielä sähkömoottorikin hajottavana.
      Vanhana kulutus nousee rajusti akuston heiketessä, kun ei muutenkaan useinkovin taloudellisia ja sitten vielä se ylimääräinen akustojen paino liikutettavana.
      Hybrideille käy, kuin dieseleille 15-vuotta sitten, kun niitä myytiin pienten CO2-päästöjen vuoksi kaikille ja sitten käytetyistä tuli muutaman vuoden päästä ylitarjontaa, joka taas nosti bensa käytettyjen autojen hinnat korkealle.
      Hyvistä bensa ja diesel autoille, tulee viiden vuoden päästä kova kysyntä .

      • Anonyymi

        No mutta miksi tuollaista huolta kannattaa pitää, jobbari pärjää aina ja arvostan niitä kuitenkin enemmän kuin koskaan yhtään kiinteistövälittäjää vaikka niitä kiiltopestään ja ammattina ylistetään vaikkei kaupoista eikä tuotteista kannetakaan vastuuta.

        Niin tuosta autokaupasta ollaako jo varautumassa dieselmoottorin jatkuvan dissaamisen ja autokaupankin viherpesun takia kuitenkin maamme mittakaavassa vielä vuosiksi tarpeellisten dieselautojen kaupan alasajoon.

        No esim. kun ostin vuosi sitten s60 volvo d4 2015 mallin lähes kaikki mausteet ja huippukuntoinen auto hintaa 18000 euroa ja ajettu oli 147 000km.

        Kun nyt 188 000km metriä ajettuna kun olisin vaihtanut sitä dieselmaasturiin nelivetoon jonka hinta oli 16000 olisin saanut volvosta 9900 euroa eli ajan vaan loppuun ehkä rahoita jobbarin joulua!


    • Anonyymi

      Jättäkää nyt hyvät lapset nämä pohtimiset niille , joilla on viisautta ja älyä.
      jotka niiden kanssa on oikeasti toimineet vuosia, ja ihan oikeasti joilla on kokemusta.
      Kun et ymmärrä kokonaisuutta , sit se on vain niin.
      Älä ala ennustajaksi,
      no ennusta lottonumerot , niin saat näkemyksen lapsellisiin aivopieruihisi.

      • Anonyymi

        Et sitten tarjonnut edes vaihtoehtoista arvausta siitä miten asiat tulee menemään.

        Se on todellisen asiantuntijan merkki se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tarjonnut edes vaihtoehtoista arvausta siitä miten asiat tulee menemään.

        Se on todellisen asiantuntijan merkki se.

        Pitänee uskoa mitä iltapäivälehtien 'asiantuntijat' meille kertoo.


    • Anonyymi

      Ihme äijä toi pankkitilisaldo äijä.
      Sillä ei taida olla oma saldo kunnossa.
      Muistakaa että suomalaiset ovat nyt historian varakkaimpia nyt.

      • Anonyymi

        Et näköjään käsitä kun joku v-lee tyylillä, no ei ihme. Et käsitä mistään mitään.
        Mistä tiedät että se muuten on äijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään käsitä kun joku v-lee tyylillä, no ei ihme. Et käsitä mistään mitään.
        Mistä tiedät että se muuten on äijä?

        Naiset on niin fiksuja ettei tänne kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on niin fiksuja ettei tänne kirjoittele.

        Ei näköjään sinullakaan ole mitään kokemusta.......


    • Anonyymi

      Jobbarit myyvät vielä moneen kertaan dieselautovarastonsa tyhjäksi, varsinkin ne nuoret vuosimallit kun uusia on huonosti saatavissa. Muutaman vuoden jälkeen dieselautojen myynti palaa sitten ennalleen.

      Dieselautojen tulevankin käytön takaa se että niihin on helpompi saada biopolttoaineita kuin bensiinikäyttöisiin.

      • Anonyymi

        Dieselautojen tulevaisuuden takaa niiden toimivuus.

        Uudemmat bensamoottoriset autot on luvattoman heikkoja kestoltaan, suurin osa dieseleistä toimii ja toimii ja toimii.

        Kun hybridejä ei juuri ole tarjolla hintaluokassa alle 10.000 euroa niin siellä dieselit jyrää.

        Ja kun alatte kuitenkin inttämään että kuka köyhä noin halpoja ostaa, niin vastaus on että suurin osa suomalaisista.

        Keskimääräinen suomalainen auto on 12 vuotias ja hinnaltaan noin 3000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieselautojen tulevaisuuden takaa niiden toimivuus.

        Uudemmat bensamoottoriset autot on luvattoman heikkoja kestoltaan, suurin osa dieseleistä toimii ja toimii ja toimii.

        Kun hybridejä ei juuri ole tarjolla hintaluokassa alle 10.000 euroa niin siellä dieselit jyrää.

        Ja kun alatte kuitenkin inttämään että kuka köyhä noin halpoja ostaa, niin vastaus on että suurin osa suomalaisista.

        Keskimääräinen suomalainen auto on 12 vuotias ja hinnaltaan noin 3000 euroa.

        siinä kohtaa kun teille kaivetaan hauta kuoppa niin Dieselillä sekin kone toimii että älkää murehtiko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieselautojen tulevaisuuden takaa niiden toimivuus.

        Uudemmat bensamoottoriset autot on luvattoman heikkoja kestoltaan, suurin osa dieseleistä toimii ja toimii ja toimii.

        Kun hybridejä ei juuri ole tarjolla hintaluokassa alle 10.000 euroa niin siellä dieselit jyrää.

        Ja kun alatte kuitenkin inttämään että kuka köyhä noin halpoja ostaa, niin vastaus on että suurin osa suomalaisista.

        Keskimääräinen suomalainen auto on 12 vuotias ja hinnaltaan noin 3000 euroa.

        Hyvä kirjoitus lisäisin sitten sen pitkien välimatkojen takia paljon ajavalle on ainoa vaihtoehto diesel, mikä muukaan!
        Mukavaa ja kaunista viherpesua voi harrastaa vaikka turhan suurien yli 3.0 litraisten moottoreiden tarpeen kyseenalaistamisella siinä voittaa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus lisäisin sitten sen pitkien välimatkojen takia paljon ajavalle on ainoa vaihtoehto diesel, mikä muukaan!
        Mukavaa ja kaunista viherpesua voi harrastaa vaikka turhan suurien yli 3.0 litraisten moottoreiden tarpeen kyseenalaistamisella siinä voittaa kaikki.

        Juurikin noin.
        Ja mitä oikeasti se kenellekkään kuuluu,
        millä joku ajaa tai ostaa/myy?????

        Ihan mielenkinnosta , miksi huolehditte tästäkin, kertokaa nyt älypäät?


    • Anonyymi

      No, missä ovat viherautonyhveröt, jotka joutuvat vaihtamaan äijäautonsa söpösti piereskelevään Töpselimopoon?

      Taitaa olla takatasku täynnä romutusseteleitä, jotta pääsee Loppiaisen jälkeen Rinta-Joupille kaupoille.

      Tätä porukkaa kusetetaan samalla tavalla kuin niitä, joiden takia kaupat ovat ääriään myöten täynnä DSG-Tsi -romuja ja Downsizemoottorikoppimopoja.

      Kiitos kuitenkin, että laitatte hyvän kiertämään ja luovutte Mersuista, Volvoista ja Toyotoistanne.

      Tämä tietää hyvää pienemmille kauppiaille eli niille, joille tämän palstan höhlät yleensä ilkkuvat.

      Hyvää uutta vuotta Jobbareille! Myyköön hybridikauppiaat pellekotteroitaan Helsingin lähiötradenomeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

      Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      188
      22432
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

      Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      83
      9641
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      46
      7612
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

      Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      88
      6408
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

      Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      189
      6113
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      48
      5102
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

      Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      117
      4765
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      107
      4489
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      99
      2218
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

      Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      86
      1489
    Aihe