Otatko korona rokotteen?

Anonyymi

Sinun työpaikkasi/sossutukesi on sitä enemmän vaarassa, mitä pidempään korona kausi jatkuu.. Olitko ajatellut sitä??

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen. Onneksi on varaa olla ottamatta.

    • Anonyymi

      Minun työpaikkani ei ole vaarassa, vaikka koronakausi jatkuisikin. Ja säästöjäkin on minulla muutaman vuoden tulojen verran. Lisäksi, koronakausi päättyisi pian ilman rokotettakin, kun ihmiset sopeutuu tautiin...

      • Anonyymi

        Lisään... Esimerkiksi rokote ei pahemmin minun työtäni muuta. Aion koronan jälkeenkin jatkaa etätyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään... Esimerkiksi rokote ei pahemmin minun työtäni muuta. Aion koronan jälkeenkin jatkaa etätyötä.

        Lisään vielä... Ja koska koronan aikana opin tekemään ruokaa, aion jatkaa sitäkin. En mene koronan jälkeenkään ravintoloihin, koska voin tehdä ruoan kotona halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... Ja koska koronan aikana opin tekemään ruokaa, aion jatkaa sitäkin. En mene koronan jälkeenkään ravintoloihin, koska voin tehdä ruoan kotona halvemmalla.

        Sitä olen tehnyt vuosia , jättäny ravintolat väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... Ja koska koronan aikana opin tekemään ruokaa, aion jatkaa sitäkin. En mene koronan jälkeenkään ravintoloihin, koska voin tehdä ruoan kotona halvemmalla.

        Ja terveellisempää ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... Ja koska koronan aikana opin tekemään ruokaa, aion jatkaa sitäkin. En mene koronan jälkeenkään ravintoloihin, koska voin tehdä ruoan kotona halvemmalla.

        ja kaljan juonti kotona on paljon halvempaa sekin. kaljaa voi juoda ennen jälkeen ja ruokailun aikana. eikä tarvitse tilata joka pulloa erikseen sepä vasta hidasta hommaa


    • Anonyymi

      Rokotukset unohtuu kevääseen mennessä samaan tapaan kuin koronavilkku =)

    • Anonyymi

      En ota,ei sitä tarvitse sanoa onko rokotettu,vai ei.

      • Anonyymi

        Ei se meitä kiinnosta. Itsehän tautisi sairastat.


    • Anonyymi

      En ole ajatellun, olen ollut tuloton vuodesta 2008 alkaen, eikä vaikuta mitenkään tuloihin, kun tuloja ei ole.

      • Anonyymi

        Kohta ei ole kavereillasikaan sinua elättää.. Yhteiskunnassa, joka on oikeasti köyhä, ei ole mukava olla tuloton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ei ole kavereillasikaan sinua elättää.. Yhteiskunnassa, joka on oikeasti köyhä, ei ole mukava olla tuloton.

        Mistä tiedät, ettei laittanut kirjastosta viestiä? Voi asua metsässä tai sillan alla esim, ja hakee ruuat jonosta viikoittain.


    • Anonyymi

      No kun ei vaan tarvi ottaa, kun ei ole laumaeläin, laitoksissa asuvat ja työskentelevät voi ottaa Lume ruiskun!

    • Anonyymi

      Ottakoot korona rokotteen ne, jotka koronaan ovat syylliset eli ulkomaan matkailijat.
      Ulkomaan matkailijat ne on koronan maahan tuoneet, eikä ulkomaan matkailu ole välttämätöntä.
      Tietenkin kaikki ulkomaan matkailijat kihisee ja puolustelee ulkomaan matkailua ja oikeutenaan matkustella.
      Ottakoot ulkomaan matkailijat korona rokotteen, koska ovat syyllisiä siihen, että korona on suomessa ja tietenkin tästä suuttuvat, kun taitaa mennä tunteisiin, että on osasyyllinen koronan maahan tuontiin.
      Ulkomaan matkailijat jopa lähes itkivät, kun ei enää päässyt ulkomaille ja kyselivät, että eikö millään pääsisi käymään ulkomailla, vaikka erpidemia oli pahimmillaan ulkomailla.

      • Anonyymi

        on muuten hyvä oivallus että matkailijat sen koronan tänne toivat. ilman rokotusta suomeen ei asiaa jatkossa niin jää kaikki virusmuunnoksetkin tulematta. turha meitä tunnollisia kansalaisia on rokottaa ei meillä mitään ole


    • Anonyymi

      Kun firma menee konkurssiin koronan takia, sinulla on aikaa tehdä sitä etätyötäsi vaikka kuinka kauan

      • Anonyymi

        Minun firmalla menee tällä hetkellä paremmin kuin on koskaan mennyt. Joten tuo ei ole ajankohtaista.


    • Anonyymi

      Jotkut kuvittelevat, että talouden pahasti sakkaaminen ei koske minua.
      Kyllä sen vaikutukset näkyy viimeistään siitä, kun menet vippaamaan vitosta kaverilta.. Jolla ei olekaan sitä vitosta.

      • Anonyymi

        Todennäköisempää on että kaveri vippaisi kuin minä vippaisin. Sen verran minulla on säästöjä. Tarkkaan ottaen noin 6 vuoden menojen verran säästöjä. Ja aion vielä lisätä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisempää on että kaveri vippaisi kuin minä vippaisin. Sen verran minulla on säästöjä. Tarkkaan ottaen noin 6 vuoden menojen verran säästöjä. Ja aion vielä lisätä niitä.

        Et todellakaan tiedä mitään pahasti taantuvasta taloudesta. Se että maitolitra maksaa nyt keskimäärin euron voi se taantuvan talouden takia maksaa vuoden päästä 5 euroa. Ja kahden vuoden kuluttua on vaikea löytää kauppaa, mistä sitä maitoa saa ollenkaan...

        Ainiin sinähän käyt sitten ravintolassa syömässä ja juomassa sen maidon 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan tiedä mitään pahasti taantuvasta taloudesta. Se että maitolitra maksaa nyt keskimäärin euron voi se taantuvan talouden takia maksaa vuoden päästä 5 euroa. Ja kahden vuoden kuluttua on vaikea löytää kauppaa, mistä sitä maitoa saa ollenkaan...

        Ainiin sinähän käyt sitten ravintolassa syömässä ja juomassa sen maidon 😁

        Paitsi että inflaatio on nyt lähellä nollaa. Pikemminkin hinnat laskevat kuin nousevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että inflaatio on nyt lähellä nollaa. Pikemminkin hinnat laskevat kuin nousevat.

        Lisään... Ja mitään merkkiäkään noin pahasta taantumasta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan tiedä mitään pahasti taantuvasta taloudesta. Se että maitolitra maksaa nyt keskimäärin euron voi se taantuvan talouden takia maksaa vuoden päästä 5 euroa. Ja kahden vuoden kuluttua on vaikea löytää kauppaa, mistä sitä maitoa saa ollenkaan...

        Ainiin sinähän käyt sitten ravintolassa syömässä ja juomassa sen maidon 😁

        mitä väliä juozaan sitte vettä


    • Ei kiitos!

    • Anonyymi

      Se on vielä armollinen tauti tämä, mutta suomi ei armahda.

    • Anonyymi

      Kyllä otan ja suurin osa muistakin ottaa.

    • Anonyymi

      Homokuntaisuus alkaa vaikuttamaan lestanipotukselta kaikessa väkivaltaisuudessa, kun ydinperheetkin hajoitetaan. Tuhontie on alkanut lainsäätäjien toimilla.

      • Anonyymi

        JOOOOOOOOO.....corona kiristää ihmisten suhteita jo perheissäkin!
        Lauletaan yhdessä:
        TUHON TIETÄ KULJEN:
        Tuhon tietä kuljen, turman tietä kuljen.
        On mulla korona tiedän sen, sun ainoas ole mä en.
        Tuhon tietä kuljen,
        Syliin sun taas suljen ja tunnen
        Kuinka luotankaan sun suudelmaas tuhoavaan.
        Vaikka tahtoisin sinut mä jättää, vaikka koitankin
        lähteä pois. En silti saata milloinkaan sua jättää, mun luonas pakko
        viipyä vain ois.
        Tuhoon vaikka kuljen, syliin sut nyt suljen.
        Se väärin on mä tiedän sen, mut
        Olkoon niin sua ilman mä en elää vois.


    • Anonyymi

      Laitan tämän vielä kerran

      Ette todellakaan tiedä mitään *pahasti* taantuvasta taloudesta. Se että maitolitra maksaa nyt keskimäärin euron voi se taantuvan talouden takia maksaa vuoden päästä 5 euroa. Ja kahden vuoden kuluttua on vaikea löytää kauppaa, mistä sitä maitoa saa ollenkaan...

      Ainiin sinähän käyt sitten ravintolassa syömässä ja juomassa sen maidon 😁

      • Anonyymi

        Edes tuo ei ole ongelma, jos rahansa sijoittanut oikein. Yleensä lama on paras aika rikastua.


      • Anonyymi

        Eikö tuo ole juuri hyvä syy lopettaa kuluttaminen kokonaan!


    • Anonyymi

      Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen eivät vaikuta vähääkään pandemian kestoon. Aloittajalla ei ole mitään käsitystä missä mennään.

      • Anonyymi

        niin jotenkin on tullut se käsitys ettei rokotteet tehoa viirustauteihin. ne tulee kun tulee aina uudestaan on rokotettuja tai ei


    • Anonyymi

      Tuntuu vaan, että korona-fasismi vie nuo työpaikat ja työt muutenkin ja kansa elää avustuksilla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2516
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1645
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1454
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1162
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      84
      1039
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      896
    Aihe