oliskos asiallinen "pari"?
88 -vuotias vanha mies ja 16-v tyttö...
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vanhempi pukki , sen kovempi sarvi. Vanha totuus, täällä 67-v pukki valmiina. Vastauksia ja astutuksia odotellen.
- Anonyymi
Laillinen pari ja se riittää. Mutta yleisesti ottaen sukupolven välinen ero on liikaa eli 10v ero max.
- Anonyymi
Charles Chaplin meni naimisiin aina alle 18 vuotisen kanssa. Köyri lapsiakin.
Vähän tarkennuksena "Chaplinin, jonka kaikki puolisot olivat avioitumishetkellä 16-17 vuotiaita täysin huolimatta siitä, että koomikon itsensä ikävuodet lisääntyivät eletyn elämän myötä." 8 lasta Chaplin touhusi jonkun ALUN 17 vuotisen kanssa.
Vaikuttaisi joteskin Dännyn yrittävän pistää paremmaksi mutta tietä sitä eikö saa mälliä lähtemään vai onko jo tehnyt testamentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819