Pahoittelen.

Anonyymi

Olen aikaisemmin kesällä esittänyt tällä palstalla epämiellyttäviä näkemyksiä Pohjanmaalaisista. Nämä näkemykset ovat osoittautuneet erheellisiksi. Tämän huonon kuvan Pohjanmaan kansasta ovat anteet minulle eräät Pohjanmaalla asuvat väkirikkaaseen kansaan kuuluvat Suomessa asuvat edustajat jotka eivät välttämättä edes ole kotoisin Pohjanmaalta, kuten ovat väittäneet vaan jostain muualta, kenties jopa suoraan tämän väkirikkaan mutta henkisesti ja taloudellisestikin köyhän kansan mailta jossa tietynlainen kierous ja selkäänpuukotus ovat tapoja varsinkin ylemmän yhteiskuntaluokan keskuudessa.

Oikeat Pohjalaiset ja monet muutkaan Suomalaiset eivät ole tällaisia. Minulle on valjennut mistä johtuu nykysuomesakin valiitseva viha tuon kansan edustajia kohtaan ilman historiallista painolastiakin. Kaikille lienee selvää mitä kansaa tarkoitan koska vihapuhepoliisi voisi poistaa aloitukseni joten en mainitse nimeä suoraan mutta R-sana kuvaa vihamielistä ja nuivaa suhtautumista heihin.

Pahoitteluni tosiaan Pohjalaisten puolesta joita olen aiemmin loukannut.
Äänestä

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoh, olet jo omaa fobiaasi kustantanut paljon. Oletko mahdollisesti päässyt jo vihaasi suomenruotlasaiseen kanssasi?

• Nej nej jag och Gunhild är mycket lyckosammt tillsammans

T:Sprängare

• Anonyymi

Mistä tämä on kopioitu kun lopussa lukee äänestä?

• Anonyymi

Suomalainen kateus on katkeraa ja pohjatonta.
      Ruotsalaisia, ja varsinkin suomenruotsalaisia on aina kadehdittu ja kannettu kaunaa. Oma huonommuuden tunne saa ihmiset katkerana vihaamaan.
      Kateus on ruma ja ihmistä itseään tuhoava tauti.

• Miksi heitä on kadehdittu?

• Anonyymi

Mahtaakohan aloittaja tarkoittaa Suomenruotsalaisia?

• Anonyymi

Niin ja siis sekaannusten vuoksi kerron, että aloittaja ei tarkoita Suomenruotsalaisia vaan Suomen itäisessä naapurissa asuvaa kansaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 516
      7733
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      231
      2682
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1940
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1502
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1178
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe