Olen aikaisemmin kesällä esittänyt tällä palstalla epämiellyttäviä näkemyksiä Pohjanmaalaisista. Nämä näkemykset ovat osoittautuneet erheellisiksi. Tämän huonon kuvan Pohjanmaan kansasta ovat anteet minulle eräät Pohjanmaalla asuvat väkirikkaaseen kansaan kuuluvat Suomessa asuvat edustajat jotka eivät välttämättä edes ole kotoisin Pohjanmaalta, kuten ovat väittäneet vaan jostain muualta, kenties jopa suoraan tämän väkirikkaan mutta henkisesti ja taloudellisestikin köyhän kansan mailta jossa tietynlainen kierous ja selkäänpuukotus ovat tapoja varsinkin ylemmän yhteiskuntaluokan keskuudessa.
Oikeat Pohjalaiset ja monet muutkaan Suomalaiset eivät ole tällaisia. Minulle on valjennut mistä johtuu nykysuomesakin valiitseva viha tuon kansan edustajia kohtaan ilman historiallista painolastiakin. Kaikille lienee selvää mitä kansaa tarkoitan koska vihapuhepoliisi voisi poistaa aloitukseni joten en mainitse nimeä suoraan mutta R-sana kuvaa vihamielistä ja nuivaa suhtautumista heihin.
Pahoitteluni tosiaan Pohjalaisten puolesta joita olen aiemmin loukannut.
Äänestä
Pahoittelen.
7
<50
Vastaukset
Hoh, olet jo omaa fobiaasi kustantanut paljon. Oletko mahdollisesti päässyt jo vihaasi suomenruotlasaiseen kanssasi?
- Anonyymi
Mistä tämä on kopioitu kun lopussa lukee äänestä?
- Anonyymi
Suomalainen kateus on katkeraa ja pohjatonta.
Ruotsalaisia, ja varsinkin suomenruotsalaisia on aina kadehdittu ja kannettu kaunaa. Oma huonommuuden tunne saa ihmiset katkerana vihaamaan.
Kateus on ruma ja ihmistä itseään tuhoava tauti. - Anonyymi
Mahtaakohan aloittaja tarkoittaa Suomenruotsalaisia?
- Anonyymi
Niin ja siis sekaannusten vuoksi kerron, että aloittaja ei tarkoita Suomenruotsalaisia vaan Suomen itäisessä naapurissa asuvaa kansaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155