PAAVALI JA KORONA - MITÄ YHTEISTÄ?

Paavali teki mutaatioita ihmisten henkeen ja uskoon.
Korona mutaatioita ihmisten lihaan.

Jumalan lähettämää Rajua eksytystä molemmat.
- - -
" Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi.
Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamana vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi."

Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä. Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."

Ananias lähti. Hän meni sisälle taloon, pani kätensä Saulin päälle ja sanoi: "Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut -- Jeesus, joka ilmestyi sinulle, kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisit näkösi takaisin ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."

Samassa oli kuin suomut olisivat pudonneet Saulin silmistä, ja hän näki jälleen. Hän nousi jalkeille, ja hänet kastettiin."

Saul sai näön ja kasteen, mutta ei Pyhää Henkeä, koska Ananias, Jeesuksen opetuslapsena oli tämänkin todistaja:

Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

Siksi Jumala teki hänestä lopun ajan väärän profeetan, valheen ja vääryyden profeetan.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Paavalista tuli Pietarille rakas veli - ja päinvastoin?

      "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

      Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90? Kuten Johannes todisti:

      "Me olemme Jumalasta, mutta koko maailma on pahan vallassa."

      Pietari oli pelkuri, joka tässä pelkäsi Paavalia, joka oli aikaisemmin häntä nuhdellut: "Kun Keefas sitten tuli Antiokiaan, nousin vastustamaan häntä julkisesti, koska hän oli menetellyt väärin. Aikaisemmin hän oli ottanut osaa yhteisiin aterioihin pakanuudesta kääntyneiden kanssa. Mutta kun sinne oli tullut Jaakobin luota muutamia miehiä, hän jäi pois ja eristäytyi kääntyneistä, koska pelkäsi niitä, jotka vaativat ympärileikkausta. Samalla tavoin alkoivat teeskennellä myös muut juutalaiset, ja jopa Barnabas seurasi heidän esimerkkiään.

      Mutta kun minä näin heidän poikkeavan evankeliumin totuuden tieltä, sanoin Keefakselle kaikkien kuullen: "Jos sinä juutalaisena voit luopua juutalaisten tavoista ja elää pakanoiden lailla, miksi pakotat pakanoita elämään niin kuin juutalaiset?"

      Tässä Jeesuksen vangitsemisen jälkeisessä tilanteessa iski pelkuruus Pietariin: "Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa." Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

      Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa." Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

      Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

      Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi. Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

      Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun." Koska muisti, mitä oli vain muutama hetki aikaisemmin vannonut: Laulettuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle. Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.' Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan."

      Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu." Jeesus vastasi: "Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

      Varmasti Pietari muisti myös tämän Jeesuksen opetuksen: "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

      Pietarin uskollisuudesta Paavalille, Saatana rakennutti maailmaan suurimpaan Rosvojen luolaansa - Vatikaaniin - Pietarin muistoksi hänen nimelleen myöskin ikioman Rosvojen luolan, jota Pietarin kirkoksi kutsutaan.

      Ja Jeesuksen kieltäjä listattiin Rooman ensimmäiseksi paaviksi.

      Sen tiesi Martti Lutherkin: "Paavi on Antikristus."

    • Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

      Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, kun erehtyi pitämään Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
      Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
      Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
      -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
      Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
      Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

      Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna täytettynä Pyhällä Hengellä, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan vääryyden ihmisenä, joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

      Paavalin ensimmäinen lähetysmatka alkoi vuonna 47. Silloin käynnistyi Golgatalta alkanut Jumalan lähettämä Raju eksytys maailman valloituksen.
      Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

      "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
      Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

      Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
      Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

      "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
      Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
      Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
      Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.
      Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
      Tämä hänen herransa oli Saatana ja hänen valheen armonsa.

    • Anonyymi

      Jopas jotakin. Ei saisi opettaa, jos ei ole opettajan virkaa saanut Herralta.

      • Et taida sinäkään sitä todeksi uskoa, mitä Golgatalla tapahtui:

        MIKSI TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI?'

        "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat."

        Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:
        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

        "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

        "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

        Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot. "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua."
        -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.
        -- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.

        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä.
        Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.
        -- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."
        Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju, kun Jumala siirsi kelvottomat papit Saatanan ammattiliittoon, koska:
        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."
        - - -
        Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:
        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
        Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

        Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen
        ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.
        Koska enää ei tarvitse tästäkään välittää:
        "Puolueellisuus on pahasta, mutta moni tekee väärin jo leipäpalan tähden."
        Ja siellä hän omistajana omiaan ohjaa.
        Tampereen tuomiokirkon katossa te näette hänet, jos ette muuten usko.


    • Anonyymi

      Sinulla täytyy olla jokin paavalikompleksi, pakkomielle. Hellitä jo.
      Turha hahmo niin kuin jeesuskin.

      • Ei tule mieleenkään luopua totuudesta, vaikka kaltaisesi jumalattomat ovat 32 vuoden aikana monta kertaa minulle tappotuomiota julistaneet.

        Sillä näin sanoo minunkin Taivaallinen Isäni:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.
        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Minun tehtävä sinunkin suhteen päättyy tähän :

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään. "

        Sillä kuuleville alkaa taivaassa tapahtua:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Kuulla vai hylätä, se on sinun ongelmasi - ei enää minun.


    • Tämän vuoden lopussa Paavali johtaa tässäkin maassa 130 - 2

      • Anonyymi

        Mitähän tuokin nyt tarkoittaa?


    • Kuka tämä Hän oli?

      "Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen.

      Kun me kaikki sitten pääsemme yhteen ja samaan uskoon ja Jumalan Pojan tuntemiseen ja niin saavutamme aikuisuuden, Kristuksen täyteyttä vastaavan kypsyyden, silloin emme enää ole alaikäisiä, jotka ajelehtivat kaikenlaisten opin tuulten heiteltävinä ja ovat kavalien ja petollisten ihmisten pelinappuloita.

      Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää."

      Pää on ruumissa ja kuolee ruumiin mukana.

      "Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä."

    • Anonyymi

      Minä ainakin uskon ja tiedän sisimmässäni, että Teuvo Suni on oikea Jumalan lähettämä profeetta, joka julistaa totuuden tälle eksyneelle sukupolvelle.

      ei-lahkolain

      • Sinä tiedät, että minäkin uskon, vaikka olet edelleen anonyymi.
        Sillä hedelmistä sinut tunnistan.

        Olihan lähettäjällänikin ainakin yksi opetuslapsi, joka pysyi salassa, koska pelkäsi juutalaisia.

        Täällä palstalla pelätään kristittyjä.


    • Anonyymi

      En oikein usko Paavalin tehneen mutaation muiden kuin Teuvo Sunin henkeen.
      Itse en edes lukenut ennen Paavalin sanoja. Nykyisin vähän Englannin kielellä. Brittiläinen koulupoika pystyisi parempaan kuin Paavali.
      Äitini sanoi että Israelin matkalta kun tulin olin muuttunut liikaa hengeltäni eli viholliseksi.
      Seitsemän vuotta aiemmin saamaani pyhää henkeä hän vielä joten kuten siesi, mutta Israelin henki oli liikaa.
      Toistan vielä Paavalin mölinät eivät tee kehenkään vaikutusta - sori.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, minkä hengen olet nielaissut sisällesi mesettämään? Oletko kysynys hengen nimeä? Onko Parhamin henki vai mikä saanut sinut otteeseensa?

        King James
        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure


      • Kuitenkin hyvin Paavali työnsä hoiti, kun teki sinutkin onnelliseksi uskollasi teki sinutkin onnelliseksi:

        "Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, minkä hengen olet nielaissut sisällesi mesettämään? Oletko kysynys hengen nimeä? Onko Parhamin henki vai mikä saanut sinut otteeseensa?

        King James
        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure

        Sinun vihasatsi sen tiedän:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuitenkin hyvin Paavali työnsä hoiti, kun teki sinutkin onnelliseksi uskollasi teki sinutkin onnelliseksi:

        "Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Tämä jäi vielä sanomatta:

        Paavali sai Saatanalta piikin sitä varten, ettei hän pääsisi ylpeilemään Pyhän Hengen omistamisesta.

        Eikä päässytkään.


      • Eikö ensimmäinen piikki vielä tehonnut?

        Oletko varannut jo ajan toista piikkiä varten?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe