Aihe

Kepulaisministeri saa asfaltoidun tien

Anonyymi

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi laittanut rahat edes alueensa koronahoidon tarpeiden kehittämiseen.

• Anonyymi

Pääseehän ambulanssi hänen kotitilalleen nyt nopeammin.

• Anonyymi

Viitasaarella eräs naisihminen oli närkästynyt, kun Teuvo Hakkarainen ei ollut saanut parannuksia terkkarin puutteisiin.

• Anonyymi

Ei ole yksityistie.
      Ei ole mitään rikosta tapahtunut.

• Anonyymi

No nyt Leppä pääsee mukavasti vitostielle ja tilalla vierailevien ei tarvitse kurastaa autojaan hiekkatiellä. Pari naapuriakin saa samalla mukavan yhdystiepätkän. Ihan onnellinen olen Lepän puolesta. Olen iloinen veronmaksaja.

• Anonyymi

no, nyt ei kepun alta tie petä

• Anonyymi

Kepu hypettää sitä tietä?

• Anonyymi

Jotenkin ihmeellistä, sillä muualla muutetaan huonokuntoiset asfalttitiet sorateiksi, kun ei ole rahaa niiden kunnostukseen. Taitaa taas kepu tehdä omat ratkaisut, kun pääsi apupuolueeksi viherkuplaan.

• Anonyymi

Ihan normaalia kepulipeliä. Minä siunaan sinun rötökset, niin sinä siunaat minun rötökset.

Juuri tästä syystä Keskusta ja vihreät sopivat niin hyvin yhteen.

• Anonyymi

no, tännekkin pitäisi saada kepun ministeritä, on senverran tiet reikäsiä

• Anonyymi

Koska määrärahat teiden kunnostukseen ovat tiukilla, olisi oikeus ja kohtuus, että kunnostusrahat myönnettäisiin sellaisiin kohteisiin, joista hyöty olisi mahdollisimman monelle veronmaksajalle. Näin tuskin on tässä Lepän tapauksessa. Kuka tällaisen luvan on myöntänyt.

• Anonyymi

"Joululahjarahoista" ennen riitti jopa Hurstin ruokajakeluun.
      Mitenkäs tänä uonna?

• Anonyymi

Marin on siunannut hankkeen. Tie on tärkeä, Hurstit painukoon vi.........n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      7624
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      118
      7552
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      511
      5980