Auto ei lähtenyt käyntiin. Palaa moottorivalo, akkuvalo ja öljynpaine valo. Öljyt tarkistin oli ok. Radio toimi ja ilmastointi. Akku on suht uusi. Missähän voisi olla vika tuleekohan kallis remppa?
Auto ei käynnisty-moottori/akku/öljynpainevalot palaa?
1
1436
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän tuosta vielä tiedä. Ensimmäinen tarkentava kysymys voisi olla, pyörittikö startti moottoria vai ei? Jos pyöritti niin voi jatkaa miettimällä, onko polttoainetta ja tuleeko moottorille asti (pumppu toimii, letkut ehjät), tuleeko kipinää (jos bensa-auto), onhan moottoritilassa liittimet hyvin kiinni esim. puolan johto? Onko ennen ollut ongelmia vai onko lähtenyt hyvin?
Vikoja voi olla moninaisia, halpoja tai kalliita. Kun kerran moottorivalo palaa, niin luultavasti OBD lukijalla saisi jonkin vikakoodin, joka johtaisi oikeille jäljille. Mutta jos ei ole omaa lukijaa niin sen voi tsekata vasta kun on hinauttanut auton korjaamolle, ellei sitten käy nyt hankkimassa itselle sitä lukijaa. Niitä saa ihan muutamalla kympillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692