Kirsi Alm -Siira namupaketti
Nyt on Kirsi Namusen näköinen tuossa mekossa uutisissa.
12
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mene julkkispalstalle keskkustelemaan Siirasta. Siellä voit vapaasti hehkuttaa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Lopeta viisastelu. Tiedät itsekin että julkkisia koskevat aloitukset käsitellään julkkispalstalla. Taidat itse olla hompsuli kun vedit homokortin esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta viisastelu. Tiedät itsekin että julkkisia koskevat aloitukset käsitellään julkkispalstalla. Taidat itse olla hompsuli kun vedit homokortin esiin.
Oliko nahkaaa
- Anonyymi
Nyt uhriudut.
- Anonyymi
Koville ottaa tuolle " Keskkustelijalle ".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koville ottaa tuolle " Keskkustelijalle ".
Tuskin.
- Anonyymi
Siira on porilainen. Minä olen nuorempana saanut useilta porilaisilta naisilta. Ne ei ole mitenkään kovin osaavia ja kiihkeitä sänkysä, mutta mukavia naisia, ja täysin menettelee nekin tietenkin,
- Anonyymi
Näpsäkän kokoinen ja ne silmät.
- Anonyymi
Sais pikkasen kiristää niitä luomiansa. Tulos sellaiset villit viirusilmät kuin Melanie Trumpillakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sais pikkasen kiristää niitä luomiansa. Tulos sellaiset villit viirusilmät kuin Melanie Trumpillakin on.
Pitää katsoa kympin uutiset .
- Anonyymi
Aina niin mustaks maalatut, että itse silmiä pitää oikein etsiä.
- Anonyymi
Leipooko se ite vain piparia, eikä anna Janille, aika itsekäs.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4244979Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1061894