Olin hieman yli 20v. kun muutin nuorisoasuntosäätiön asuntoon, jossa vuokrasopimus oli määräaikainen eli 35v. asti. No, tuolloin ei sisällä tupakoinnista säännöissä/ sopimuksissa mainittu sanallakaan vaan se oli sallittua. Hoas sitten osti kyseisen talon/kohteen parivuotta ennen kuin vuokrasopimukseni loppui ja totesi muuttoni jälkeen, että kämpässä on tupakoitu sisällä. Asunto maalattiin kuulemma pariin kertaan. En tuolloin tajunnut riitauttaa asiaa, kun laskukin tuli suoraan käräjiltä ilman kuulemistani. En ole koskaan tehnyt vuokrasopimusta HOASIN kanssa jonka säännoissä sisällätupakointi on kiellettyä. Nyt siis tuo 2201,80e suppeassaulosotossa.. Kiitos HOAS.. Ei muuta...
Suppea ulosotto. 2201,80e
53
544
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmaan olit järjestyssäännöt saanut missä kiellettiin sisällä tupakointi. Oliko järkevää menettää luottotiedot.
- Anonyymi
Anteeksi "Anonyymi".
Tässä tarkennukseni sinulle.
Eli Nuorisoasuntosäätiön omistamaan asuntoon johon alunperin muutin ei järjestyssäännöissä sisällätupakointi ollut kiellettyä. Tämä sääntö tuli voiman vasta HOAS:in ostettua kyseisen kohteen. Olin siis kerennyt tupakoida kyseisessä asunnossa jo noin 12-13vuotta.
- Anonyymi
Jos haastemies EI tuonut haastehakemusta niin hae tuomion purkua tai menetytn määräajan palautusta tällä perusteella, ja sitten kiistät asian juuri noilla samoilla perusteilla.
Oikeusaputoimisto auttaa parhaiten vähävaraisia näissä asioissa.- Anonyymi
Anonyymi- Minulle ei haastemies tuonut yhtään mitään,vaan tuomio pistetttiin täytäntöön vailla asianomaista eli minua . Tällaisia päätöksiö tehdään käsittääkseni useinkin. Tapauksestani on tosin jo aikaa olen nyt 42v. Eli 7v. sitten muutin pois. Syljettää tää silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi- Minulle ei haastemies tuonut yhtään mitään,vaan tuomio pistetttiin täytäntöön vailla asianomaista eli minua . Tällaisia päätöksiö tehdään käsittääkseni useinkin. Tapauksestani on tosin jo aikaa olen nyt 42v. Eli 7v. sitten muutin pois. Syljettää tää silti.
Sitten on jo kaikki määräajat menneet umpeen ellei tätä saisi uudelleen auki törkeänä petoksena, mutta oikeusaputoimisto kyllä voi auttaa. Tai sitten jos olet ollut sarauslomalla tms. niin ne myös vaikuttavat asian saamiseksi käsittelyyn uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on jo kaikki määräajat menneet umpeen ellei tätä saisi uudelleen auki törkeänä petoksena, mutta oikeusaputoimisto kyllä voi auttaa. Tai sitten jos olet ollut sarauslomalla tms. niin ne myös vaikuttavat asian saamiseksi käsittelyyn uudelleen.
2000 euroa ei taida kuitenkaan olla törkeä peros 😂
- Anonyymi
Kyllähän nuo kusettaa aina kun vaan onnistuvat. Miksi maksaisivatkaan omat laskunsa itse jos voivat ne maksuttaa jollain muulla kuten asiakkaalla? Pitää olla tarkkana ja tehdä valitus ja riitauttaa asia aina näiden kanssa, jälkikäteen ei tosiaan enää onnistu...
- Anonyymi
Lisäisin vielä että minua yrittivät kusettaa tosiaan takuuvuokran kanssa. Tietysti pienempi summa kuin sinulla mutta kuitenkin eli pimittivät maksua mutta vaadin että se pitää maksaa tilille heti kuten lakikin sanoo. No sen jälkeen tuli selitys että ei ollut siivottu kunnolla ja siksi ei palauteta. No olin ottanut kuvia ennen muuttoa ja muuton jälkeen siivottuna. Lähetin kuvat sähköpostissa ja rahat ilmestyivät tilille seuraavana maanantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäisin vielä että minua yrittivät kusettaa tosiaan takuuvuokran kanssa. Tietysti pienempi summa kuin sinulla mutta kuitenkin eli pimittivät maksua mutta vaadin että se pitää maksaa tilille heti kuten lakikin sanoo. No sen jälkeen tuli selitys että ei ollut siivottu kunnolla ja siksi ei palauteta. No olin ottanut kuvia ennen muuttoa ja muuton jälkeen siivottuna. Lähetin kuvat sähköpostissa ja rahat ilmestyivät tilille seuraavana maanantaina.
Aloitathan oman tarinasi omalla ketjullasi. Ettei synny sekaannusta...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo älyttömäksi menossa jos siivouksestakin joutuu usein pienellä budjetilla muuttava opiskelija ottamaan kuvia.
Tätä menoa kyllä lama tulossa. Heti nyt mulle asenne kasvanut monessa paikassa. Meneeköhän jo huonosti. Ei tehdä töitä vaan mietitään miten asiakkaalta saa nyhdettyä lisää. Laiskottelijatkin juhlivat kun työntekijöiden valvonnasta ja työn laadun seuraamisesta säästellään. Sitten kun useat tekeekin tätä niin ei mietitä edes sen pitkäaikaus seurauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo älyttömäksi menossa jos siivouksestakin joutuu usein pienellä budjetilla muuttava opiskelija ottamaan kuvia.
Tätä menoa kyllä lama tulossa. Heti nyt mulle asenne kasvanut monessa paikassa. Meneeköhän jo huonosti. Ei tehdä töitä vaan mietitään miten asiakkaalta saa nyhdettyä lisää. Laiskottelijatkin juhlivat kun työntekijöiden valvonnasta ja työn laadun seuraamisesta säästellään. Sitten kun useat tekeekin tätä niin ei mietitä edes sen pitkäaikaus seurauksia.Tulevaisuudessa ruokkivien käsien puremista.
Jostain taikaseinästä kaikkialle tulee vaan lisää rahaa (etenkin köyhille opiskelijoille ja vastavalmistuneille). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuudessa ruokkivien käsien puremista.
Jostain taikaseinästä kaikkialle tulee vaan lisää rahaa (etenkin köyhille opiskelijoille ja vastavalmistuneille).Sitten kun asiakkaat kaikkoavat "asiakas on aina väärässä"-asenteen jälkeen, niin sitten kun on liian myöhäistä syytelläänkin toinen toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun asiakkaat kaikkoavat "asiakas on aina väärässä"-asenteen jälkeen, niin sitten kun on liian myöhäistä syytelläänkin toinen toisiaan.
Ensin yhteen ääneen hyvässä yhteisymmärryksessä toitotetaan vielä kuinka asiakkaat ovat väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lisäisin vielä että minua yrittivät kusettaa tosiaan takuuvuokran kanssa. Tietysti pienempi summa kuin sinulla mutta kuitenkin eli pimittivät maksua mutta vaadin että se pitää maksaa tilille heti kuten lakikin sanoo. No sen jälkeen tuli selitys että ei ollut siivottu kunnolla ja siksi ei palauteta. No olin ottanut kuvia ennen muuttoa ja muuton jälkeen siivottuna. Lähetin kuvat sähköpostissa ja rahat ilmestyivät tilille seuraavana maanantaina."
Kohta varmaan tämäkään ei riitä, vaan pitää ottaa videot kun siivoaa ja näyttää, että tämä tahra tai pinta ei nyt kyllä lähde tällä ja tällä.
- Anonyymi
Ilman muuta lasku perään kun rikkonut järjestyssääntöjä tupakoiden asunnossa ja kuka pösilö nykyään enään sisällä polttaa.Katin kontit jos jättää sitten vielä siivoukset ja remontin maksamatta.Mitä sitä enään valittaa jos tuosta kulunut vuosia eikä saa sitten mitenkään asioitansa kuntoon.
- Anonyymi
"Katin kontit jos jättää sitten vielä siivoukset ja remontin maksamatta." Tässä ketjussa on nyt joku toinen anonyymi kirjoittaja?
En ole jättänyt mitään siivouksia/remontteja maksamatta prkl!
Sinä joka haluat sotkea tätä ketjua anonyyminä , vaihdathan nikkisi please.T- xXJokunenxX. - Anonyymi
"rikkonut järjestyssääntöjä tupakoiden asunnossa" Eli Hoasin järjestyssääntöjä? Olin siis tupoinut jo 12-13v kyseisessä asunnossa.. Ennen uusia sääntöjä. Luitko kirjoitustani laisinkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"rikkonut järjestyssääntöjä tupakoiden asunnossa" Eli Hoasin järjestyssääntöjä? Olin siis tupoinut jo 12-13v kyseisessä asunnossa.. Ennen uusia sääntöjä. Luitko kirjoitustani laisinkaan?
Ikävää. Sitten tämän aiemman säännön olisi kyllä pitänyt olla heidän tiedossaan kun ostivat asunnon. Kuulostaa perusteettomalta, etenkin jos lopetit tupakoinnin uuden säännön tullessa.
- Anonyymi
Toisille on tärkeätä ulista ihan ulisemisen vuoksi, vaikkei saavuta sillä mitään.
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
No eihän siinä makselet sen vain kiltisti pois.
Minun ulosottohelvettini on jo kohta ohitse. 1600 euroa ulosotossa kun alkusaldo oli 23000e. Vapaus koittaa. Silloin alkaa oikea elämä! Muutan ulkomaille- Anonyymi
Mallorca. Maybe?
- Anonyymi
Niimpä niin jos henkilö kuvittelee joka 10vuotta polttanu sisällä tupakkai että täysin vailla perusteita korvaukset. 2 vuotta aikaa tavata uusia sääntöjä niin mikäs tässä nyt sitten on ongelma.7 vuotta sitten tapahtunut juttu eikä ihminen saa asioitansa kuntoon.
- Anonyymi
Ensinnäkään en kuvittele mitään. Se vaan on kylmätotuus, että alukasi sai polttaa sisällä ja Hoasin tullessa kuvioihin ei saanut.
Tuolloin oli jo mennyt sen verran aikaa, että jotakin savu/haju haittoja joutuu varmaan poistelemaan uuden asukkaan saapuessa.
Pointtini on siis se, että säännöt muuttuivat matkalla!
Onnettomuus oli jo tapahtunut.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään en kuvittele mitään. Se vaan on kylmätotuus, että alukasi sai polttaa sisällä ja Hoasin tullessa kuvioihin ei saanut.
Tuolloin oli jo mennyt sen verran aikaa, että jotakin savu/haju haittoja joutuu varmaan poistelemaan uuden asukkaan saapuessa.
Pointtini on siis se, että säännöt muuttuivat matkalla!
Onnettomuus oli jo tapahtunut..Niin on se toisaalta ja kyllä itsekki käryytän sätkää mutta menen parvekkeelle. Saa tai ei käryyttää sisällä ni ihan itsen takia ikkunoita auki.Muutakko itse asuntoon missä tupakoitu 10vuotta niin pikkuisen veeittumainen haju.
- Anonyymi
Kuka helvetti nykypäivänä polttaa sisällä.
- Anonyymi
Älä kiroile.
- Anonyymi
"10vuotta polttanu sisällä tupakkai että täysin vailla perusteita korvaukset"
OK? Ei täällä hekassakaan ole sisällä polttaminen järjestyssäännoissä kielletty, paitsi uudiskohteissa. Eli Wtf..?- Anonyymi
Niinpä.
Itse olen asunut nykyisessä asunnossani jo 18 vuotta ja ensialkuun tupakointi asunnoissa oli sallittua. Yhteisissä tiloissa, sisältäen mm. rappukäytävät, se ei ollut, mutta asunnoissa oli. Ainoa sääntö sen suhteen oli, että piti varmistaa, ettei savu kulkeudu asunnosta mitään kautta ympäri taloyhtiötä. Mikä nyt tietty oli sinänsä aika mahdoton asia varmistaa, kyllähän sen rappukäytävään haistoi, kun joku asunnossa asuva poltti asunnossaan kuka nyt mitä lie.
Mutta nyt 2-3 vuotta sitten vuokrasopparit uusittiin yksipuolisesti vuokranatajan toimesta ja nykyään tupakointi on kielletty myös asunnoissa ja ylipäätään kaikkialla taloyhtiön alueella poislukien 3 pihalla sijaitsevaa tupakointipaikkaa.
Isännöitsijä kävi luonani kolmisen vuotta sitten, kun minulla tuli 15v taloyhtiön asukkaana täyteen ja hän toi kiitoksena jonkun lahjakortin ym pitkäaikaisesta vuokrasuhteesta ja silloin hän kysyi aika tiukastikin, että sinähän olet polttanut täällä sisällä?
Vastasin että joo, silloin poltin joskus, kun se oli vielä sallittua, mutta kiellon jälkeen en ole polttanut henkostakaan sisällä. Ja asia jäi siihen, vielä kun minulla sattuu olemaan vanhat säännöt tallessa, missä erikseen sanotaan sanatarkasti näin: "Asunnossa sisällä tupakointi on sallittu, kunhan asukas hulehtii siitä, ettei savu kantaudu muihin asuntoihin tai taloyhtiön yleisiin tiloihin kuten rappukäytävään".
- Anonyymi
Jos asunnosta joudutaan pinnat uusimaan vuokrasuhteen päätyttyä, niin se on ihan sama onko tupakointia erikseen kielletty vuokrasopimuksessa.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole automaattisesti noin. Normaali kuluminenkin taitaa olla sinulle tuntematon käsite.
- Anonyymi
Et kai vaan ole näistä vääristä ohjeista taloudellista hyötyä saava? Nuoremmat älkää uskoko! Ehkä tämä ei ole kyllä muutenkaan paras paikka hankkia asiasta luotettavaa tietoa.
- Anonyymi
Sisällä tupakointi ei ole normaali kulumista, mistä aiheutuu korvausvelvollisuus. Sama jos sinulla on lemmikki ja sen saa ottaa, niin vastaat sen aiheuttamista vahingoista, joita ei voida katsoa kuuluvan normaalin kulumisen piiriin.
- Anonyymi
Ei pidä automaattisesti paikkaansa. Asuntojen jotka tämän sallivat tulee hyväksyä näiden aiheuttama lisä kulumiseen (tiettyyn rajaan asti tietenkin).
- Anonyymi
"Sisällä tupakointi ei ole normaali kulumista, mistä aiheutuu korvausvelvollisuus. Sama jos sinulla on lemmikki ja sen saa ottaa, niin vastaat sen aiheuttamista vahingoista, joita ei voida katsoa kuuluvan normaalin kulumisen piiriin."
Teitkö tuon päätöksen?
- Anonyymi
En kyllä itse tupakoisi sisällä, mutta valitettavasti aiemmin Hoas:in halpoihin vuokriin tyytyväisenä joudun näillä näkymin allekirjoittamaan tämän ketjun väitteet:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/5846482/hoas-rahastaa
Saa nähdä miten valitus etenee. - Anonyymi
Ei nykyään enään polteta sisällä,itsekki käryytän sätkää parvekkeella.Jos tulee kielto parvekkeella tupakoinnista niin käytän nikotiinipusseja.
- Anonyymi
Junttien on vaikea ymmärtää,että ne käryt änkeää sieltä parvekkeelta muiden asuntoihin.Ei ne muuten juntteja olisikaan .
- Anonyymi
Ja sitten jos tällainen jatkuu nykyään eikä puututa, niin voivat opinnotkin keskeytyä taloudellisten vaikeuksien takia. Sitten ihmetellään pian osaaja pulaa.
Pahimmillaan tulee vielä luottotiedottomia ja mt-ongelmien takia työkyvyttömiä lisää.- Anonyymi
Sitten vielä rehelliset työntekijät tai yrittäjät kärsivät siitä jos epärehelliset työntekijät tai alihankkijat ylilaskuttavat opiskelijoita. Rehelliset työntekijät saattavat lähteä ja yritykset häviävät kilpailussa hinnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä rehelliset työntekijät tai yrittäjät kärsivät siitä jos epärehelliset työntekijät tai alihankkijat ylilaskuttavat opiskelijoita. Rehelliset työntekijät saattavat lähteä ja yritykset häviävät kilpailussa hinnoista.
Tällaiset työntekijät paskovat omaan petiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiset työntekijät paskovat omaan petiinsä.
Juurikin näitä sitten;
"En minä mitään yliveloitusta tee. Nämä ikäihmiset, luottotiedottomat, mt-ongelmaiset jne. ovat vain jatkuvasti väärässä. Tärkeintä etten minä sitä valitusta saa tai olen juridisesti oikeassa kun vaan syyttelen asiakkaita."
Sama kuin huonoja ravintola arvioita yritettäisiin vain kumota haukkumalla asiakkaiden arvioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näitä sitten;
"En minä mitään yliveloitusta tee. Nämä ikäihmiset, luottotiedottomat, mt-ongelmaiset jne. ovat vain jatkuvasti väärässä. Tärkeintä etten minä sitä valitusta saa tai olen juridisesti oikeassa kun vaan syyttelen asiakkaita."
Sama kuin huonoja ravintola arvioita yritettäisiin vain kumota haukkumalla asiakkaiden arvioita.Tai sitten kaikki onkin jonkun rehellisen tai ahkeran kollegan syytä (jonka kanssa ei tulla toimeen kun se aina valittaa jostakin.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten kaikki onkin jonkun rehellisen tai ahkeran kollegan syytä (jonka kanssa ei tulla toimeen kun se aina valittaa jostakin.)
Ja sitten voi tulla kärjistettyjä selityksiä joiden luullaan vaan kumoavan sana sanaa vastaan tilanteita. Kun työntekijä alkaakin kertovan esim. vanhan naisen olleen huonokuuloinen ja varmaan dementoitunut. Työntekijähän on vaan itse uskottavampi kuin tämä toinen. Asiakas ei ehkä kuullut tai ymmärtänyt mitä tilasi. Tämähän jää tähän. Mutta ups työntekijänhän piti selittää kaupantekohetkellä niin, että saa itse kuvan ja varmistaa, että huonokuuloinen kuulee riittävän hyvin jne.
Sama kuin raiskaaja selittäisi uhrin olleen liian tukevasta humalassa sammuneena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten voi tulla kärjistettyjä selityksiä joiden luullaan vaan kumoavan sana sanaa vastaan tilanteita. Kun työntekijä alkaakin kertovan esim. vanhan naisen olleen huonokuuloinen ja varmaan dementoitunut. Työntekijähän on vaan itse uskottavampi kuin tämä toinen. Asiakas ei ehkä kuullut tai ymmärtänyt mitä tilasi. Tämähän jää tähän. Mutta ups työntekijänhän piti selittää kaupantekohetkellä niin, että saa itse kuvan ja varmistaa, että huonokuuloinen kuulee riittävän hyvin jne.
Sama kuin raiskaaja selittäisi uhrin olleen liian tukevasta humalassa sammuneena.Sitten tuleekin näitä. "Hei eikö sen mummon tai mt-ongelmaisen voi hoitoon, edunvalvontaa".
Ups eiks ne kaikki valitukset kumoutuneetkaan. Mummo saakin niiden tekemiseen lisä apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tuleekin näitä. "Hei eikö sen mummon tai mt-ongelmaisen voi hoitoon, edunvalvontaa".
Ups eiks ne kaikki valitukset kumoutuneetkaan. Mummo saakin niiden tekemiseen lisä apua.Syrjintä ja tuollaiset selitykset eivät ole sallittuja.
Ei voi ruveta oikeudenkäyntejä vain steretypioiden selittämisellä käymään. Tyyliin "remontti mieshän nyt näistä enemmän tietää kuin ensiasunnossa asuva mistään mitään tietämätön nuori poika, jolla ei ole enää äitiäkään siivoamassa" paskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syrjintä ja tuollaiset selitykset eivät ole sallittuja.
Ei voi ruveta oikeudenkäyntejä vain steretypioiden selittämisellä käymään. Tyyliin "remontti mieshän nyt näistä enemmän tietää kuin ensiasunnossa asuva mistään mitään tietämätön nuori poika, jolla ei ole enää äitiäkään siivoamassa" paskaa.Kärjistys:
"Eiks tää oikeuden käynti menekään niin, että arvioidaan vaan että kumpi on luotettavampi. (Nythän on) luottotiedotkin menettänyt tai velkainen ja on mt-ongelmia (juuri äsken hermoromahdus, ehkä oli jo aiemmin nämähän saa hakea jostakin, vaikka vanhatkin sieltä Vastaamosta)."
- Anonyymi
Ja sitten vielä vinkki jos on tämän ideologian omaavia yrityksiä. On myös ihmisiä, joilla on varaa ja halua maksaa. He tosin odottavat sitä vastinetta (työtä) rahalleen.
Voisi olla kotimaan hyvinvoinnille ja taloudelle, sekä viennillekin hyväksi, että keskitytään enemmän sellaisiin.
Oikeistolaisemmassa maassa kuulin usein haukkuja "small talk":ina joiltakin yrittijiltä, niistä yrityksistä, jotka;
yritys; "eivät löydä työntekijöitä", vastaus; "No mikä mättää s*tana, eivätkö he maksa, minä ainakin ... Onko paska työympäristö minä ainakin .... "
yritys; "Menee huonosti. Liian vähän asiakkaita", vastaus "No eikö ne osaa mitään. Minä ainakin .... Onko ne s*tana näitä kusettajia tai halpatyövoiman käyttäjiä."
Sitten samaan malliin lopuksi "no lopettaisivat jos eivät osaa".- Anonyymi
No myönnän, että meni vähän viereen aloituksesta. Pohdin vaan yhteiskunnallisia vaikutuksia tämän kaltaisista tilanteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No myönnän, että meni vähän viereen aloituksesta. Pohdin vaan yhteiskunnallisia vaikutuksia tämän kaltaisista tilanteista.
Voi olla lyhyellä aikavälillä voitollista "kitistä" uutisissa puuttuvista, huonoista työntekijöistä ja olosuhteista jne. Suomessa, että saa yhteiskunnalta apua.
Huomioikaa haittapuoli. Kaikkialla maailmassa ei ymmärretä tätä asennetta ja ei toimi kaikilla aloilla.
- Anonyymi
Onko suosituksia?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18557078/hyva-lakimies-paakaupunkiseudulta - Anonyymi
En kyllä kohta ihmettele enää sitä oikeaa ilkivaltaa rapuissa jos/kun tällaista tapahtuu. Siitä saa kuvan, että asunnot täynnä pahempia tapauksia.
- Anonyymi
Peileihin kaivertelua ym.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346