Törttöillään ja rikkotaan lakia liikenteessä. Alla ei ollut edes ympäristöystävällinen auto. Miksi ei polkupyörä ja yleiset kulkuneuvot kelpaa? Oliko pylly kipeä vai?
Haaviston sokea piste.
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
eikö sillä ole patteriautoa johan on kummallinen vihreä...mutta niinhän vihreillä poliitikoilla on tapana puhutaan toista ja tehdään sitten toisin. Pääasia että saadaan kansalta rahat pois itselleen lisää liksaa ja loput sitten jaetaan ulkomaille.
- Anonyymi
Eduskunnan pitäisi hankkia vihreille politikoille sähköauto ja joillekin myös tuoli
- Anonyymi
Polkuauto olisi hyvä, auttaa muistisairauksiin.
- Anonyymi
Haaviston pitää käyttää romutuspalkkiota ja vaihtaa autonsa sähköpyöriin.
Näin tekee OIKEA vihreä! Tekoja eikä vain puhetta! Onko Haavisto vihreidenkin lakien yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714