Huoöno liike takuu ei korvaa

Anonyymi

Ostin vw golf vm 97 juuru liikestä autossa syttyi mootorin häiriö valo jo koti matkalla ja laturin hina vinkui nyt myös soitin liikeseen sanoi että korjaa itse autosi eivät maksa mitään vaikka 6kk takuu pitäis olla ymmärrän että ei uusi auto mutta kuitenki huijausta tuo on. annoin vaihdosa hyvän nissan sunnyn toki huijasib liiketä sen verran että kylmänä se ei meinaa lähteä käyntiin kuitenkin minä yksityinen liike on liike

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeinkirjoituksen horjuvuudesta päätellen myyjä on laskenut ettei tuollainen tyyppi osaa vaatia takuusta mitään ja tyytyy selityksiin.

    • Anonyymi

      Hei 150 euron autossa ei voi olla kalliita vikoja,,,,,itse sain kuitenkin tuollaisesta katsastetusta 97 mallin ventosta

    • Anonyymi

      Niin, 24 vuotta vanha auto ei ole uusi!
      Ja taas: Virhevastuu ei ole sama asia kuin takuu!
      Kumma, ettei tämä muutamilla hemmoilla mene jakeluun!

    • Anonyymi

      Ei yksityinen välttämättä pääse vastuustaan vaihdon jälkeen.
      Esimerkiksi jos jokin turvallisuuteen vaikuttava laite tai osa on korjattu "kikkakakkosella".
      Kun onnettomuus sattuu, tutkijat tutkivat mitä se johtuu. Jos todetaan ettei jotain korjausta ole tehty oikein tai selvästi harkiten tehty väärin, vastuu on korjauksen tekijällä.

      On nyt oikeasti erotettava sanat "virhevastuu" ja "takuu".
      -Virhevastuuseen sisältyy yleensä aina omavastuun ja koskee vain määrättyjä osakokonaisuuksia.
      -Takuu sanana on niin vahva, ettei korjauksesta jää kustannuksia asiakkaalle.
      Sitä ei yleensä myönnetä käytetyille ja varsinkaan näin vanhoille autoille.
      t. RMB54

    • Anonyymi

      Minä maksoi 700 euros tuosta auttsa. Nyt minö purka kaupan olen tehny siihen 100e korjausts myyjän pitää maksaa mibulkr 1500e ayrosra ei maksa täysi huijari auti parempi mitä oli ku tein korjausta miksi myyjö ei ota autoa takaisin 1500e ei ymmarrä

      • Anonyymi

        Höpöhöpö🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe