ONKO JUMALA TODELLA SANONUT?

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

EI SUINKAAN, VAAN
Kuulkaa siis, minä lähetän teidän luoksenne paaveja, kardinaaleja, patriarkkoja, metropolitiikkoja. arkkipiispoja, piispoja, pappeja. evankelistoja, saarnaajia, lähetyssaarnaajia, julistustyöntekijöitä, johtomiehiä, hoitomiehiä, lähetysmiehiä, jotka kaikki ovat Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

"Ottakaa siis heidät Herran palvelijana iloiten vastaan ja kunnioittakaa heidän kaltaisiaan!
Osoittakaa kaikille arvonantoa, rakastakaa uskonveljiä, pelätkää Jumalaa, kunnioittakaa keisaria. Joka on kaikkien yläpuolella

Palvelijat, kunnioittakaa isäntiänne ja olkaa heille kuuliaisia, ei ainoastaan hyville ja lempeille, vaan myös epäoikeudenmukaisille.

Olkaa te puolestanne kuuliaisia heille ja kaikille, jotka työskentelevät ja näkevät vaivaa yhdessä heidän kanssaan ja teidän parhaaksenne."

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SE on tämän maailman jumala, joka sanoo: Ei suinkaan, vaan.

      "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. "

      Näin on käynyt tässäkin maassa:

      "Ellei profeettoja ole, kansa villiintyy, onnellinen se, joka Herran lakia seuraa. "

      • Saatanalla on sama kaava vuodesta toiseen kaikille.

        Tämä sama, jolla ensimmäisen herätyskouksenkin ihmiset hurmasi. Ensin naisen, ja nainen hurmasi miehen.

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

        Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
        Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

        Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
        Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

        Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."


    • Anonyymi

      Teuvo, yksi asia sinun kirjoituksissasi on kristallinkirkasta ja sellkeää: se, että näet Jeesuksen ja Paavalin saarnojen täydellisen erilaisuuden. Minua ihmetyttävät ne ihmiset, jotka vääntävät Jeesuksen ja Paavalin sanoman samanlaisiksi, kun ne kerta kaikkiaan eivät sitä ole.

      Jeesus edellytti täydellistä kuuliaisutta, ristin kantamista, oman elämänsä vihaamista ja kaiken muun kuin Hänen hylkäämistä ja sanoi, että tie on kaita ja portti ahdas.

      Paavali julisti, pelkkä usko Kristukseen ILMAN tekoja riitti vanhurskauttamaaan syntisen.

      • Kiitos, että edes yksi ihminen ymmärtää, miksi Kristus, Isänsä ehdotuksesta valitsi minut jatkamaan hänen työtään näiden Saatanalle heitettyjen pappien, vuohipukkien, koirien ja sikojen maailmassa.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Synagogissa ja rosvojen luolissa en enää ole ruoskittavana:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni


      • Ristiretkiä tehdään myös ajan hengen mukaan etänä ja verettöminä:

        "Jokainen,
        joka vihaa veljeään,
        on murhaaja,
        ja te tiedätte,
        ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos, että edes yksi ihminen ymmärtää, miksi Kristus, Isänsä ehdotuksesta valitsi minut jatkamaan hänen työtään näiden Saatanalle heitettyjen pappien, vuohipukkien, koirien ja sikojen maailmassa.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Synagogissa ja rosvojen luolissa en enää ole ruoskittavana:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

        "Kiitos, että edes yksi ihminen ymmärtää, miksi Kristus, Isänsä ehdotuksesta valitsi minut jatkamaan hänen työtään näiden Saatanalle heitettyjen pappien, vuohipukkien, koirien ja sikojen maailmassa."

        Mikään ei ole niin warmaa, kuin se, että Jeesus sanoo sinulle, etten tunne sinua.
        Hän ei todellakaan ole laittanut sinua haukkumaan ja räkyttämään, kuin pahainen rakki kaikille ihmisille.
        Teuvo, tee parannus ja anna Jeesuksen pestä sinut synneistäsi !!!

        T: U.m


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kiitos, että edes yksi ihminen ymmärtää, miksi Kristus, Isänsä ehdotuksesta valitsi minut jatkamaan hänen työtään näiden Saatanalle heitettyjen pappien, vuohipukkien, koirien ja sikojen maailmassa."

        Mikään ei ole niin warmaa, kuin se, että Jeesus sanoo sinulle, etten tunne sinua.
        Hän ei todellakaan ole laittanut sinua haukkumaan ja räkyttämään, kuin pahainen rakki kaikille ihmisille.
        Teuvo, tee parannus ja anna Jeesuksen pestä sinut synneistäsi !!!

        T: U.m

        Saatanan suurta ilosanomaa julistat.

        Voisit kyllä kutsua Jeesuksen Kristuksenkin taivaasta, että saisit hänet parantaa ja pestä puhtaaksi vaikka minun veressäni, kun tulet siskosi pojan kanssa sitä vuodattamaan, koska
        minäkin olen perillinen:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuollaiselle

        Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'


    • Anonyymi

      Jumala on sanonut, että kaikkien tulee tehdä työtä leipänsäeteen otsa hiessä.
      Siivellä eläjät saavat kuolla nälkään.
      Pentti Linkola on sanonut, että pakolaiset tulee hukuttaa. Turha nussiminen, siittäminen, lopettaa.
      Jumala on sanonut naiminen ja naittaminen on tuhoon tuomittua. Alkoholistit ja huumeen käyttäjän poltetaan helvetin tulessa.

      • Mitä Jumalaan tulee, on kysymyksessäsi vain yksi oikein, muuta väärin.


      • Linkolako on sinun jumalasi?

        Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

         "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 
        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.
        Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.
        Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.
        Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille:
        'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        Vuohet puolustautuvat - mutta turhaan:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

         "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • Anonyymi

      (((5Moos. 30:6 Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
      Jesaja:
      65:1 Minä olen suostunut niiden etsittäväksi, jotka eivät minua kysyneet, niiden löydettäväksi, jotka eivät minua etsineet; minä olen sanonut kansalle, joka ei ole otettu minun nimiini: Tässä minä olen, tässä minä olen!Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni uppiniskaista kansaa kohden, joka vaeltaa tietä, mikä ei ole hyvä, omain ajatustensa mukaan; kansaa kohden, joka vihoittaa minua alinomaa, vasten kasvojani, uhraa puutarhoissa ja suitsuttaa tiilikivialttareilla.
      Jer. 4:4
      Ympärileikatkaat teitänne Herralle, ja pankaat teidän sydämenne esinahka pois, te Juudan miehet ja Jerusalemin asuvaiset; ettei minun julmuuteni pääsisi vallallensa niinkuin tuli, ja niin palaisi, ettei yksikään sitä sammuttaa taida, teidän pahuutenne tähden.)))

      • RAAMATTU ON TOTTA

        Minun sydämeni ympärileikattiin tammikuun viimeisenä viikonloppuna 1988.

        Ja sydämeni kaksi ohutta suonta ohitusleikattiin vuonna 2012.

        Onneksi Jumala oli oikeaan jalkaan laittanut yhden 60 senttiä pitkän suonen siltä varalta, ettei tarvinnut mitään tekosuonia laittaa, eikä tekoverta juottaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        RAAMATTU ON TOTTA

        Minun sydämeni ympärileikattiin tammikuun viimeisenä viikonloppuna 1988.

        Ja sydämeni kaksi ohutta suonta ohitusleikattiin vuonna 2012.

        Onneksi Jumala oli oikeaan jalkaan laittanut yhden 60 senttiä pitkän suonen siltä varalta, ettei tarvinnut mitään tekosuonia laittaa, eikä tekoverta juottaa.

        Huonostipa oli jumala sinutkin kursinut kasaan kun piti kirurgin heti parannella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonostipa oli jumala sinutkin kursinut kasaan kun piti kirurgin heti parannella.

        Älä muuta sano.

        Se kai johtui siitä, kun olin synnistä syntynyt pelkäksi ihmisten haukkumaksi äpäräksi.

        Ei se ollut heti, vaan 75 vuoden kuluttua syntymästäni. Olinhan niistä suonista ehtinyt jo luovuttaa omaa vertakin yli 200 kertaa.

        Sen kyllä Veripalvelun naiset monta kertaa .

        Hyvää se veri oli, kun sitä piti joka toinen kuukausi käydä luovuttamassa.


    • Anonyymi

      Jumala ei ole sanonut koskaan yhtään mitään.

      • Ei sinulle eikä myöskään papeille, siitä sain ensimmäisen todistuksen jo yli 30 vuotta sitten:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi.

        Kymmenien pappien kanssa olen puhunut, ja kaikki ovat samaa mieltä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei sinulle eikä myöskään papeille, siitä sain ensimmäisen todistuksen jo yli 30 vuotta sitten:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi.

        Kymmenien pappien kanssa olen puhunut, ja kaikki ovat samaa mieltä.

        VALEHTELET KAIKKIVALTIASTA JUMALAA PILKATEN!
        Opettele esiintymään saatanaa jumala palvelvana rehellisti sillä KAIKKIVALTIAITA että laittomuuden kristittynä palvele vaan todellisten herranne raamatun mukaan ovat tässä:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Jeesuksen sanat ovat Henki ja Elämä.
      Jeesus ei lukenut Uutta Testamenttia ollenkaan.
      Jeesus ei käskenyt lukemaan Paavalin tulkintoja ja selityksiä, vaan VT:n totuuksia, ja omia puhumiaan totuuksia. Ne riittää ihmiselle oikean uskonkuuliasuuden aikaansaamiseksi.
      Teuvo Suni on saanut niin voimakasta Jumalan totuutta julistaakseen, että riivatut lahkolaiset ovat hänen kimpussaan jopa tappouhkauksin.
      Uskon, että Teuvo on Jumalan lähettämä oikea profeetta tälle ajalle julistamaan totuutta ihmisille todistukseksi. Ja sitten tulle loppu.

      ei-lahkolain

      • Kiitos! On mukava nähdä sinuakin, vaikka en näe mutta kuin ei-lahkolainen, jonka kyllä tunnistaa sanoista, kuten Jeesuksenkin. Vaikka onkin etänä, kuten Jeesuskin.

        Eihän Jeesus Uutta testamenttia voinut lukea, kun hän sanoillaan ja teoillaan sitä vasta maailmaan toi. Siksi hän sanoikin:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
        En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Hän jätti perinnöksi tälle maailmalle vain Isänsä kymmenen käskyä ja profeettojen ilmoitukset.

        Koska kaikki muut hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Hesekielin ennustus
        pappien kohtalosta alkoi 1987 vuotta sitten toteutua.

        Heidän rosvoluolien tuho vielä odottaa toteutumistaan:

        "Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki.
        Aloittakaa minun temppelistäni.
        Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla."

        Tuo merkki ei ole kaulassa roikkuva risti. vaan Pyhä Henki.


      • Anonyymi

        siinä tapauksessa Teuvo on laittomuuden jumalan asialla niinkuin sinäkin...
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        ...JOS ET PYSTY NÄITÄ KRISTITTYJEN RIKOKSIA OSOITTAMAAN KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIAAN JUMALAN TAI/JA KAIKKIVALTIAAN JEESUKSEN ASETTAMISIKSI LAITTOMUUKSINA:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        Noihin rikosiin syyllistyneiden joukoissa ei ole yhtää näistä, eikä näiden edustajia;
        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin"


    • Anonyymi

      Jumala on sanonut hävittävänsä kaikki vääruskoiset, vihreille, puna-, vasureille se tietää täystuhoa. Jumala on lähettänyt Sanna Marinin tuhoamaan, "viruksenleviämistä ei voida estää, eikä ele tarkoituskaan estää"

      • Voi miesparka, vai ämmäin tarujen kertojako olet?
        Älä sotke näitä Saatanan valtakunnan puolueita, Taivaan valtakunnan puolueisiin.

        Joita on vain kaksi:
        Oikealla olevat lampaat ja vasemmalla olevat vuohet,

        Eivät sinisiä ruiskukkia eivätkä punaruusuja.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voi miesparka, vai ämmäin tarujen kertojako olet?
        Älä sotke näitä Saatanan valtakunnan puolueita, Taivaan valtakunnan puolueisiin.

        Joita on vain kaksi:
        Oikealla olevat lampaat ja vasemmalla olevat vuohet,

        Eivät sinisiä ruiskukkia eivätkä punaruusuja.

        Viisastelehan kovasti että saat seuralaisia mukaasi....

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Tässä raamatullinen totuus kristittyjen laittomuuden herroista:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        ja
        Jos olet eri mieltä, niin todista kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan tai/ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaneen käskyn tai luvan tappaa ja tapaattaa vielä 2000-luvulla syyttämiä lapsia kristittyjen rovioilla:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot


    • Anonyymi

      laittomuutta kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Pyhään Nimeen edustaville on tuomio raamatussa jo annettu.
      Joten tietoisesti palvelette ja eksytätte toisia palvelemaan laittomuuden herroja;
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      --
      YRITÄT TODISTAA NÄMÄNKIN kristittyjen laittomuuden rikoksia Kaikkivaltiaan määräämiksi MUTTA kristittyjen herroja edustavia olette;
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

    • Anonyymi

      Teuvo, olet raamatun mukaan täysin paljastanut itsesi laittomuuden asiamieheksi!
      Ilmeisti saat siitä rahallista palkkaa mutta armoa tuskin Kaikkivaltiailta saat...
      ...korkeintaan tämän lupauksen verran:
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Niin sanoi lähettäjäni Jeesus Kristuskin sinun kaltaisista ihmisistä:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin sanoi lähettäjäni Jeesus Kristuskin sinun kaltaisista ihmisistä:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Sunnuntai 10.1 pakkasta -16.5°.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntai 10.1 pakkasta -16.5°.

        Ja koko maailma on edelleen Pahan vallassa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ja koko maailma on edelleen Pahan vallassa.

        Niinpä, ainakin mitä tulee koronan leviämiseen ym.


      • Anonyymi

        Näin määrittelee Wikipedia synagogan.
        "Synagoga (kreik. συναγωγή, synagôgê, ’kokouspaikka’) on juutalaisten yhteisöllinen rakennus, jossa järjestetään jumalanpalveluksia ja rukoushetkiä sekä opetus- ja kerhotoimintaa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin määrittelee Wikipedia synagogan.
        "Synagoga (kreik. συναγωγή, synagôgê, ’kokouspaikka’) on juutalaisten yhteisöllinen rakennus, jossa järjestetään jumalanpalveluksia ja rukoushetkiä sekä opetus- ja kerhotoimintaa."

        Näin sanoi Jeesus Kristus:

        "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat! "

        He sanoivat olevansa juutalaisia, koska Jumala valitsi ensimmäiseksi tämän kansan.


    • Anonyymi

      Nostetaas tämä keulille, niin eiköhän synny liikettä palstalle...

      • Entä miten oma liikkeesi luonnossa, vai oletko sinäkin verellä höystetty sohvaperuna?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe