Aihe

Mikä on taksinkuljettajien minimipalkka?

Anonyymi

Kannattaako esim 15e/tunti ajaa taksia vai tienaatteko enemmän?
Autoa nyt kaikki osaa ajaa, joten sen kummempaa vaatimusta alalle ole.

20

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maahanmuuttaja taustaiselle ei kelvannut pankkikortti, tivasi vain setelirahaa, otti mieluummin rahana vaikka jäi 12 € puuttuumaan, koko ajon summa oli 38,40 €, että semmosta 3pv sitten.

• Anonyymi

Oma oli valintasi. Miksi menit kamelikuskin kyytiin. Taidat olla hieman vajaa, kun et osaa valita kunnollista palvelua.

• Anonyymi

Niinpä. Miksi pitää lähteä matujen kyytiin? Jokainen tervejärkinen kiertää ne kaukaa.

• Anonyymi

Kyse ei ole autolla ajamisesta. Koska et sitäkään tajua, niin et sovi alalle. Pysy kelan listoilla vaan, se on kaikille parempi.

• Anonyymi

Taidat itse olla Kelan listoilla kun sosiaaliset taidot ovat tuolla tasolla. Alottajan mainitsemaa 15 €/tunti palkaa ei taksiautoilija saa, mutta kympin yli olen päässyt. Suosittelen tätä työtä, jos pitää autoilusta. Ja autolla ajoahan tämä on ainakin pienemmällä paikkakunnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla Kelan listoilla kun sosiaaliset taidot ovat tuolla tasolla. Alottajan mainitsemaa 15 €/tunti palkaa ei taksiautoilija saa, mutta kympin yli olen päässyt. Suosittelen tätä työtä, jos pitää autoilusta. Ja autolla ajoahan tämä on ainakin pienemmällä paikkakunnalla.

Kylässäsi ei tietenkään vaadita mitään, ei edes ajotaitoa, kun siellä ei ole liikennettä. Oikeissa kaupungeissa on pakollista osata erikoisryhmien kuljetus, ensiapu ja kuskilla on oltava laatusertifikaatit. Eli pysy vain peräkammarissa, ettet jää sporan alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylässäsi ei tietenkään vaadita mitään, ei edes ajotaitoa, kun siellä ei ole liikennettä. Oikeissa kaupungeissa on pakollista osata erikoisryhmien kuljetus, ensiapu ja kuskilla on oltava laatusertifikaatit. Eli pysy vain peräkammarissa, ettet jää sporan alle.

Mikä on sinun mielestäsi "oikea kaupunki"? Joku Helsingin tyylinen junttilako? Hah hah, salli minun nauraa.

• Anonyymi

Ansiot ovat ihan itsestä kiinni. Osaava ja ahkera kuski tienaa alalla omaisuuksia. Parhaat reitittäjät palkitaan. Kyse on siis reitittäjän taidoista. Hyvä reitittäjä ajaa halvemmalla kuin muut, ja asiakkaat hyppivät taksiin ovista ja ikkunoista.

T. ViidenTähdenUber

• Anonyymi

Jos joku maksaa 15€/h nyt korona aikaan varsinkin, kannattaa mennä kiljuen töihin, voi sitten ajaa sen 1 keikka/pari tuntia ja laiskotella loppuajan. Ei tule kyllä moista firmaa löytymään...

• Anonyymi

Jos joku ei maksa, niin kannattaa hakea palkkaturvasta. Lakisääteinen palkka on aina maksettava. Jos provisiosta ei kerry kohtuullista ja tavanomaista palkkaa, niin se on silti maksettava. Toinen vaihtoehto on mennä vankilaan ihmiskaupan harjoittamisesta. Ihmiskaupaksi luokitellaan hyväksikäyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku ei maksa, niin kannattaa hakea palkkaturvasta. Lakisääteinen palkka on aina maksettava. Jos provisiosta ei kerry kohtuullista ja tavanomaista palkkaa, niin se on silti maksettava. Toinen vaihtoehto on mennä vankilaan ihmiskaupan harjoittamisesta. Ihmiskaupaksi luokitellaan hyväksikäyttö.

Hui sentään, kyllä nyt pelottaa.

• Anonyymi

Onko oikeasti noin huonot palkat, eihän toi hommana paljoa älykkyydeltä vaadi mutta kuka nyt itteänsä ilmatteeksi jakaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui sentään, kyllä nyt pelottaa.

Vouti ulosmittaa mielellään sinultakin auton ja myy pois, jotta palkat tulee maksettua. Epävarmaa on jääkö siitä mitään rahoitusyhtiön velkojen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikeasti noin huonot palkat, eihän toi hommana paljoa älykkyydeltä vaadi mutta kuka nyt itteänsä ilmatteeksi jakaa?

Mikä tavallinen homma jotain erityistä vaatisi, ei mikään. Siksi ne ovat tavallisia töitä.

• Anonyymi

Tällä hetkellä Helsingissä 3,6 €/h istumisesta Mesessä.

• Anonyymi

Onhan se vielä liikaa. Aja halvemmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se vielä liikaa. Aja halvemmalla.

Aina kannattaa ajaa halvemmalla. Sehän on paras keino saada hyvää palkkaa.

• Anonyymi

Kyl siellä pitäis löytää niitä maksavia asiakkaitakin, vai meinastiko ihan vaan yksikses sompailla isännän mersulla ja saada siitä palkkaa, tampio?

• Anonyymi

Isännän työ on hankkia asiakkaat. Kuskin työ on ajaa sovitut ajot. Kuvittelitko, että kuskin tehtävä on pyörittää koko firmaa vai, hankkia, asiakkaat, sopia ajot ja vielä ajaa ne, oletko vajakki?
        Kyllä sen auton voi hakea osamaksulla tai liisarilla kuka hyvänsä. Ei siihen mitään loisivia isäntiä tarvita, jos ei muuhun pysty.

• Anonyymi

Maksetaanko siitä löhöämisestä oikein palkkaakin, en ainakaan maksaisi eikä pitäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11467
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      149
      8323
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6662
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      3879
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      170
      2620