Sairaaloiden ilmoittautuminen

Anonyymi

Seisotaan jonossa ja kerrotaan henkilötiedot niin että kaikki takana olevat kuulee henkilötunnuksen ja muut tiedot. Tästä tulee paljon valituksia.

Toisen henkilötunnusta voidaan käyttää rikollisiin tarkoituksiin.

Tämä voitaisiin estää sellaisella hiljaisuuskuvulla mitä käytettiin salainen agentti 86 tv sarjassa.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eli yksi jonottaja ja vastaanottaja olisi aina äänieriössä ei muut kuulisi puhetta.

    • Anonyymi

      Omaa hölmöyttä mennä johonkin sairaaloihin. Ne pitäisi lakkauttaa muutenkin ja antaa luonnonvalinnan hoitaa tehtävänsä. Ihmisiä kun on maapallolla aivan liikaa kestävää kehitystä silmällä pitäen.

      • Anonyymi

        Juuri tästä ihmismäärän rajoittamisesta (luonnon tavalla) minä olen yrittänyt täällä ihmisiä valistaa. Mutta hyvin harva sitä tuntuu ymmärtävän. Syytetään vaan pahantahtoisuudesta, ja kuoleman ihannoinnista.


    • Anonyymi

      Kävin kuukausi sitten sairaalassa. Heti sisään päästyä näytin automaatille henkilökorttia. Kone sylkäisi ohjeen minne mennä. Kun tulin oikealle osastolle niin näytin taas automaatille korttia. Sitten istumaan ohjeessa olevaan odotustilaan. Odottelun jälkeen taululle ilnestyi ohjeessa oleva numero ja huone minne mennä. Samalla lääkärikin ilmestyi ovelle ja huusi nimeäni.

      En minä ainakaan huomannut siinä mitään ongelmaa. Olenko vanhanaikainen kun en osaa hävetä nimeäni?

      • Anonyymi

        Samoin minäkin Seinäjoen sairaalan silmäosastolla. Ei sielläkään hetuja kailotettu mistään ämyristä.


      • Anonyymi

        "En minä ainakaan huomannut siinä mitään ongelmaa."

        Television alueuutisisissa vaan sanottiin, että on paljon valitettu, että joutuu puhumaan yksityisasioitaan niin että muut asiakkaat kuulee.

        Sanottiin niinkin, että muille on annettu kuulokkeet joista kuuluu musiikkia etteivät kuule mitä vastaanoton luukulla puhutaan.


      • Anonyymi

        Jos olet menossa sukupuolitautien poliklinikalle niin...


    • Anonyymi

      Hanki KELA-kortti ja laita se lukijaan niin ei tarvitse sotua kailotella pitkin maita ja mantuja.

      • Anonyymi

        Käytän vain käteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän vain käteistä.

        Hyvä niin. Saat juuri mitä haluat. Ja kuka tahansa voi sitten esiintyä sinuna työntäen vaan seteliä luukusta kela-kortin sijaan.


    • Anonyymi

      Ehkä kaikissa sairaaloissa ei ole kortinlukijoita ja joutuu luukulla puhumaan muiden kuullen yksityisasiansa.

    • Anonyymi

      Onhan se erittäin kiusallista , jos joutuu sanomaan luukulla esim. että tulin nyt siihen peräpukamaleikkaukseen.

      Takana tietenkin tirskutaan.

      • Anonyymi

        Apteekeissa sama juttu. Nyt olisi täällä nämä teidän peräpukamavoiteet valmiit. Kerrataampa vielä nämä ohjeet...


      • Anonyymi

        Senköhän takia mielenterveysasiat eriytettiin omille klinikoilleen,,,,,,,,,,


    • Anonyymi

      Äänieristetyn tilan tekeminen vastaanottoon ei olisi kovinkaan vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe