Heillä on riski suurin suomessa heittää veivi
tutkittu tieto
Maahanmuuttajat rokotetaan ensin?
22
55
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kunniakansalaiset rokotetaan ensimmäisinä, niissähän meidän tulevaisuus, eipähän yhtään matu, mamua, lakua näkynyt ruokajonossa..
- Anonyymi
Kyllä hyvin osaavat suomalaista yhteiskuntaa rokottaa ja pyörittää mieliensä mukaisesti ilmaiselämällään
- Anonyymi
Niitä on turha rokottaa ollenkaan. Rokote menee silloin aivan hukkaan.
- Anonyymi
Ei rokoteta ensin, thl sivustolla löytyy rokotusjärjestys. Ja sillä ei ole mitään merkitystä sairastuttaako joku itsensä värillisessä porukassa.
- Anonyymi
Vertaus.
Suomi- neito pitäisi rokottaa mamuvirusta vastaan välittömästi.
Samalla tietysti kotoperäistä mamuttajavirusta vastaan!
Jälkimmäinen virus on paljon tappavampi.- Anonyymi
Valitettavasti rokotus ei auta enää jälkikäteen raiskauksen uhriin...☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti rokotus ei auta enää jälkikäteen raiskauksen uhriin...☹️
Suomi-neidon rokottaminen on myöhäistä. Suomi-neitoa ei auta enää muu kuin Persu-poikien hellä hoiva.
- Anonyymi
Ovatko tehohoito potilaat olleet kaikki matuja, henkityskoneissa?
- Anonyymi
molotuskansa levittää ja kokoontuu
ei mitään kunnioitusta siis elättäjäkansaa kohtaan - Anonyymi
Ilmeisesti näin toimitaankin vihreiden pyhätässä Helsingissä.
- Anonyymi
Annetaan kantasuomalaisille lopetuspiikki ja Afrikasta 5 miljoonaa uudisasukasta tilalle. Loppuu tämä löyhässä hirressä roikkuminen ja poliitikkojen himoitsema kansanvaihto kerralla suoritettua.
- Anonyymi
Hyvä , samalla antaa piikki kotimaan kaipuu nousis 100 prosenttiin !!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Vieraat ensin, tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Sittenpähän päästään niistä, kun ei rokoteta
- Anonyymi
Kelastako saavat rokotteen, niin turvavälit suomalaisiin säilyy.
- Anonyymi
Vaikia tähän on sanua juuta tahi eitä. Paree varmaan niin käyvä kysymäsä vihreitten vastausohjetta näin tukalaan kydymyksehen.
Niin tahikka sieltä rysselistä. Siellähä ne tietää oikiat kurkun mitatki.. - Anonyymi
Matut eivät käytä edes maskia joten mitä niitä rokottamaan ollenkaan. Kärsikööt.
- Anonyymi
Aika lyhytnäköistä. Viisainta olisi rokottaa ensin mamu väestö , sillä lailla saataisiin leviämistä ainakin hillittyä.
Siellä se leviää ja tarttuu kaikkiin, ihan ihonväristä riippumatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lyhytnäköistä. Viisainta olisi rokottaa ensin mamu väestö , sillä lailla saataisiin leviämistä ainakin hillittyä.
Siellä se leviää ja tarttuu kaikkiin, ihan ihonväristä riippumatta.Ei rokoteta matuja ollenkaan niin säästyy nekin rokotteet muille ja päästään matuista nopeammin eroon.
- Anonyymi
Soon pakko!
muuten kebabpuolue ja vihreet kuulat nostaa valtiota kohtaan rasismisyytteet? - Anonyymi
no miten on edenneet?
- Anonyymi
Tämä on herättänyt rasismimielialaa. Monet 60-vuotiaat ja 50-vuotiaat haluavat päästä pikaisesti rokotettavaksi ja jos maahanmuuttajaväestö aletaan rokottamaan ensin, siirtyy nämä ikäluokat tuonnemmaksi.
Joku sanoi, että hän ainakin nostaa metelin ellei saa rokotusta aikanaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393