Aihe

Ilotulitteiden ampuminen pakolliseksi

Anonyymi

Kansalaistaitoihin kuuluu räjähteiden oikeaoppisen käytön hallinta.

Jokaisen talouden tulee ampua ainakin 50 euron edestä ilotulitteita 31.12. klo 18.00 ja 1.1. klo 6.00 välisenä aikana, muutoin seuraa 200 euron sakkorangaistus.

Taloyhtiöt voivat ostaa yhdessä ilotulitteita siten, että yhden osakkaan osuudeksi jää vähintää 50 euroa.

28

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut paukuttelee pommejaan ja sitten tuomitsevat muslimit samoissa touhuissa. Kaksinaismoralismia.

• Anonyymi

Persuja äänestän enkä paukuta raketteja, en ole koskaan niitä käyttäynyt. Lapsellista yleistää. Vihervassurihallitus ei ole innokas ottamaan kantaa kansalaisaloitteeseen, mikä kieltäisi rakettien paukuttelun ainakin osittain. Kohdista joskus aiheellisesti syyte vihervassareihin äläkä Persuihin, koska et voi mitenkään tietää kuinka moni Persuista ampuu raketteja ja kuinka moni ei.

• Anonyymi

250€varattuna tänä vuonna

• Anonyymi

Erinomaista kansalaistottelevaisuutta.

• Anonyymi

Kyllähän olen ostanut 500€ meni

• Anonyymi

1600€ mennyt nyt raketteihin...riittääköhän tuo...

• Anonyymi

Voinko tulittaa omalla tykilläni iloa naapurin emäntään takaapäin ja maksaa siitä 50e, tai jos emäntä maksaa mulle 50e....?

• Anonyymi

Meidän nostoväkeen kuuluvien pitääkö myös?

• Anonyymi

Ruotsissa tuokin on jo hoidettu. Moskeijoissa koulutetaan tehokkaita raketti-insinöörejä ympärivuotiseen toimintaan. Tarkkuus on vielä hakusessa - myös pistooliammunnassa - mutta eiköhän se kohene kun liika into saadaan hallintaan.

• Anonyymi

Työllistää made in Kiina yms

• Anonyymi

2000€ porukalla ostettiin

• Anonyymi

Suomeen on tuotu osaamista, se pitää vain hyödyntää.

• Anonyymi

Kyllähän rahaa paloi 1500 €

• Anonyymi

Itse en ole koskaan elämässäni ostanut ilotulitteita, vaikka olen jo yli 40-vuotias. Eikä kiinnostakaan. Ja olin tänä vuonnakin nukkumassa jo paljon ennen puolta yötä. Ilotulitukset ei vain kiinnosta.

• Anonyymi

Laitoin sädetikun lumihankeen 70-luvulla.

Ps. pesäpallohan valmistaa hyvin ns. heitteiden käyttöön. Käsikranaatti on tästä hyvä esimerkki, ns. heite.

• Anonyymi

Ilotulitteiden ampuminen pitäisi sallia vain siihen tarkoitetulla alueella ja rajattuna aikana.

Kuka suojelee vesistöjä ja eläimiä ilotulitteiden haittavaikutuksilta? Kuka siivoo ilotulitteiden ampumisesta syntyneet roskat? Niitä jätteitä on joka puolella ja ne on ikävää katsottavaa.

Miksi yleensä roskia on niin vaikea laittaa roskikseen vaan ne pitää tiputtaa luontoon? Itselleni on lapsesta saakka ollut itsestään selvää, että roskat eivät kuulu luontoon, vaan roskikseen enkä muista sitä kenenkään minulle opettaneen.

Turhaa rahanhukkausta koko touhu. Vielä kun noiden seurauksena tulee silmävammoja ja muuta haitallista.

• Anonyymi

Ilotulitteet saastuttaa ilmaa. Roskia joka paikassa, sotkijat eivät niitä siivoa. Aiheuttavat vammoja, tulipaloja.
      Luonnoneläimet pelkää ilotulitusta. Linnut lentävät kilometrien korkeudessa paniikissa. Järkyttävää, miten ihminen voi olla itsekeskeinen!

• Anonyymi

Aivan sama vaikka kaikki linnut putoisi alas ei mitään saastuttanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama vaikka kaikki linnut putoisi alas ei mitään saastuttanut

Sairas ja itsekeskeinen ihminen tuhoaa ilmastoa ja luonnon monimuotoisuutta.

• Anonyymi

Miten niin talouden?
      Taas laitetaan yksineläjät maksajiksi.
      Suositaan pareja ja lapsiperheitä!

• Anonyymi

Kiinassakin ne tehdään

• Anonyymi

Kaikki kiinalainen boikottiin.

• Anonyymi

Haluan tulittaa iloa kunnon atomipommilla. Kaikki riviin katsomaan, ja jos kiinnostuneita on tarpeeksi niin muodostetaan iso ympyrä ja kaikki ottavat toisiaan kädestä kiinni ja pommi pudotetaan siihen keskelle että keneltäkään ei jää näkmättä yhtään mitään.

Makkaratikut työnnetään suuhun tai maahan pystyyn.

• Anonyymi

Onko tuo ilotulitteiden ampumisaika muuttunut? Ennen sai ampua aattona klo kuudesta klo kahteen.

• Anonyymi

Ennen tarkoittaa viime vuottakin.

• Anonyymi

Eikös rakettien myynti noussut t hyvin

• Anonyymi

On tekopyhää hurskastelua viedä ihmisiltä ainoita iloja , kun samaan aikaan tuodaan väkeä Suomeen rajattomasti josta ei luonto eikä ilmasto totisesti kiitä.

• Anonyymi

"On tekopyhää hurskastelua viedä ihmisiltä ainoita iloja"

Jos se on jollakulla "ainoita iloja", että ampuu taivaalle hetken välähtäviä raketteja, niin voe tokkiisa ihmisen lapsen mielen köyhyyttä : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      204
      13469
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13133
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      8475
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      35
      6027
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      207
      3502