Persut miinoittavat suomalaisten polkuja

Anonyymi

Persut väittävät vihervasemmiston astuneen kaikkiin persujen asettamiin miinoihin. Eikö polittiikkaa voi tehdä järjellä miinojen siasta.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, paitsi että te ette ole suomalaisia

    • Anonyymi

      Politiikka on peliä jota pelataan voitosta. Ihan turha uhritua

    • Anonyymi

      Vai järjellä? Onko siis järkevää ottaa 20 miljardia lainaa ja jakaa rahat ympäri maailmaa?

    • Anonyymi

      Kun järkeä löytyy, 20 miljardin laina kääntyy tuottoisaksi. Persut eivät luota omaan järkeensä.Se on varmasti hyvä, jos järkeä ei oikein löydy. Mutta suomalaisethan ovat tosi järkeviä eli mitä ihmeen tyyppejä persut oikein ovat.

      • Anonyymi

        1e tulee 2e takaisin, kuka täällä se imbesilli olikaan.


    • Anonyymi

      Vihreähän ovat kaupunkilaisia ja vasuri ja demarit, ne tunnistaa helposti maaseudulla.
      Kulkiessaan astuvat liukumiinoihin ja kaatuilevat, vaikka eivät sattuisikaan olemaan kännissä viinasta ja huumeista. Yksinkertaisesti eivät osaa käyttäytyä siivosti liikkuessaan maaseudulla, siitä heidät todellakin tunnistaa, ovat paskassa yltä ja päältä ja ravassa ja mudassa.

      • Anonyymi

        Persut eivät ole sopeutuneet suomalaisuuteen . Miinoittavat tavallisten suomalaisten etenemisen. Jos ei oo järkeä, on persujen näköjään tehtävä järjettömyyksiä. Suomalaisten ei tarvitse mennä järjettömyyksiin, kuten persujen, saadakseen asiansa esille.


    • Anonyymi

      Milloin persut pystyvät lopettamaan koulukiusaamisen. Aikuisinakin he käyttäytyvät kuin koulukiusaajat eli typerästi. Poikkeuksena on puheenjohtaja Halla-aho, joka käyttäytyy vanhanakin kuin koulukiusattu.

      • Anonyymi

        Oletko tietoinen ketkä kiusaavat kouluissa ja ketä ?


    • Anonyymi

      Koulu on ollut persuille yhtä helvettiä.

      • Anonyymi

        Englannin kieli oli yhtä helvettiä, Ruotsi melkein yhtä pahaa.


    • Anonyymi

      Ihan sama kuka miinoittaa. Tämä tulee Suomalaisten osalta päättymään kaaokseen. Eikä mikään hallitus enään kykene asioita muuttamaan. Jos kykenisi, niin sellainen olisi jo tapahtunut.

    • Anonyymi

      Persut tiputtavat liukumiinoja takalistostaan. Ällöttäviä kasoja.

      • Anonyymi

        se oli se kuvioista poistettu Jabba Hutt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe