Kommentoin tänne, koska nuo alustat itse eivät keskustelua mahdollista.
Jos paikalla on noiden NS. median tuottajien edustajia, kysyn suoraan teiltä: eikö teitä yhtään hävetä? Kehtaatte syöttää puhdasta roskaa!
UMV ja oikea media??
22
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ne vain julkaisee suoria videoita itse tapahtumista ja niitä uutisia joita ei muissa alustoissa kerrota. esim ylellä ei ole mielestäni ollut suoraa videokuvaa valkoisesta talosta, eikä muistakaan pinnalla olevista asioista.
- Anonyymi
Aivan spedejä koko porukka jotka noita lukee.
- Anonyymi
Totuudenpuhujia ei rakasteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudenpuhujia ei rakasteta.
Niitä ei kyllä löydy tuosta joukosta. Jenkkilän foliopäiden juttujen suomentaminen ei ole mitään ajattelua.
- Anonyymi
Sehän tekee foliohattuilun mielenkiintoiseksi jos itse puheet ja julkiset tilaisuudet julistetaan valheeksi joidenkin mielipiteellä.
esim jenkkien vaalipetos on jo täysin julkinen asia, vaan jotkut mielipiteillään kapinoi faktoja vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan spedejä koko porukka jotka noita lukee.
Ei tarvitse lukea. voi katsoa striimejä aiheesta suoraan paikan päältä esim senaattoreiden tilaisuuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tekee foliohattuilun mielenkiintoiseksi jos itse puheet ja julkiset tilaisuudet julistetaan valheeksi joidenkin mielipiteellä.
esim jenkkien vaalipetos on jo täysin julkinen asia, vaan jotkut mielipiteillään kapinoi faktoja vastaan.Luulet ilmeisesti keksineesi ikiliikkujan? Kun foliohattujen höpinät kiistää, se on merkki siitä, että salaliittoteoriat ovat totta?
Uskotko oikeasti, että kun jotakin jauhaa riittämiin, se muuttuu todeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse lukea. voi katsoa striimejä aiheesta suoraan paikan päältä esim senaattoreiden tilaisuuksista.
Paras Michiganin senaatin kuuleminen 2.12. https://youtu.be/ZPrV_QPTtrk
Vajaat viisi tuntia. Detroitin ääntenlaskentavilpeistä ja tietotekniikkavilpeistä
- Anonyymi
Paras ja ainoa vaihtoehtomdia, joita paskanpuhujalehdykäiset pelkäävät
Tsemppiä jatkoon!- Anonyymi
Joutavaa höpinää. Mene kouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutavaa höpinää. Mene kouluun.
Kouluttamattomien puheita......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluttamattomien puheita......
Kuka noihin juttuihin uskoo? UMV esim. TÄYSIN Venäjän asialla. Kunnon Tiltu??
- Anonyymi
Mikä tarkalleen ottaen on noissa roskaa? Ota esille yksi artikkeli, niin analysoidaan se porukalla.
- Anonyymi
Kaikki. Mikään juttu ei ole totta. Foliohattujen roskaa. Jo se, että joku edes viitsii juttuja laittaa nettiin, on häpeän aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki. Mikään juttu ei ole totta. Foliohattujen roskaa. Jo se, että joku edes viitsii juttuja laittaa nettiin, on häpeän aihe.
Ei kelpaa tuollainen perustelematon väite, teet itsestäsi pellen. Ota joku juttu ja kerro perustellen, miksi se on roskaa. Muuten olet pelkkä tolvana.
- Anonyymi
Olen aika myöhässä, mutta itse päätoimittaja kirjoitti 23.12 valvontakameravideosta, jossa "vasemmistolaiset" vaalivirkailijat heittivät roskiin säkkikaupalla äänestyslipukkeita ja korvasivat ne uusilla pöydän alta otetuilla. Kyseinen video ei jostain käsittämättömästä syystä kulkeutunut Trumpin organisaation käsiin? Vai olisiko kuitenkin niin, että OM:n artikkeli oli sitä ihtiään.
Yleensäkin olen taipuvainen luottamaan valhemedioihin kuin vastapuolen hengentuotteisiin. Usein on tullut mieleen josko kyseisten kirjoitelmien pontimena olisi henkiset ongelmat? Niin naiveja ja perustelemattomia väitteitä olemme saaneet lukea.
Kun kolme arvostettua oikeuslääketieteen ammattilaista ilmoittivat Floyd Georgen kuolinsyyksi "Death by Homicide", tiesivät kotoiset persuttajat : nisti! Persulaisessa Suomessa tämä olisi virallinen kuolinsyy ja puolueeton YLE, jota itse isä aurinkoinen valvoisi, julistaisi myös tätä totuutta. Virallista totuutta epäilevät hiljennettäisiin 30-luvun Saksasta tutuilla menetelmillä.
- Anonyymi
Paras ja luotettavin media, joka kertoo asioista kuin asioista ns. really totuuden, johon
kaikkien kutsuma "valtamedia" ei uskalla.
-------------
Mtv:kin sai Ylen rahoista siivun RAHAA..... - Anonyymi
Aloitus hyvä, kommentit roskaa.
- Anonyymi
Lukekaa Navarron raportti ja osoittakaa, mikä ei pidä paikkansa.
Kun lukutaito on ruostunut, pyydä alakoululaista lukemaan sivut 1 ja 2:
https://sciencefiles.org/wp-content/plugins/pdfjs-viewer-shortcode/pdfjs/web/viewer.php?file=/wp-content/uploads/2020/12/Navarro-Report-The-Immaculate-Deception-12.15.20-1.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa Navarron raportti ja osoittakaa, mikä ei pidä paikkansa.
Kun lukutaito on ruostunut, pyydä alakoululaista lukemaan sivut 1 ja 2:
https://sciencefiles.org/wp-content/plugins/pdfjs-viewer-shortcode/pdfjs/web/viewer.php?file=/wp-content/uploads/2020/12/Navarro-Report-The-Immaculate-Deception-12.15.20-1.pdfKaikki pelkkää roskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pelkkää roskaa.
Siis et sinäkään osaa osoittaa yhtään yksittäistä paikkansapitämättömyyttä!
Jo viestissä klo 01:53 pyydettiin ottamaan yksi ruodittavaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pelkkää roskaa.
Olet itse pelkkä roska.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806582- 1486127
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013956Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252413- 421559
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4221466- 741275
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471105Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan631098Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes301060