Tämä on se aika vuodesta kun onnelliset ihmiset haluavat tunkea kylään. Miten sen saisi torjuttua? Pari tilannetta onnistuin torjumaan kulmapotkuksi mutta enimmäkseen olen vain kärsinyt ja tarjonnut kahvia ja pullaa. Sitten kun ne perheelliset tai seurustelevat onnelliset ihmiset saavat kofeiinia ja sokeria niin se onnellisuus paistaa entistäkin enemmän heidän naamoistaan.
Mietin että jos tekisin rituaali-itsemurhan kesken kahvittelun mutta siinä on se vaara että kuolen tai vammaudun vakavasti enkä näe enää tulevaa kevättä. Jos jätän vastaamatta niin joku suuttuu tai huolestuu enkä halua kumpaakaan huomiota.
Onnellisten ihmisten kyläilyt
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla taas eno on soitellut ja puhelun lopussa toteaa, että tule sitten käymään.
Mut, kun on tämä korona aika, ei ole oikein sopivaa kyläillä nyt, ei tunnut tajuavan, kun kyläilyä ehdottaa.
Muut sukulaiset sensijaan toteaa, kun olen soittanut, että nyt on parempi vaan olla kyläilemättä.
Ei vaan kiinnosta lähteä autolla ajamaan kymmenien kilometrien päähän, autokin vaan rapaantuu sohjosuolaravasta ja bensa maksaa, ei ole ilmasta autolla ajo.- Anonyymi
Kuulostaa ihan tolkulliselta toiminnalta....
- Anonyymi
Pakkopullaahan nuo tavan vuoksi visiitit tahtoo olla, sitä vaan toivoo että ahtasivat sen tarjoomuksen sinne kitusiinsa mahollisimman nopeesti, pitäsivät turpansa tukossa niistä elämänsä onnen hetkistä ja häipysivät asettumatta taloksi. Joku valomerkki on hyvä, sanoo vaikka, että alko vattaa vääntään. Niin ja paskaset kahvikupit ehkäisee tulevia vierailuhaluja.
- Anonyymi
Erittäin hyviä ja käytännöllisiä vinkkejä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyviä ja käytännöllisiä vinkkejä...
Sekin voisi toimia, että köhit heiman ja sanot, että sulla on joitain outoja oireita, ettei vaan koronaa. Kävit kauppakeskuksessa/baarissa pari päivää sit ja....eihän se iole muuta kuin flunssaa, mutta et haluais tartuttaa ketään..
Miksi sinä et ole onnellinen? Toki varmasti tuntuu pahalta katsella onnellisia ihmisiä, jos itse on alamaissa. Seura kuitenkin tekee hyvää ihmiselle.
- Anonyymi
Olen yksinäinen mies ja vailla naisen lämpöä. Ei siinä paljon kaverin vaimon katselu auta.
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksinäinen mies ja vailla naisen lämpöä. Ei siinä paljon kaverin vaimon katselu auta.
Liitätkö ajatuksen naisesta automaattisesti seurusteluun? Etkö voisi suhtautua naisiin myös kaverimielessä? Se laajentaisi verkostoasi ja edesauttaisi myös naisten tapaamista.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Liitätkö ajatuksen naisesta automaattisesti seurusteluun? Etkö voisi suhtautua naisiin myös kaverimielessä? Se laajentaisi verkostoasi ja edesauttaisi myös naisten tapaamista.
Ihan järkevä ajatusmalli mutta jotenkin nöyryyttävä...ja onhan ne kavereiden vaimot jo varmasti asian analysoineet ja todenneet tilanteen toivottomaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan väärä asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan järkevä ajatusmalli mutta jotenkin nöyryyttävä...ja onhan ne kavereiden vaimot jo varmasti asian analysoineet ja todenneet tilanteen toivottomaksi.
Mitä nöyryyttävää tuossa on? Ihmisiä ne naisetkin on. Vai onko naisen ystävyys jotenkin ala-arvoista? Pitäisikö kaikkia päästä panemaan vai pystyisitkö kohtaamaan ihan vain kaverina ilman takaa-ajatuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nöyryyttävää tuossa on? Ihmisiä ne naisetkin on. Vai onko naisen ystävyys jotenkin ala-arvoista? Pitäisikö kaikkia päästä panemaan vai pystyisitkö kohtaamaan ihan vain kaverina ilman takaa-ajatuksia?
On se nöyryyttävää jos tutustuu johonkin ihmiseen niin että on taka-ajatuksia taustalla...kyllä miehen pitäisi löytää nainen ilman moisia konstailuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole järkevä ajatusmalli. Eikö ole hyvä ja ihana, että SINULLA ON KAVEREITA? Joilla on vielä vaimojakin. Et ole yksin!
Tuollainen höppänä itsensä alistamismalli pyörii päässäsi. Sen kun saat pois, niin huomattavasti paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole järkevä ajatusmalli. Eikö ole hyvä ja ihana, että SINULLA ON KAVEREITA? Joilla on vielä vaimojakin. Et ole yksin!
Tuollainen höppänä itsensä alistamismalli pyörii päässäsi. Sen kun saat pois, niin huomattavasti paremmin.Mieluummin olisin yksin. Toki arvostan sitä että eivät ala panemaan tai suutelemaan kesken vierailun mutta tuskin se suu täynnä pullaa onnistuisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se nöyryyttävää jos tutustuu johonkin ihmiseen niin että on taka-ajatuksia taustalla...kyllä miehen pitäisi löytää nainen ilman moisia konstailuja.
Sori mutta mä en nyt ymmärtänyt. Koet nöyryyttäväksi, että sulla on takaa-ajatuksia? Sit ei voi muuta kuin koittaa treenata tutustumista ilman niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mutta mä en nyt ymmärtänyt. Koet nöyryyttäväksi, että sulla on takaa-ajatuksia? Sit ei voi muuta kuin koittaa treenata tutustumista ilman niitä.
Keneen pitäisi tutustua ilman taka-ajatuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneen pitäisi tutustua ilman taka-ajatuksia?
Ihmiset tutustuu toisiinsa ihan tavallisessa arjessa. Ei kai kukaan koko ajan laskelmoi, että onko tuosta toisesta nyt jotain hyötyä vai ei. Ystävät on tärkeitä eikä siinä sukupuoli ole mikään ratkaiseva juttu, vaan se ihminen itsessään. En usko, että säkään nyt ihan jokaista naista ajattelet mahdollisena seksikumppanina tai puolisona? Jotkut on kivoja ilman mitään takaa-ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset tutustuu toisiinsa ihan tavallisessa arjessa. Ei kai kukaan koko ajan laskelmoi, että onko tuosta toisesta nyt jotain hyötyä vai ei. Ystävät on tärkeitä eikä siinä sukupuoli ole mikään ratkaiseva juttu, vaan se ihminen itsessään. En usko, että säkään nyt ihan jokaista naista ajattelet mahdollisena seksikumppanina tai puolisona? Jotkut on kivoja ilman mitään takaa-ajatuksia.
Miten tämä liittyy kyläilyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy kyläilyyn?
Siten, että ole iloinen, että sulla on kavereita. Sellaisia, jotka jopa vaivautuvat tulemaan käymään. Ihan omituinen asenne katkeroitua kavereille siitä, että pitävät sinusta niin paljon, että tulevat puolisonsa kanssa kylään.
Uskon myös, että tiedät itse tasan tarkkaan miksi sulla ei ole naista. Tuskin on sun kavereiden vika, eihän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten, että ole iloinen, että sulla on kavereita. Sellaisia, jotka jopa vaivautuvat tulemaan käymään. Ihan omituinen asenne katkeroitua kavereille siitä, että pitävät sinusta niin paljon, että tulevat puolisonsa kanssa kylään.
Uskon myös, että tiedät itse tasan tarkkaan miksi sulla ei ole naista. Tuskin on sun kavereiden vika, eihän?En tiedä miksi ei ole naista. Luulisi että ihmisillä olisi vähän hienotunteisuutta mutta toki monet ovat tunteettomia alfauroksia eivätkä mieti tällaisia asioita. Itse ainakin ottaisin tämänkin näkökohdan huomioon, olin sitten missä elämäntilanteessa tahansa. Mutta ehkä toiset ovat vähän tyhmempiä kuin toiset...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lillis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lillis?
Ei ollut Lillis.
- Anonyymi
Sano ettet ota nyt vieraita vastaan koronan takia, niin saat olla sitten rauhassa.
- Anonyymi
Jos olisi rokotevastainen niin ehkä sitä perustelua voisi käyttää jatkossakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi rokotevastainen niin ehkä sitä perustelua voisi käyttää jatkossakin?
voi silti käyttää. Ihan samaa. Tai vaan sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos.
- Anonyymi
Nappaat vain syliin. Pidät siinä riittävän kauan ja tuuletat sit voittajana.
- Anonyymi
Entä jos tuovat tullessaan jonkun lämpöisen ja vastaanottavan naisen?
- Anonyymi
Kukahan senkin kustantaa? Ei taida pullakahvit riittää...
- Anonyymi
Unohda huolet, ala onnelliseksi ja ota sydämellisesti muut onnelliset vastaan, toivota tervetulleeksi. Miksi teet asioista vaikeita?
- Anonyymi
En halua olla mikään Paolo Coelho vaan ihan kunnon mies joka on rehellisesti onnellinen eikä mitään höpöhöpö -juttuja.
- Anonyymi
Onneks mun sukulaiset ei kyläile eikä soittel. En muutenkaan jaksa ihmisiä tavata
- Anonyymi
On kyllä asiallisia sukulaisia...vaihdetaanko? Vielä kun kaverit saisi samalle tasolle. Ymmärrän toki että on mukava leuhkia onnellaan mutta jotain rajaa kuitenkin...
- Anonyymi
Eikö tuo vierailu ja muu ole jo ihan paskaa johan netin ja puhelimen kautta ollaan yhteydessä.
- Anonyymi
Luulisi sen riittävän mutta ilmeisesti pulla ja kofeiini maittaa siinä määrin että kannattaa tulla esiintymään.
- Anonyymi
Mulla onnistu ihan helposti, kun lakkasin vastaamasta puhelimeen ja avaamasta ovea. Ne luovutti sitten vähän ajan päästä. Parempihan se nyt niillekin on, että ovat keskenään vaan onnellisten ihmisten kanssa eikä säälistä tällaisen paskan kaverina.
- Anonyymi
Tuon kun uskaltaisi itsekin tehdä... olen vaan liian nössö siihen. Tosin en usko että ne säälistä kyläilevät koska eivät edes tunne sääliä. Haluavat vain esitellä onneaan.
- Anonyymi
Torjunnat kulmapotkuiksi ja vastustaja tehnyt niistä maalin? Kyllähän noi maalit kirvelevät mieltä ja sun joukkueen puolustukseen syytä panostaa enemmän. Joukkueessa on selkeästi altavastaaja. Puolustuksesta hyvä lähteä rakentamaan uutta joukkuetta, jollei sun hyökkääjät pysty pitämään palloa hyökkäys päässä? Yksi hyvä puolustaja on väsymys tai potilaan tulossa kipeäksi, ku oli vähän sellainen tällä hetkellä.
Toinen hyvä on, et tuli viime yönä valvottua turhan myöhään, et on aika veto pois olo tällä hetkellä. Korona epäily perus varmaa puolustusta. Tää on mun mielestä kans hyvä, et viime ajat olleet niin hektisiä, et haluat nauttia omasta ajasta tänään. Muut menot aina hyvä kans tekosyynä. Uudet kuviot voivat olla sitten niitä hyökkäyspään panostuksia, joilla muutat puolustuksen hyökkäävän moodiin. Eli voisit mennä vuorostasi heille kylään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832