Poliisi löysi saunaillasta 7 asetta Tampereella

Anonyymi

Oliko poliisi-isku Tampereen versio Brysselin iskusta?

Nyt puhuu Brysselin homoseksijuhlien järjestäjä: Jopa 9 Unkarin valtapuolueen lähellä olevaa henkilöä mukana

Valtion tarkaan kontrolloimat tiedotusvälineet ovat olleet laajalti vaiti, mutta Index.hu -julkaisu tekee poikkeuksen

Julkaisun mukaan brysseliläinen juhlien järjestäjä, kotonaan seksibileitä pitävä David Manzheley sanoo, että joukko korkeita unkarilaispoliitikkoja on juhlijoiden joukossa.

Manzheley ei kerro, olivatko he samassa kokoontumisessa, jonka poliisi hajoitti naapurien valituksesta, ja josta paetessaan Joszef Szaijer jäi kiinni. Manzheleyn mukaan ilmiö on laajempi ja koskee myös muiden maiden eurokansanedustajia.

– Itäeurooppalaisten äärioikeistopoliitikkojen on tehtävä näin voidakseen luoda vakavaa poliittista uraa, Manzheley sanoo.

Tämä ei ole yhtään epätavallista mitä he tekevät. Monia parlamentin äärioikeistolaisia ilmestyy seksibileisiin.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko saunalla äärioikeiston Yhteisö saunomassa?

Kotimainen äärioikeisto on tänä vuonna alkanut varustautua odottamaansa yhteiskunnan romahtamiseen aiempaa näkyvämmin. Helmikuussa avattu äärioikeistolaisten ikioma selviytymisharrastus- eli survivalismi -keskusteluyhteisö on laajentunut nopeasti, ja järjestänyt jäsenilleen myös live-tapaamisia.

Yhteisössä jaetaan neuvoja ja vinkkejä alan oppaista, autetaan tarpeellisten välineiden ja elintarvikkeiden hankkimisessa sekä koulutetaan ihmisiä niin sanottuun toiminnalliseen ammuntaan. Näihin koulutuksiinsa yhteisö käyttää paikallisia, julkisia ampumaratoja.

• Anonyymi

Suomenkin uusnatseilla on ollut haaveena hyötyä poikkeusolojen aiheuttamasta kaaoksesta.

Tätä tarkoitusta palvelee yhteisön valmistautuminen, jossa myös aseenkäyttötaitoa pidetään arvossaan. Jäsenille suunnatussa kyselyssä merkittävä osa vastaajista halusi perehtyä ampumaharjoitteluun, joten sen aihepiirin koulutus alkoi loppukesän ja syksyn aikana.

Saunaltahan takavarikoitiin suuri määrä laittomia aseita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomenkin uusnatseilla on ollut haaveena hyötyä poikkeusolojen aiheuttamasta kaaoksesta.

Tätä tarkoitusta palvelee yhteisön valmistautuminen, jossa myös aseenkäyttötaitoa pidetään arvossaan. Jäsenille suunnatussa kyselyssä merkittävä osa vastaajista halusi perehtyä ampumaharjoitteluun, joten sen aihepiirin koulutus alkoi loppukesän ja syksyn aikana.

Saunaltahan takavarikoitiin suuri määrä laittomia aseita.

On siinä Halla-Aholla selittäminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä Halla-Aholla selittäminen

Odotamme selityksiä.

• Anonyymi

Amerikassa äärioikeisto pääsi vihdoin hommiin yrittäessään vallata kongressia terrorihyökkäyksellä.

Trump mielinen äärioikeisto epäonnistui hyökkäyksessä. Harjoituksen puutetta.

• Anonyymi

Äärioikeiston Trump terroristeilla oli mukanaan aseita ja pommeja. Poliisi onneksi kerkesi estämään terroristien pommien laukaisun.

• Anonyymi

Suomessakin on onnistuttu onneksi keräämään laittomia aseita ja omatekemä pommeja. Joista on ollut tämän vuoden puolella lehdissä uutisia.

• Anonyymi

Äärioikeisto on terroristijärjestö.

• Anonyymi

Äärioikeisto miksi vähättelette tekojanne. Ettekö ole ylpeitä teeseistänne?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      256
      1842
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1378
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      209
      1249
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1115
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      65
      923
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      923
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      894
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      836
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      803
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      800
    Aihe